اسمارت فون جدید Meizu ملقب به M2 در راه است!

جانشین به حق یکی از اسمارت فون‌های کمپانی Meizu یعنی M1 به زودی از سوی این کمپانی تولید و به بازار معرفی خواهد شد. روز گذشته توسعه دهندگان چینی دعوت نامه‌ای را دریافت کردند در آن قرار است این کمپانی یکی از محصولات خود را معرفی کند، اما هیچ چیز از این دستگاه مشخص نیست. نه تاریخ رسمی عرضه و نه حتی مشخصات آن!

gsmarena_001-(3)

در همین حال، روز گذشته تصاویری منتشر شد که طبق ادعای منبع آن اسمارت فون Meizu M2 است. این عکس تنها قاب پشتی این اسمارت فون را به تصویر کشیده است. البته هیچ نکته ویژه‌ای در این محصول وجود نداشته و تنها باید به یک قاب پلاستیکی براق اشاره کرد که طبیعتا برای هواداران نکته خاصی به شمار نمی‌رود. طبق اطلاعات درز کرده، این محصول از یک صفحه نمایش 4.6 اینچی بهره می‌برد که نسبت به نمونه 5 اینچی یک عقب گرد به شمار می‌رود. البته به احتمال زیاد وضوح این صفحه نمایش FHD خواهد بود.

این محصول از پردازنده مدیاتک مدل MT6753 استفاده کرده که یکی از پیشنهادهای این کمپانی چینی برای محصولات میان رده بازار است و توانایی پشتیبانی از شبکه 4G را نیز دارد. این پردازنده 8 هسته‌ای از رابط گرافیکی Mali-T720 بهره برده و در کنار آن از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار است.

این مراسم در کمتر از یک ماه دیگر قرار است برگزار شود، شاید این کمپانی اسمارت فون MX5 خود را نیز در این مراسم رونمایی کند. محصولی که خیلی از کاربران چینی منتظر معرفی آن هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH