اینستاگرام قابلیت اشتراک استوری تنها برای لیست دوستان نزدیک را معرفی کرد

ویژگی استوری اینستاگرام یکی از بهترین و جذاب‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، که چند سالی است به مالکیت فیس‌بوک درآمده، محسوب می‌شود. ویژگی استوری خود را به عنوان روشی فوق‌العاده برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو‌های کوتاه به اثبات رسانده است و این امکان را به شما می‌دهد تا لحظات شاد و مورد علاقه خودتان را با دوستان (فالور‌ها) به اشتراک بگذارید. به همین دلیل نیز خیلی جای تعجب ندارد که در طی یک سال گذشته سبب افزایش جذب کاربران و گسترش این پلتفرم منحصر‌به فرد شده است.

استوری

با این حال در برخی موارد این قابلیت با ضعف‌هایی روبه‌رو بوده است، از جمله اینکه شاید شما مایل باشید استوری خاصی را تنها برخی از دوستان یا اعضای خانواده مشاهده کنند و همه فالور‌ها قادر به دیدن آن نباشند. اینستاگرام تا به امروز این امکان را نداشت ولی از این به بعد شما می‌توانید چنین کاری نیز انجام دهید.

اینستاگرام رسما اعلام کرد که این ویژگی در دسترس کاربران قرار گرفته است تا با ایجاد لیست دوستان نزدیک (Close Friends List)، استوری‌هایی که مایل هستند را تنها برای بخش کوچکی از فالور‌هایشان به نمایش بگذارند. به علاوه فالور‌های خارج از لیست امکان درخواست اضافه شده به آن را نخواهند داشت و شما تنها کسی هستید که می‌توانید براساس علاقه خود اعضای این لیست را مشخص نمایید.

برای انجام این کار کافی است به پروفایل خود بروید و از منوی کناری گزینه Close Friends List را انتخاب کنید و افرادی که می‌خواهید را به لیست اضافه نمایید. اگر دوستان‌تان نیز شما را به لیست دوستان نزدیک خود افزوده باشند، در هنگام دیدن استوری آنها، یک نشان سبز رنگ در کنار استوری مشاهده خواهید کرد. این ویژگی جدید این اطمینان خاطر را برای‌تان فراهم خواهد آورد تا لحظات شخصی خود را تنها با افرادی مشخص و خاص به اشتراک بگذارید. طبق گفته اینستاگرام، این قابلیت از امروز برای هر دو نسخه اندرویدی و iOS اپلیکیشن در دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH