نات کوین در اولین صرافی ایرانی لیست شد!

پس از آنکه نات کوین به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه در سه صرافی بایننس، اکی ایکس و بای بیت لیست می‌شود، کیف پول‌های کاربران نیز برای این کوین و بر روی شبکه تون کوین فعال گردید و قرار است پس از لیست شدن، امکان برداشت نات‌هایی که کاربران در بات تلگرامی از طریق ماین کردن به‌دست آورده‌اند نیز باز شود.

اما یک مشکل برای اکثر کاربران ایرانی عدم دسترسی به این صرافی‌ها است که نیاز به احراز هویت داشته و متاسفانه کشور ایران در لیست مکان‌هایی است که امکان فعالیت در این صرافی‌ها را ندارد.

حال در فاصله کوتاه تا فعال شدن معاملات جهانی نات کوین، ارزیف به عنوان اولین صرافی ایرانی، اقدام به فعال کردن کیف پول‌های کاربران بر روی شبکه تون کوین کرده و تمام کسانی که نات کوین دارند، از همان لحظه فعال شدن برداشت نات کوین قادر خواهند بود تا نات کوین‌های خودشان را وارد کیف پول اختصاصی‌شان در ارزیف کرده و اقدام به معامله و یا نگهداری آن کنند.

شما می‌توانید به‌راحتی با عضویت در این صرافی داخلی، اقدام به واریز نات کوین‌های خودتان به آن کرده و یا اگر تمایل به خرید دارید، از سایر فروشندگان آن را تهیه کنید. به طور حتم با شروع معاملات نات کوین، حجم ترید آن بسیار بالا خواهد بود و می‌توان از نوسانات اولیه آن به سودهای بسیار خوبی رسید، پس ارزیف می‌تواند یک پل سریع برای رسیدن به این هدف باشد.

گفتنی است که بازار معاملاتی نات کوین از عصر ۲۷ اردیبهشت ماه در ارزیف فعال خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH