اختلال سرور بازی فورتنایت در تعطیلات کریسمس، بازیکنان را به آغوش گرم خانواده‌ها بازگرداند!

بازی فوق‌العاده فورتنایت شرکت Epic Games در بدترین زمان ممکن دچار اختلال گسترده شده است. بسیاری از کاربران قادر به ورود به اکانت‌های خود، وارد کردن مسابقات و دیگر عناصر بازی نیستند و مجبور شدند به جای جمع‌آوری جوایز و امتیازات شیرین در بازی، تعطیلات کریسمس خود را بیشتر در کنار خانواده سپری کنند!

فورتنایت

شرکت در حال بررسی مشکل و رفع آن است ولی سرور‌های بازی همچنان از دسترس خارج هستند. مشکلات پیش از این بسیار جزئی بود ولی مسئله امروز کاملا متفاوت بود و سبب شد بسیاری از بازیکنان از خیر انجام بازی بگذرند. با این حال براساس اطلاعات وضعیت سرور بازی که در وبسایت شرکت نمایش داده می‌شود، Epic تاکید دارد سرور‌ها در حال حاضر تنها دارای یک اختلال جزیی هستند!

چت صوتی، گروه‌ها، دوستان، پیام‌ها، فروشگاه و بخش هدایت فعال است ولی ورود به سیستم و انجام بازی با عملکرد ضعیفی روبه‌رو است. هر چند بازی به طور کامل قطع نیست و برخی بازیکنان هنوز قادر به بازی هستند ولی برای ورود مجبور شده‌اند چندین بار تلاش کنند تا موفق شوند ولی در مورد مسابقه هنوز وضعیت چندان مشخص نیست. تعدادی از کاربران در ضمن تلاش برای ورود به مسابقه با محدودیت زمانی برخورد کرده‌اند و موفق به ورود به مسابقه نشده‌اند. تعدادی نیز که ابدا موفق به ورود به اکانت نشده‌اند و دست از تلاش کشیده‌اند.

با این حال همچنان شرکت به جمله “فعلا در دست بررسی است” اکتفا نموده است. به همین علت زمان احتمالی رفع مشکل و پایان این قطعی گسترده هم مشخص نیست. متاسفانه این اتفاق در بدترین موقع از سال افتاده است، درست هنگامی که بسیاری از بازیکنان با توجه به تعطیلات کریسمس کنسول‌های بازی و سیستم‌های تازه خود را برای انجام این بازی جذاب سبک Battle Royale، آتش کرده بودند حالا با این شوک سنگین مواجه شد‌ه‌اند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH