دانلود Grids و آموزش کامل استفاده از آن برای دسترسی به اینستاگرام در ویندوز

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که مبتنی بر عکس و ویدئو بوده و حتی توانسته تا دل کاربران ایرانی را نیز برباید. این شبکه برای هر دو سیستم عامل موبایلی این روزهای بازار، یعنی اندروید و iOS در دسترس است و کاربران گوشی‌های هوشمند، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. با این حال به دلایل زیادی برخی افراد می‌‌خواهند از اینستاگرام برای کامپیوتر استفاده کنند. پیش‌تر روش‌هایی را معرفی کردیم که می‌توانید توسط آن‌ها اینستاگرام برای ویندوز را تجربه کنید؛ اما با توجه به اینکه هیچ اپلیکیشنی به‌صورت رسمی برای سیستم عامل ویندوز از سوی اینستاگرام منتشر نشده، تصمیم گرفتیم تا شما را با برنامه Grids for Instagram آشنا کنیم. با دانلود Grids می‌توانید از این شبکه اجتماعی به بهترین شکل ممکن در کامپیوتر بهره ببرید. با آی‌تی‌رسان و آموزش استفاده از آن همراه باشید.

چرا باید از برنامه Grids استفاده کنیم؟

این برنامه یکی از بهترین نمونه‌ها برای استفاده از اینستاگرام در ویندوز است. جالب است بدانید که نسخه مک آن نیز منتشر شده تا کاربران سیستم‌های اپل نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند. این برنامه کم حجم بوده، بنابراین فضای زیادی را از شما طلب نمی‌کند. با دانلود Grids می‌توانید از قابلیت‌های زیر سود ببرید:

  • مشاهده استوری
  • رابط‌کاربری ساده و کارآمد
  • دسترسی به دایرکت و امکان دریافت و ارسال پیام
  • قابلیت ارسال پست
  • امکان تگ کردن افراد، قرار دادن لوکیشن و اضافه کردن هشتگ
  • استایل‌های زیبا و متفاوت
  • استفاده از چند اکانت در یک برنامه
  • دریافت نوتیفیکیشن
  • بوک‌مارک کردن پست‌ها
  • رابط‌کاربری ریسپانسیو
  • قرار دادن استوری
  • تماشای محتواها به‌صورت تمام صفحه
  • امنیت بالا
  • و…

دانلود Grids

در صورت نیاز به مشاوره رایگان می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

دانلود Grids و نحوه فعال‌سازی آن بر روی ویندوز

ابتدا می‌توانید از طریق این لینک مستقیم از آی‌تی‌رسان، اقدام به دانلود Grids کنید (نسخه 64 بیتی). این برنامه در حدود 35 مگابایت حجم داشته و مطابق اکثر برنامه‌های امروزی در کشور ما، نیازمند کرک برای دسترسی به تمامی قابلیت‌هاست که در ادامه نحوه انجام آن را آموزش می‌دهیم:

  • پیش از هر کاری توصیه می‌کنیم که اتصال سیستم‌تان به اینترنت را قطع کنید (اجباری نیست).
  • برنامه را دانلود کنید.
  • پیش از اکسترکت کردن فایل فشرده دانلود شده، آنتی ویروس و فایروال خودتان را غیرفعال کنید. یادتان نرود که حتما ویندوز دیفندر مایکروسافت را نیز برای مدت کوتاهی دی‌اکتیو کرده باشید.
  • برنامه را از حالت فشرده خارج کنید. پسورد برنامه: www.itresan.com
  • پوشه Patch را باز کرده، بر روی فایل bat راست کلیک کنید و گزینه Run as administrator را برگزینید. اجازه دهید که دستورات در محیط Command Prompt اجرا شوند (دقت کنید که تا به اینجا برنامه نصب نشده است).
  • حال برنامه اصلی را نصب و اجرا کنید.
  • با استفاده از اطلاعات اکانت اینستاگرام، وارد صفحه مربوط به خودتان شوید.
  • اکنون برنامه را ببندید (دقت کنید که حتی برنامه از کنار ساعت ویندوز نیز بسته شده باشد).
  • حال دوباره به پوشه Patch بازگردید و فایلی را که با همین نام موجود است، در محل نصب برنامه کپی کنید (برای پیدا کردن محل نصب Grids، روی آیکون آن در دسکتاپ راست کلیک کرده و ابتدا گزینه Properties را انتخاب و سپس بر روی گزینه Open File Location کلیک کنید).
  • بعد از کپی، بر روی این فایل (فایل Patch کپی شده در محل نصب برنامه) راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید.
  • حال در پنجره باز شده دکمه Patch را زده و منتظر بمانید تا عملیات به پایان برسد.
  • تمام! به همین راحتی توانستید بعد از دانلود Grids و نصب آن، نسخه کامل این برنامه کاربردی را اجرا کنید.

دانلود Grids

آموزش استفاده از برنامه Grids

رابط کاربری برنامه همه چیز را خیلی خوب در اختیار شما قرار داده است. به محض وارد شدن به Grids پست‌های مربوط به افرادی را که فالو کرده‌اید، خواهید دید. در بالای صفحه نیز استوری‌های دیگران به چشم می‌خورند که به راحتی و با کلیک بر روی هر یک می‌توانید آن‌ها را ببینید و حتی نسبت به استوری واکنش نشان دهید، آن را ریپلای بزنید و یا حتی برای شخص دیگری ارسال کنید.

در صفحه نخست برنامه و گوشه بالا سمت چپ، 3 آیکون گنجانده شده که اولی (از چپ به راست) برای بازگشت به عقب، دومی برای رفرش کردن صفحه و سومی جهت تغییر حالت نمایش پست‌هاست. دو گزینه اول که تکلیف‌شان مشخص است اما با انتخاب سومی می‌توانید نمایش پست‌ها را در 4 حالت مختلف تنظیم کنید. در ادامه این حالت‌ها و عملکردشان را توضیخ می‌دهیم:

  • Square: تنها تصویر پست در صفحه اصلی به نمایش در می‌آید.
  • Brief: در زیر تصویر پست نام، تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها نیز دیده می‌شود.
  • Vertical: با انتخاب این گزینه تمام المان‌های پست دیده می‌شود و حتی می‌توانید در صفحه اصلی کپشن آن را نیز ببینید.
  • Horizontal: نمایش اطلاعات پست به‌جای زیر آن در سمت راستش دیده می‌شود.

دانلود Grids

در بالای رابط کاربری و مرکز آن، شاهد چند آیکون جهت بازگشت به خانه (صفحه اصلی خودتان)، جستجو، دسترسی به لوکیشن و تنظیمات اکانت هستید. شما می‌توانید دسترسی کاملی به اکانت خودتان داشته باشید و اکثر المان‌های موجود در برنامه رسمی اینستاگرام در گوشی‌ شما، در این بخش قابل تغییر است. از اینجا می‌توانید یک اکانت دیگر را نیز به برنامه اضافه کنید. در واقع با دانلود Grids عملا نیازی به اینستاگرام در گوشی نخواهید داشت.

دانلود Grids

در گوشه بالا و سمت راست برنامه نیز 3 آیکون جهت تماشای پست‌های بوک‌مارک شده، فعالیت‌ها و دسترسی به دایرکت دیده می‌شود که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. این بخش برخلاف سایر قسمت‌های Grids، شباهت بسیار زیادی به اینستاگرام دارد و چیز عجیب و غریبی را نخواهید دید. شما به‌راحتی می‌توانید با هرکسی که دوست دارید از طریق منو دایرکت چت کنید. با این حال ایموجی‌های این بخش خیلی جذاب و زیبا نیستند.

دانلود Grids

یکی از بهترین مزایای Grids ریسپانسیو بودن آن است. به این معنی که هرچه اندازه پنجره را بزرگ‌تر کنید، تعداد پست‌های بیشتری را خواهید دید و رابط کاربری برنامه نیز تغییر می‌کند؛ بنابراین نیازی نیست که نگران نمایشگر خودتان باشید. صفحه نمایش سیستم شما در هر سایزی که باشد، می‌توانید به‌راحتی از Grids استفاده کنید. در صورت استفاده از ویندوز 10 حتی نوتفیکیشن‌های دریافتی اینستاگرام شما نیز به شکل زیبایی دیده می‌شوند تا هیچ پست و کامنتی را از دست ندهید.

دانلود Grids

نظر شما چیست؟ اگر تاکنون اقدام به دانلود Grids و استفاده از آن کرده‌اید، تجربه خودتان را با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

143 در مورد “دانلود Grids و آموزش کامل استفاده از آن برای دسترسی به اینستاگرام در ویندوز”

  1. با سلام.
    من این برنامه را بر روی لپ تاپ با ویندوز 7 نصب کرده ام.
    اشکالی که برای من برای استفاده از این برنامه وجود دارد این است که در فایلهای ویدیویی فقط صدا را دارم و تصویر به صورت رنگین کمانی در حین پخش تکان میخورد به صورتی که تصویر اصلا قابل تشخیص نیست.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    سپاس.

  2. سلام من میخوام وارد اکانت بشم با این برنامه بعد به من ارور میده که یکی از روش های زیر را برای ارسال کد امنیتی انتخاب کنید در صورتیکه هیچ گزینه ای نیست و من به اکانتم هیچ شماره موبایلی ندادم و فقط ایمیل داره و همچنین به ایمیلمم چیزی فرستاده نمیشه

  3. سلام دوستان میشه راهنمایی کنید.
    من گرید رو نصب کردم یه پیجی دارم رو گوشیم می خوام بیاد رو لپ تابم بعد رمز و ایناشو وارد میکنم اصلا نمیاره.login نمیشه.
    می تونید کمکم کنید؟

  4. ببخشید من هم 64 بیتی رو نصب کردم اولش خیلی عالی کار میکرد ولی بعدش سریال محصول رو خواست که وارد کردم اما ارور میده و برنامه بسته میشه خواهش میکنم کمکم کنید خیلی ممنونم اگه کمک کنید مرسی

  5. سلام ببخشید سوالی داشتم
    چگونه می شه بر روی اینستا گرام ویندوز pc رمز بزارم

    ممنون می شم از پاسخ گویی تون

  6. من برنامه رو نصب کردم و واردش شدم اما بعد از دو روز پیام میده باید بروز رسانی انجام بشه و وقتی وارد سایت میشم این پیام رو میده. میشه راهنمایی کنین چیکار کنم؟
    Forbidden
    You don’t have permission to access /download on this server.
    Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    1
    2
  7. سلام خسته نباشین من از نرم افزار شما استفاده میکنم و واقعا عالیه فقط مشکلی که دارم اینکه نمیتونم از طریق این نرم افزار لایو بزارم و اینکه قابلیت های جدید اینستا این هست که توی محیط شخصی یا همون دایرکت میتونیم لایو بریم با دوستانمون ولی این نرم افزار این قابلیت رو نداره لطفا بروز کنید این نرم افزار رو

  8. علی کنگرانی فراهانی

    من وقتی می خوام وارد برنامه بشم همچین اروری میده:
    The procedure entry point strncmp could not be located in the dynamic link library D:\Program Files\Grids\Qt5openGL.dll.
    لطفا هر بررسی کنید و پاسخ را به ایمیل من ارسال فرمایید

  9. سلام
    من نصب کردم طبق مراحل ولی کد لایسنس رو میخاد اونی هم که داخل پوشه هست رو میزنم ولی قبول نمیکنه چرااا؟؟؟؟؟؟؟

  10. وقتی اسم و پسوردمو میزنم تو صفحه بعدی یه کد میخواد اون شماره وایمیلمو ندارم من که کد بیاد بهش چیکار کنم

  11. سلام دوستان باید patch رو باز کنید و بعد نوشته سریال جلوش پسورت هس اونو بزنین تموم.
    ماله من حل شد……

  12. وقتی با لپتاپ میخوام واردش بشم رمز 6 رقمی رو برام میفرسته ولی وقتی واردش میکنم گزینه submitحتی ابی هم میشه کلیک که میکنم داخل پیج مورد نظر نمیره چیکار کنم؟؟؟

  13. دوستانی کرک دائمی قبول نمیکنه باید نسخه قدیمی رو نصب کنین بعد زمان لپ تاپ را چند وقت بکشید عقب
    از زمانی که key ظاهر میشه باید عقب تر ببرید

    1. سلام ممنون عالی بود طبق دستورالعمل انجام دادم نسخه اصلی شد. ولی الان میخوام بدونم میتونم آپدیتش کنم؟

  14. سلام من مدتی بود از این برنامه استفاده میکردم امروز خواستم با گوشی برم اسم و پسورد رو زدم برام نیورد ولی از درست بودنش مطمئنم اندفعه با لپ تاپ ک قبلا باهاش تو این برنامه میرفتم امتحان کردم ازم ی کد 6 رقمی خواست ولی هیچ کدی برام نیومده چطوری باید این مشکلو حل کنم؟

  15. با سلام من وقتی وارد جستجو می شوم همش پست های خارج از کشور را می اره نمی دونید باید چی کار کنم که پست های ایران را بیاره

    1. اگه تازه وارد شدید باید پست های خانه ایرانی باشد و داخل جستجو چند تا مورد فارسی رو جستجو کن بعد لایک کن بعد چند وقت درست میشه

  16. منم ی مدتی میشه ک این اپو نصب کردم ولی امروز ارور دا د ک لایسنس شما تموم شده وامکان خریداریش نیس باید کرک نرم افزارو دائمیش کنم و این کارم تنها با عقب کشیدن زمان لپ تاپ امکانش نیس……(تو ی نت بزنید GRIDSکرک دائمی نرم افزار) را حل مشکلو آپارات میاره……

    1
    1
  17. the username you entered does not appear to belong to an account برای یه اکانت دیگ اد اکانت همچیم پیامی بهم میده من یه ایمیل و رمز جداگانه برای اکانت دیگم قرار دادم….نام کاربری که وارد کردید به نظر نمی رسد که متعلق به یک حساب کاربری باشد
    این ینی چی؟؟اخه

  18. سلام ممنون برای سایت خوبتون فقط من یه مشکلی دارم اونم اینکه نمیدونم کی دستورات در محیط Command Prompt اجرا میشوند یک روز معتل شدم ولی تموم نشد ممنون میشم اگه کمکم کنید

  19. درود
    دوستان برای این که بخواهید از این برنامه کارایی بگیرید باید تاریخ رایانه خود را به عقب بکشید
    مثلا 2018/5/1 تنظیم کنید ضمنا دایرکت این برنامه هم کار نمیدهد و باید برنامه igdm را نصب کنید که آن هم کمی سرعتش پایین است ولی در کل خوب است.

    1
    1
  20. نسخه لایسنس که تمام می شود باید چه کنیم ایران تحریمه این نرم افزار هم نسخه فارسی ندارد

  21. من این نرم افزار رو دانلود کردم یه مدت استفاده کردم بصورت رایگان (آزمایشی) ولی بعد از یه مدت میگه نسخه لایسنس شما به پایان رسیده و اگرم بخوام بخرم چون ایران تحریم هست امکانش وجود ندارد که بخرم نسخه فارسی شم نیست (راهنماییم کنید لطفا تو ایمیلم جواب رو بفرستین)

    2
    19
    1. برای دیدن لایو ها اگر لایو رو سیو کرده باشن میتونی بعدن دانلود کنی وببینی
      اما اگر نکرده باشن همون موقع لایو تو قسمت استوری ها میتونی بزنی و لایو رو نگاه کنی

  22. سلام من این برنامه رو دانلود کردم و از حالت فشرده خارج کردم الان وارد برنامه ک میشم اسم و پسورد میخواد هر پسوردی میزنم میگه اشتباهه

    5
    22
    1. 1B931B93 این پسورد
      پسورد رو کپی کنین.بعد از اون نت رو خاموش کنین.بعد پنجره ای ک پسورد روش کپی شده رو با زدن گزینه مورد نظر ببندین.بعدش نت رو روشن کنین.
      اگه این پسورد عمل نکرد برین قسمتpatch در فایل نصبی خودتون و پسورد همون فایل رو کپی کنین.

      1
      5
    1. مجتبی مسکینی

      بله اینستاگرام برای ویندوز برنامه داره اما ناقصه و محدودیت‌های زیادی داره
      در مطلب دیگری به روش‌های دسترسی به اینستاگرام در ویندوز اشاره کردیم که این مورد هم نوشته شده و در همین مطلب هم لینک داده شده می‌تونید بخونید

      1
      14
      1. چرا لینکی که گذاشتنو پاک کردین؟شاید به درد یکی مثل من میخورد ….لا اقل وقتی پاک میکنین خودتون یه لینک درست حسابی بدین واقعا کار چیپی بود

        1
        4
        1. مجتبی مسکینی

          قرار دادن لینک سایتهای دیگه خلاف قوانین ماست چون حالت تبلیغ داره
          این موضوع در اکثر سایت‌ها هست
          لینک دانلود اپلیکیشن که در متن مقاله موجوده
          برنامه رسمی اینستاگرام برای ویندوز تقریبا هیچ فرقی با باز کردن سایت اینستاگرام در یک مرورگر نداره
          با این حال نیازی هم به لینک نیست در استور ویندوز ۱۰ میتونید سرچ کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH