سن‌دیسک از یک کارت حافظه 400 گیگابایتی رونمایی کرد

در گذشته کارت‌های حافظه بسیار گران‌قیمت بودند و نمی‌توانستند مقدار زیادی داده را روی خود نگه دارند، اما چند سالی می‌شود که قیمت این تکنولوژی به شدت کاهش یافته و این چیپ‌های کوچک می‌توانند مقدار بسیار زیادی اطلاعات  را در خود ذخیره کنند. سن‌دیسک به‌تازگی از یک کارت‌حافظه میکرو SD با حجم باورنکردنی 400 گیگابایت رونمایی کرده است.

بنابر اعلام این شرکت، کارت حافظه مذکور حجیم‌ترین کارت SD موجود در دنیا است و البته نمی‌توان با این ادعا مخالف بود. از آن‌جایی که این روزها استفاده از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و حجم بالاتر گسترش یافته، احساس نیاز به کارت‌های SD با ظرفیت بالاتر به شدت احساس می‌شود. داشتن حجم 400 گیگابایتی، این کارت حافظه را به یک گزینه بسیار مناسب برای فیلم‌برداری به‌صورت 4K مبدل می‌کند.

سن‌دیسک

کارت‌حافظه 400 گیگابایتی سن‌دیسک Ultra microSDXC UHS-I می‌تواند 1200 عکس را در دقیقه انتقال دهد. این کارت حافظه دارای کلاس A1 App Performance است و قادر است حداکثر 40 ساعت ویدیو را در خود ذخیره کند.

این کارت حافظه با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود که به هیچ عنوان نمی‌‌توان آن را ارزان دانست، اما اگر به این حجم از حافظه احتیاج دارید، می‌تواند برایتان مفید باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH