عرضه اسمارت‌واچ نوبیا آلفا در روز 8 آوریل

نوبیا آلفا دستگاه منحصربه‌فردی است. این گجت ضمن برخورداری از کلیه قابلیت‌های یک اسمارت‌فون ظاهرا بر روی مچ دست شما بسته می‌شود. با وجود این دستگاه شما می‌توانید پیشرفت برنامه تناسب اندام خود را دنبال نموده و صدا و اعلان‌های خود را دقیقا همانند سایر اسمارت‌واچ‌ها کنترل کنید.

اما مشخصه متمایزکننده نوبیا آلفا این است که کاربران می‌توانند از آن جهت برقراری تماس، عکاسی یا اساسا کلیه اموراتی که یک گوشی قادر به انجام آن‌هاست، به‌صورت مستقل استفاده نمایند. امروز اعلام شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این اسمارت‌فون (شرکت نوبیا نیز مایل به نام‌گذاری دستگاه با چنین عنوانی است) طی روز 8 آوریل در کشور چین و از طریق کلیه پلتفرم‌های بزرگ تجارت الکترونیکی عرضه خواهد شد.

در جریان برگزاری رویداد MWC از این گجت رونمایی شد. نوبیا آلفا ضمن برخورداری از برخی ویژگی‌های جذاب در زمینه عملکرد و رابط کاربری با محدودیت‌هایی دست‌به‌گریبان است. نگرانی جدی دیگر در خصوص این اسمارت‌فون به اندازه عمودی آن مربوط می‌شود؛ چرا که این ابزار برای قرار گرفتن روی مچ دست شما بسیار بزرگ است. با این وجود نوبیا آلفا و نمایشگر اولد 4 اینچی آن احتمالا برای آن‌دسته از افرادی که خواهان بزرگ‌ترین مجموعه از قابلیت‌ها بر روی مچ دست خود هستند؛ گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود.

تراشه اسنپ‌دراگون ویر 2100، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌داخلی سایر مشخصات نوبیا آلفا را تشکیل می‌دهند. باتری 500 میلی‌آمپرساعتی دستگاه از طریق یک اتصال‌دهنده پین‌دار شارژ می‌شود. حسگر دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در سمت راست پنل جلویی مستقر شده و در کنار آن نیز یک ماژول حسگر به‌همراه کلیه دکمه‌ها قرار دارند. این دستگاه نسخه سفارشی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند؛ نرم‌افزاری که در بررسی اولیه گجت کاملا نامطلوب به‌نظر می‌رسد.

قیمت‌گذاری نوبیا آلفا برای نسخه وای‌فای مشکی‌رنگ از 450 یورو آغاز شده و تا حداکثر 650 یورو برای مدل طلایی‌رنگ مجهز به eSIM افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH