گوشی انعطاف‌پذیر مایکروسافت سال آینده از راه می‌رسد!

مدت‌هاست که درباره گوشی انعطاف‌پذیر مایکروسافت بحث‌ها و شایعات زیادی مطرح می‌شود؛ محصولی که از آن با نام‌هایی نظیر سرفیس‌فون یاد شده و گفته شده که مجهز به سیستم‌عامل جدیدی خواهد بود. اگرچه چندی پیش خبری به نقل از پانوس پانای منتشر شد که در آن صراحتا عرضه چنین محصولی رد شد، اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد گوشی انعطاف‌پذیر مایکروسافت سال 2019 میلادی معرفی می‌شود.

مطابق نوشته‌های کتابی به نام “Beneath a Surface” (به معنای در زیر سرفیس)، باید منتظر سورپرایزی از سوی کمپانی مایکروسافت در سال آینده باشیم. ظاهرا ردموندی‌ها قصد دارند سال آینده با معرفی محصول جدیدی که عملکرد هیبریدی دارد، معنای واقعی نوآوری در صنعت موبایل را برای همگان مشخص کنند. در این کتاب، داستانی درباره یک تبلت با قابلیت انعطاف‌پذیری بدنه بیان شده که هنگام خم بودن می‌تواند عملکردی مشابه یک گوشی هوشمند معمولی داشته باشد. اگرچه هنوز هم سیستم‌عامل ویندوزفون (یا همان ویندوز موبایل) طرفداران خاص خود را دارد، اما مایکروسافت در محصول مورد اشاره این کتاب از چنین سیستم‌عاملی بهره نخواهد گرفت. برخی افراد نام سیستم‌عامل این دستگاه را اندرومدا (Andromeda) می‌دانند اما در ماه‌های گذشته خبری منتشر شد که نشان می‌داد اندرومدا نام گوشی منعطف کمپانی مایکروسافت خواهد بود.

مطابق گزارشات اخیر، سیستم‌عامل گوشی انعطاف‌پذیر مایکروسافت شکلی تکامل‌یافته از تجربه کاربری سیستم‌عامل ویندوز را در کنار یک سری تغییرات جزیی در قسمت بصری ارایه می‌دهد. جدای از دیوایس فوق، در این کتاب به دیگر محصولات برنامه‌ریزی شده از سوی مایکروسافت برای سال 2019 نیز اشاره شده است. مطابق اطلاعات این کتاب، انتظار داریم کمپانی مایکروسافت در سال آتی میلادی یک کنسول ایکس‌باکس وان جدید، سرفیس لپ‌تاپ‌های جدید با پردازنده AMD، نسخه جدید سرفیس استودیو با طراحی اصلاح شده و یک رقیب مستقیم برای آی‌پد پرو 12.9 اینچی عرضه کند که پورت USB-C داشته و گوشه‌های نمایشگر آن به صورت خمیده طراحی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH