گلکسی نوت 3 نئو نیز در مسیر اندروید لالی پاپ است!

کم کم طلسم آپدیت به اندروید لالی پاپ می‌شکند و کمپانی‌ها شروع به آپدیت محصولات خود به اندروید 5.0 کرده‌اند که تمام کاربران این اقدام را به فال نیک می‌گیرند. اما در این میان برخی کاربران همچنان نمی‌دانند که آیا دستگاه آن‌ها نیز به اندروید جدید به‌روز خواهد شد یا خیر. امروز توئیتر سامسونگ فرانسه در طی یک پست کاربران گلکسی نوت 3 نئو را نیز از این ابهام خارج کرد.

Samsung-Galaxy-Note-3-Neo-(2)

بر اساس این توئیت، گلکسی نوت 3 نئو نیز به اندروید 5.0 به‌روز رسانی خواهد شد اما این رویداد ممکن است تا اواخر سال جاری طول بکشد. اما هر چه که باشد اکنون می‌دانیم که این اسمارت فون نیز در لیست دریافت کنندگان اندروید لالی پاپ قرار گرفته است و مزه آب نبات چوبی گوگل را خواهد چشید.

گلکسی نوت 3 نئو محصولی ضعیف‌تر از گلکسی نوت 3 است که وضوح تصویر 720p را ارایه می‌دهد و یک دوربین 8.0 مگاپیکسلی نیز در پشت آن قرار گرفته است. مشکل اصلی چنین دستگاه‌های میان‌رده‌ای این است که اغلب در زمان به‌روز رسانی‌ها فراموش می‌شود ولی اکنون گویا سامسونگ تصمیم دارد این محصول را نیز در کنار خود به یک پله بالاتر ارتقا دهد.

بر اساس توئیت نماینده فرانسه کمپانی سامسونگ این به‌روز رسانی در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. پس بهتر است کاربران گلکسی نوت 3 نئو فعلا عجله نکنند. زیراکه زمان نسبتا زیادی تا انتشار این آپدیت باقی مانده است.

9 در مورد “گلکسی نوت 3 نئو نیز در مسیر اندروید لالی پاپ است!”

  1. من اپدیت کردم گوشی فوق‌العاده سریع شده مصرف باتری بهتر شده فقط فعلا تا چند ماهی روت نمیشه

  2. سلام ممنون از خبر ولی یک سوال مهم برای کدوم مدل های نوت 3 neo میاد؟
    برای (note 3 neo dous (sm-n7502 میاد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH