نوکیا 9

نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه و 8 گیگابایت رم معرفی می‌شود!

نوکیا 9 PureView یکی از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار از این برند است که مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد. مطابق اخبار و شایعات، معرفی رسمی این اسمارت‌فون در اوایل سال آینده میلادی و در طی برگزاری نمایشگاه CES در ماه ژانویه و یا MWC در ماه فوریه انجام خواهد گرفت. سه مدل از نوکیا به‌تازگی تاییدیه انجمن Bluetooth SIG را دریافت کرده است، این یکی از مراحلی است که هر اسمارت‌فون پیش از معرفی رسمی باید آن را طی کند.

این سه تلفن همراه با شماره مدل‌های TA-1082، TA-1087 و TA-1094 شناخته می‌شوند. یکی از این سه دستگاه اخیرا گواهی‌های 3C و MIIT را نیز دریافت کرده است. بنابراین اکنون به رونمایی از نوکیا 9 بیش از هر زمان دیگری نزدیک شده‌ایم.

نوکیا 9 از نسل پنجم بلوتوث استفاده می‌کند، با این حال این سازمان اطلاعات دیگر این پرچم‌دار را منتشر نکرده است. مطابق شایعات قبلی، نوکیا 9 از نمایشگری 5.9 اینچی از نوع OLED استفاده می‌کند که وضوح آن +QHD خواهد بود. در قلب این اسمارت‌فون، چیپست اسنپدراگون 845 قرار گرفته است که با 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید 9 پای برعهده دارد و نیرو دهنده آن یک باتری غول پیکر 4150 میلی آمپر ساعتی است.

ویژگی منحصر به فرد نوکیا 9 وجود 7 حفره در بخش پشتی آن است. این حفره‌ها مربوط به دوربین اصلی دستگاه هستند که شامل سنسور اصلی، زاویه باز، تله فوتو و مونوکروم می‌شود. هم‌چنین در دیگر حفره‌ها سنسور تشخیص عمق، فلاش LED دوگانه و یک سنسور مرموز که می‌تواند همان سنسور فوکوس لیرزی باشد، قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH