مایکروسافت برای ایکس باکس وان، کنترلرهای جدید و هدفون مخصوص عرضه کرد

مایکروسافت روز گذشته از کنترلر‌های جدید و هدفون مخصوص برای ایکس باکس وان رونمایی کرد. کنترلر‌های جدید گرچه مانند کنترلرهای الیت بالا رده نیستند، اما ویژگی‌هایی دارند که کنترلر‌های قدیمی ایکس باکس وان ندارند.

کنترلر‌‌های جدید در دو رنگ عرضه می‌شوند. کنترلر سمت راست، نسخه مخصوص سایه سپیده‌دم (Dawn Shadow Special Edition) نامیده می‌شود و رنگ سرخ‌فام متالیک دارد که به سیاه مات میل می‌کند. کنترلر سمت چپ تنها آبی (blue) گفته می‌شود. همانند کنترلر ایکس باکس وان S، عرضه این دو کنترلر دارای طراحی موثر، استحکام بافت برای افزایش راحتی و بلوتوث است تا بتوانید از آن‌ها برای بازی با پی‌سی‌های ویندوز ۱۰، لپ‌تاپ و تبلت نیز استفاده کنید.

۱۴۷۳۷۰۹۲۴۹_accesshero_lkandfles_story

کنترلر سایه سپیده‌دم ۱۴ مهر با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در کانادا، ایالات متحده و انگلستان و دیگر مناطق عرضه می‌شود. کنترلر آبی ۷ مهر در برخی از مناطق عرضه شده و قیمت آن، ۶۴.۹۹ دلار خواهد بود.

مایکروسافت همچنین کنترلر‌های سیاه را نیز آپدیت می‌کند. این کنترلرها به آداپتور وایرلس ایکس باکس و کابل شارژ یو‌اس‌بی مجهز می‌شوند. این کنترلرها در ماه‌های سپتامبر و اکتبر عرضه شده و قیمت آنها از ۵۹.۹۹ دلار شروع می‌شود.

علاوه بر کنترلرهای جدید، مایکروسافت یک هدفون مخصوص نیز عرضه می‌کند. این هدفون برای گوشی‌دادن به موسیقی و تماشای فیلم بر روی ایکس باکس وان بسیار عالی است. به‌علاوه، رنگ سفید آن با رنگ سفید ایکس باکس وان اس هماهنگ بوده و هارمونی خوبی در خانه شما ایجاد می‌کند. این هدفون در ماه اکتبر و با قیمت ۶۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

wirelesswindowscontroller

xboxstereoinline

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH