آیا خودروی شما هیوندای است؟ پس یک ساعت هوشمند بخرید!

hyundai-bluelink-lede

در زمان نمایشگاه CES 2015 بود که هیوندای خبر از کنترل خودروهایش از طریق برنامه‌ای بر روی ساعت‌های هوشمند داد. این کمپانی کره‌ای قول داده بود که امسال این برنامه عرضه خواهد شد و حال به نظر می‌رسد که وعده‌اش را عملی کرده باشد.

حال شما می‌توانید از این برنامه که بلو لینک نام دارد، همچون یک ریموت کنترل برای باز و بسته کردن درب‌ها، روشن و خاموش کردن ماشین، استفاده از نور چراغ‌ها و یا حتی به صدا در آوردن بوق بهره بگیرید. این قابلیت بر روی خودروهای قدیمی‌تر این کمپانی همچون سوناتا 2012 نیز قابلیت اجرا دارد. یکی از کاربردهای این برنامه، پیدا کردن خودروی شماست. فرض کنید در یک پارکینگ بسیار بزرگ و شلوغ اتومبیل خودتان را پارک کرده‌اید و حال که به دنبالش می‌گردید، قادر به یافتن آن نیستید. جالب اینجاست که تمامی این دستورات را می‌توانید از طریق صدا نیز کنترل کنید و با استفاده از میکروفن ساعت هوشمند خود، درخواست‌هایتان را صادر کرده و منتظر عکس‌العمل ماشین باشید.

به نظر بد نمی‌رسد؟ فرانک فررا، یکی از مدیران هیوندای در این ارتباط می‌گوید: این عمیلیات همچون کارهای جیمز باند و یا اسکاتی در فیلم استارت ترک می‌ماند!

bluelink-smartwatch

هم اکنون این برنامه برای ساعت‌های هوشمندی که مجهز به سیستم عامل اندروید Wear هستند در دسترس بوده و قرار است که برای اپل واچ نیز عرضه شود.

10 در مورد “آیا خودروی شما هیوندای است؟ پس یک ساعت هوشمند بخرید!”

    1. سعید میرزاپور

      سلام، از بعد از این خبری که شما اکنون توش کامنت گذاشتید چندین مقاله منتشر شده است احتمالا مرورگر شما صفحه را رفرش نمیکند بهتره یک رفرشی بزنید و یا کوکی‌هاش رو پاک کنید!

  1. یاد اون تبلیغ لاستیک بارز افتادم !
    مشتری رفت تو نمایشگاه و گفت برای این لاستیک ها ماشین چی دارید ؟
    نمایشگاهی : مگه لاستیکت چیه ؟
    مشتری : بارز آقا ! بارز ! ( با لحن آلن دلون !)

    ما هم یه چند وقت دیگه باید بگیم : هواوی آقا ! هواوی !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH