انرجایزر مشغول ساخت گوشی‌هایی با دوربین کشویی، باتری قدرتمند و نمایشگر تاشو است

تصمیم انرجایزر برای فروش اسمارت‌فون‌ها به‌عنوان یک حقیقت ساده چندان تعجب‌آور نیست؛ اما این کمپانی در جریان کنگره جهانی موبایل امسال از 26 مدل جدید رونمایی می‌کند. این هندست‌ها از قابلیت‌های شاخصی نظیر دوربین کشویی، باتری غول‌پیکر 18000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر تاشو برخوردار هستند. پیش از هرگونه اظهارنظری بایستی بدانید که کلیه این گوشی‌ها مستقل از یکدیگر خواهند بود (با این‌حال مشاهده هندستی با هر 3 مشخصه فوق واقعا جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد). طراحی یکپارچه دوربین‌های کشویی باعث می‌شود تا گوشی‌ها همانند باتری‌هایی غول‌پیکر به‌نظر برسند و این موضوع به طرز شگفت‌انگیزی مطلوب است.

به گفته وب‌سایت 9to5Google این گوشی‌ها در قالب 4 سری مختلف تحت عنوان پاور مکس، آلتیمیت، انرژی و هاردکیس ارایه خواهند شد. فیچرفون‌های پایه متعلق به سری‌های انرژی و هاردکیس بوده و بخش عمده‌ای از 26 مدل جدید را تشکیل می‌دهند. مدل مجهز به باتری 18000 میلی‌آمپرساعتی نیز در سری پاور مکس جای می‌گیرد (باتری 16000 میلی‌آمپرساعتی موجود در اسمارت‌فون پاور مکس P16K پرو توسط کمپانی انرجایزر تولید شده و بزرگ‌ترین باتری به‌کارگیری شده در گوشی‌ها تا به امروز محسوب می‌شود). گوشی‌های سری آلتیمیت نیز احتمالا از مشخصاتی نظیر دوربین کشویی و نمایشگر با ناچ قطره‌ای بهره خواهند برد.

کمپانی با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتری خود اعلام کرد: “انرجایزر موبایل قصد دارد تا در جریان کنگره جهانی موبایل از 26 گوشی جدید شامل یک اسمارت‌فون تاشو و هندست مجهز به باتری 18000 میلی‌آمپرساعتی رونمایی کند.”

با این‌حال هنوز اطلاعات چندانی پیرامون مشخصات کلیه هندست‌ها منتشر نشده است. اکنون برخی جزئیات در خصوص گوشی‌های سری ممتازتر آلتیمیت مشخص شده است. وب‌سایت GSMArena گزارش می‌دهد که اسمارت‌فون‌های انرجایزر آلتیمیت U620S Pop و U630S Pop به‌ ترتیب از تراشه‌های هلیو P70 و هلیو P22 شرکت مدیاتک استفاده می‌کنند. بعلاوه هر 2 هندست از دوربین دوگانه شامل حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با مکانیسم کشویی موتوردار بهره می‌گیرند. اسمارت‌فون U620S Pop از دوربین پشتی سه‌گانه شامل حسگرهای 16، 5 و 2 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی برخوردار است. این گجت در ماه جولای عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که U630S Pop مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی است و در ماه ژوئن روانه بازار می‌شود.

در حال حاضر از شکل ظاهری اسمارت‌فون تاشو یا مدل مجهز به باتری 18000 میلی‌آمپرساعتی هیچ تصویری منتشر نشده است. به عقیده برخی کارشناسان این اسمارت‌فون تاشو به احتمال فراوان همانند گوشی فلکس‌پای شرکت Royole و برخلاف گوشی تاشوی احتمالی سامسونگ از طراحی مفهومی ضعیفی برخوردار خواهد بود. این گوشی‌ها توسط یک کمپانی فرانسوی با نام Avenir Telecom تولید می‌شوند. سال‌هاست که این کمپانی گوشی‌های پایین‌رده ساخت خود را تحت لایسنس انرجایزر به فروش می‌رساند. کماکان چنانچه برند ناشناخته‌ای نظیر Avenir قادر به تولید گوشی‌هایی با نمایشگر لبه‌به‌لبه و طراحی دوربین کشویی باشد؛ در این‌صورت می‌توان پیرامون نوآوری‌های صنعت تلفن‌همراه به‌طور مفصل صحبت کرد.

با آغاز رویداد MWC در روز 25 فوریه، انرجایزر از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند و به‌دنبال آن جزئیات بیش‌تری در خصوص هندست‌های مذکور روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH