ال‌جی از اولین تلویزیون 8K اولد جهان رونمایی کرد

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 برلین از اولین تلویزیون 8K اولد جهان رونمایی کرد. این تلویزیون غول پیکر 88 اینچی با رزولوشن 7680 در 4320 مجهز به بیش از 33 میلیون پیکسل self-emitting است. ویژگی شاخص این فناوری تولید نور توسط پیکسل‌ها خواهد بود که بالاترین کنتراست ممکن را برای بیینده فراهم می‌کند. رییس شرکت ال‌جی Brian Kwon، اعلام کرده است:

اولین تلویزیون 8K اولد ال‌جی دستیابی به اوج قله فناوری و قدم انقلابی بعدی در تکنولوژی نمایشگرها خواهد بود. نمایشگرهای اولد 4K نقشی اساسی در بازنویسی قانون‌های صنعت تلویزیون ایفا کردند و ال‌جی اطمینان دارد تلویزیون‌های 8K اولد نیز این اتفاق را رقم خواهند زد.

براساس ادعای این شرکت کره‌ای، انتظار می‌رود انتقال پنل‌های اولد در سال 2018 دو برابر شود و تا سال 2022 به نه میلیون واحد برسد. گفته شده شرکت قصد دارد میزان استفاده از این پنل‌ها را در تلویزیون‌های پریمیوم خود با افزودن مدل‌های متنوعی افزایش دهد. ال‌جی همچنین بیان کرد که محصول جدید این شرکت در اولین مراحل تولیدی قرار دارد، اما انتظار دارد تا سال 2022 به 5 میلیون دستگاه افزایش یابد. تقدم در بازار با ارایه محصولاتی مانند تلویزیون 88 اینچی 8K اولد از دیگر برنامه‌های این شرکت برای آینده خواهد بود.

متاسفانه شرکت از انتشار اطلاعات دیگر در خصوص قابلیت‌های این تلویزیون، یا قیمت و زمان عرضه آن به بازار خودداری کرده است. با توجه به این که این محصول اولین تلویزیون 8K اولد جهان خواهد بود، باید منتظر یک برچسب قیمتی سنگین برای آن باشیم. با این وجود نکته جالب توجه امیدواری ال‌جی برای افزایش طرفداران این تلویزیون‌های غول پیکر در سال 2022 است. باید منتظر ماند و دید که آیا این باور شرکت به تحقق خواهد رسید یا خیر؟

1 در مورد “ال‌جی از اولین تلویزیون 8K اولد جهان رونمایی کرد”

  1. تلویزیون واقعی اینه که الجی معرفی کرده یعنی قدرت مطلق تصویر الجی بزرگ oled 88 اینچ 8k نه اون ال سی دی که اون ببچاره هنگی معرفی کرده طرفدارای اسکولش هم میگن qled بهترینه حالا oled واقعی را ببینید و لذت ببرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH