سامسونگ گلکسی رینگ در جریان رویداد MWC 2024 رونمایی شد

سامسونگ ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل 2024 از انگشتر هوشمند خود با نام گلکسی رینگ رسما رونمایی کرد. این محصول پیش‌تر در جریان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در ماه ژانویه امسال به معرض نمایش گذاشته شده بود. گلکسی رینگ یک ابزار پوشیدنی متمرکز بر سلامت و تندرستی بوده و برای رقابت با رقبایی نظیر Oura Ring طراحی شده است.

اگرچه سامسونگ در ابتدا جزئیات محدودی را پیرامون گلکسی رینگ به اشتراک گذاشته بود؛ اما اکنون این شرکت اطلاعات بیش‌تری را درباره نخستین انگشتر هوشمند خود منتشر نموده است. این انگشتر دارای طراحی مینیمالیستی و در عین‌حال جالب‌توجه بوده و در مدل‌های رنگی نقره‌ای پلاتینی، طلایی و مشکی سرامیکی به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام وبسایت TheVerge، این انگشتر هنگام پوشیدن از وزن سبکی برخوردار بوده و در سایزهای 5 تا 13 و برچسب‌های داخلی S تا XL قابل دسترس است. ظرفیت باتری نیز بسته به اندازه انگشتر متفاوت بوده و از 14.5 تا 21.5 میلی‌آمپرساعت متغیر خواهد بود.

گلکسی رینگ شامل مجموعه‌ای از حسگرها برای ردیابی معیارهای مختلف سلامت است. اگرچه سامسونگ هنوز مجموعه حسگرهای مورد استفاده در گلکسی رینگ را به‌طور کامل فاش نکرده است؛ اما برند کره‌ای به منظور ردیابی باروری با شرکت Cycles Natural همکاری نموده است. این مشخصه یکی از ویژگی‌های کلیدی Oura Ring به‌شمار می‌رود. همچنین انتظار می‌رود که گلکسی رینگ از ویژگی‌های معمول سلامت نظیر ردیابی خواب، ردیابی ضربان قلب، گام‌شمار و ردیاب الگوهای تنفس پشتیبانی نماید.

به گفته سامسونگ، توصیه‌های بهداشتی شخصی‌سازی شده بر اساس داده‌های خواب نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. “My Vitality Score” یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سامسونگ است که به منظور سنجش میزان هوشیاری و ارائه چشم‌اندازی از آمادگی بدنی کلی کاربر طراحی شده است. بازخوردها از طریق کارت‌های انگیزشی (Booster Cards) همراه با نکات علمی در زمینه خواب و سایر داده‌های بهداشتی ارائه می‌شوند.

گلکسی رینگ با اکوسیستم فعلی Samsung Health از جمله دستگاه‌های گلکسی واچ یکپارچه خواهد شد. اگرچه قیمت‌گذاری دقیق این محصول هنوز مشخص نیست؛ اما بر اساس برنامه‌ریزی‌ها گلکسی رینگ در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

این انگشتر هوشمند در ابتدا به‌طور انحصاری با گوشی‌های هوشمند سامسونگ سازگاری خواهد داشت. با این‌حال سامسونگ قصد دارد تا در آینده، قابلیت سازگاری با گلکسی رینگ را به سایر دستگاه‌های اندرویدی و احتمالا گوشی‌های آیفون نیز گسترش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH