گوگل پیکسل 3 ایکس ال بهترین نمایشگر را در بین تمام گوشی‌های هوشمند دارد!

همان‌گونه که احتمالا در جریان هستید، دیشب گوگل از دو گوشی پرچمدار پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال رونمایی کرد. در حالی که تازه چند ساعت از معرفی رسمی دوقلوهای غول جستجوگر می‌گذرد، دیسپلی‌مِیت به عنوان مرجع معتبر و تخصصی بررسی نمایشگرهای دیوایس‌های هوشمند اعلام کرده که گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال بهترین پنل صفحه نمایش را در بین تمام اسمارت‌فون‌ها داراست.

با آن‌که دیسپلی‌میت هنوز مقاله بررسی کامل نمایشگر پیکسل‌های جدید را منتشر نکرده، اما حساب توییتر این موسسه اعلام کرده که نمایشگر اولد گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال با کسب بالاترین سطح از نمره “+A”، توانسته بیش‌ترین امتیازی که دیسپلی‌میت تا به امروز به اسمارت‌فون‌ها اعطا کرده را از آن خود کند. این موضوع به تنهایی حیرت‌انگیز است اما وقتی هیجان‌زده‌تر می‌شوید که بدانید گوگل پیکسل 3 ایکس ال از سد حریفی قدرتمند مثل گلکسی نوت 9 عبور کرده است. با آن‌که سوگولی گوگل شاهکار کرده، اما هنوز نمی‌دانیم این پنل ساخت سامسونگ بوده یا این‌که ال‌جی وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته است؛ هر چند اگر این پنل ساخت ال‌جی باشد، داستان جذاب‌تر می‌شود!

معمولا وقتی دیسپلی‌میت گزارشی درباره نمایشگر دیوایس‌های جدید منتشر می‌کند، این جدیدترین پرچمداران سامسونگ هستند که با غلبه بر نسل قبلی خود در صدر برترین‌ها قرار می‌گیرد. حالا که می‌بینیم یک پیکسل توانسته رقیبی هم‌چون گلکسی نوت 9 را پشت سر بگذارد، بسیار شگفت‌زده هستیم. این به معنای آن است که گوگل مشکلات نمایشگر پیکسل 2 را برطرف ساخته و به همراه بعضی بهبودها آن را روانه میدان کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته نمایشگر پیکسل 2 ایکس ال از هاله‌های آبی رنگ، حتی سوختن صفحه نمایش و پیکسل‌ها و رنگ پریدگی رنج می‌برد. هر چند که گوگل بعدها این مشکلات را با ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مرتفع ساخت اما به نظر می‌رسد که امسال خبری از این نواقص نیست.

دیسپلی‌میت اعلام کرده که مقاله بررسی کامل و عمیق نمایشگر گوگل پیکسل 3 ایکس ال را روز 15 اکتبر (24 مهر) منتشر خواهد کرد. بنابراین باید تا دوشنبه هفته بعد صبر کنید تا از جزئیات کامل چگونگی عملکرد نمایشگر این دستگاه آگاه شوید. فعلا که همه چیز عالی و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه پیکسل‌های جدید این مقاله را مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH