سامسونگ گلکسی S9 یک حالت جدید برای ضبط ویدئو اسلوموشن دریافت کرد

سامسونگ گلکسی S9 از زمان عرضه تاکنون چندین مرتبه به‌روزرسانی دریافت کرده است که برخی از آن‌ها قابلیت‌های تازه‌ای را برای این پرچم‌دار به ارمغان آوردند. از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت قابلیت رادیو FM اشاره کرد که در ماه ژوئن برای نسخه‌های آنلاک این هندست منتشر شد. در جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای این تلفن همراه، یک قابلیت جدید برای ثبت تصاویر به صورت آهسته به اپلیکیشن دوربین افزوده شده است.

این به‌روزرسانی که توسط برخی از کاربران وب‌سایت Reddit دریافت شده است، توانایی ضبط تصاویر با وضوح 720p را با نرخ 480 فریم  به اندازه 0.4 ثانیه افزایش داده است. به این ترتیب کاربران در مجموع می‌توانند یک کلیپ 12 ثانیه‌ای را با این وضوح و نرخ فریم ضبط کنند. لازم به ذکر است که سامسونگ گلکسی S9 اولین اسمارت‌فون این کمپانی است که توانایی ضبط تصاویر آهسته با نرخ 960 فریم در ثانیه را برای 0.2 ثانیه به ارمغان می‌آورد.

دیگر تغییراتی را که در این بسته به‌روزرسانی مشاهده می‌کنیم، شامل حذف تصویر برداری با نرخ 960 فریم در ثانیه، در حالت دستی است. برای ثبت تصاویر با این نرخ فریم شما می‌توانید از حالت خودکار استفاده کنید که بسته به موقعیت شی متحرک به صورت خودکار حرکات را به صورت آهسته ضبط می‌کند.

انتشار این به‌روزرسانی برای کاربران گلکسی S9 آغاز شده است و کاربرانی که از نسخه آنلاک استفاده می‌کنند می‌توانند زودتر این بسته را دریافت کنند. ممکن است ویژگی‌های فوق در گلکسی نوت 9 که در تاریخ 9 آگوست معرفی می‌شود نیز به صورت پیش‌فرض وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH