نحوه استفاده از گوگل اسیستنت در ساعت‌های هوشمند

دستیار صوتی گوگل در همه جا هست و شما می‌توانید از آن در تلفن‌های هوشمند و یا اسپیکرهای هوشمند خود استفاده کنید. سوال اینجاست که چرا نباید این را در اسمارت‌واچ خود انجام دهیم درحالی که دستیار صوتی گوگل همیشه دقیق عمل می‌کند. اکنون گوگل اسیستنت می‌تواند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، پرتغالی و اسپانیایی را درک کند. در این مقاله درباره هر آن چیزی که قبل از شروع صحبت با گوگل اسیستنت نیاز دارید، بحث خواهیم کرد.

چند ماه قبل، گوگل قصد داشت سیستم عامل هوشمند خود را تغییر دهد و سیستم عامل wear OS را با هدف دست یافتن به اپل، رهبر فعلی بازار، ایجاد کرد. یکی از ارکان‌های سیستم عامل جدید یکپارچگی گوگل اسیستنت است. گوگل می‌خواست کاربران خود را با دستیار صوتی خود آشنا کند و آن را در زندگی روزانه آنها جای دهد. اما گوگل چگونه می‌توانست این پروژه را به سرانجام برساند؟

شرایط استفاده از گوگل اسیستنت

برای شروع به موارد زیر نیاز دارید:

۱: برنامه WEAR OS

۲: ایجاد یک حساب کاربری گوگل در ساعت هوشمند شما. اگر تاکنون این کار را انجام نداده‌اید، به تنظیمات بروید و اضافه کردن یک حساب کاربری-> حساب‌ها-> اضافه کردن یک حساب گوگل را بزنید.

۳: ساعت هوشمند شما در یکی از زبان‌هایی که بالا ذکر شده پیکربندی شده است.

۴: ساعت خود را به اینترنت متصل کنید.

دو راه استفاده از گوگل اسیستنت

دو روش اساسی برای استفاده از گوگل اسیستنت وجود دارد:

۱. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. بلافاصله پیام (سلام، چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟) را مشاهده خواهید کرد. پس از آن می‌توانید سوال خود را مطرح کنید. در برخی از مدل‌ها، می‌توانید دستیار خود را با کشیدن انگشت خود از چپ به راست به دست بیاورید.

۲. از بالای صفحه بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید. به تنظیمات-> شخصی-> بروید و Ok Google را فعال کنید. حالا هر زمان که می‌خواهید از دستیار سوال بپرسید، می‌توانید این کار را با بیان این دو کلمه جادویی بدون فشار دادن هر دکمه دیگر انجام دهید. شما باید توجه داشته باشید که این عملکرد موجب افزایش مصرف باتری می‌شود.

چه چیزهایی را می‌توانید از گوگل اسیستنت بپرسید؟

شما احتمالا قبلا با گوگل اسیستنت آشنا شده‌اید، اما این یک برنامه در حال تحول است و هر روز قابلیت‌های بیشتری را در بر می‌گیرد. در اینجا برخی از آنهایی که مفید هستند را نام می‌بریم:

  • اطلاعات فعلی: ترافیک چگونه است؟، چگونه می‌توانم با دوچرخه کار کنم؟، آیا فردا باران می‌آید؟
  • در تماس باشید: تماس گرفتن با مامان، ارسال ایمیل به دیانا. این اقدامات از طریق تلفن هوشمند شما انجام می‌شود مگر اینکه شما یک ساعت سازگار با LTE داشته باشید، مانند ساعت هوشمند هوآوی 2.
  • از گوگل بپرسید: با تشکر از شما به زبان کره‌ای چه می‌شود؟، چه کسی موفق به گرفتن مدال طلای طولانی در 92 بازی المپیک شد؟
  • انواع وظایف: تنظیم زنگ در ساعت 8 صبح، رزرو برای امشب، یادآوری برای شستن لباس‌ها وقتی که من به خانه می‌روم، ایجاد یک یادداشت که می‌گوید: خرید شیر. برای این اقدام اخیر، شما باید روی برنامه نگه دارید، جایی که این یادداشت‌ها ذخیره می‌شود. دستیار صوتی گوگل قادر به انجام همه این کارهاست که شاید حتی خود ساعت هم نتواند انجام بدهد! آیا تاکنون آن را تست کرده‌اید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH