میان‌رده

بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار

اسمارت فون‌ها به یکی از مهم‌ترین وسایل سبک زندگی مدرن تبدیل شده‌اند و بدون وجود آن‌ها قادر به انجام طیف وسیعی از کارها نیستیم. به‌عنوان مثال دیگر نمی‌توانیم تنها در عرض چند ثانیه غذای خود را سفارش بدهیم یا درخواست یک تاکسی داشته باشیم. تولیدکنندگان بسیاری به این مارکت ورود پیدا کرده‌اند و هر ساله از مدل‌های جدیدی پرده برمی‌دارند. همین انتخاب و خرید را برای کاربران سخت‌تر کرده. خوش‌بختانه راهنماهای خرید در اختیارتان قرار دارند. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین موبایل‌های میان‌رده بازار آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


نوکیا 7 پلاس

میان‌رده

اگر از گوشی‌های فلزی خوش‌تان می‌آید و به‌دنبال اسمارت فونی جذاب و مقرون‌به‌صرفه هستید، حتما نوکیا 7 پلاس را در سبد خریدتان قرار دهید. چیپستی از خانواده 600 اسنپدراگون قلب تپنده این مدل را تشکیل می‌دهد و آن را به موبایلی نسبتا قدرت‌مند تبدیل کرده. چراکه به‌راحتی می‌توانید برنامه‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا کنید و حتی به تجربه برخی از مهیج‌ترین بازی‌های اندرویدی بپردازید. گفتنی‌ست کارهای روزمره بدون لگ و کندی انجام می‌شوند و همین موضوع نوکیا 7 پلاس را به هندستی مناسب برای اکثر یوزرها مبدل می‌کند. ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۴ گیگابایت رم هم تدارک دیده شده تا با خاطری آسوده فیلم‌ها و گیم‌های مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره نمایید. صفحه‌نمایش ۶ اینچی و فول اچ‌دی پلاس جزئیات بسیاری از تصاویر را به‌نمایش می‌گذارد و دیدن محتواهای مختلف را جذاب‌تر می‌سازد. دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی به‌چشم می‌خورند و تصاویر خوبی می‌گیرند. سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی تعبیه گشته تا سلفی‌های کم‌نظیری ثبت نمایید و هواداران بیش‌تری در اینستاگرام پیدا کنید! ناگفته نماند باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری محصول فنلاندی این امکان را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها از نوکیا 7 پلاس سود بجویید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A7 2018

میان‌رده

سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های حوزه موبایل‌های هوشمند محسوب می‌شود و تاکنون از محصولات باکیفیت و جذابی پرده برداشته. گلکسی A7 2018 نیز جزء خانواده بزرگ این برند به‌شمار می‌آید. سازنده دیزاینی مدرن و خیره‌کننده را برای این مدل در نظر گرفته که اسمارت فون کره‌ای را در کلاس دیوایس‌های لوکس و چشم‌گیر قرار می‌دهد. سامسونگ نمایشگری ۶ اینچی و مجهز به فن‌آوری سوپر آمولد را برای گلکسی A7 2018 تدارک دیده تا تجربه گیم‌ها و تماشای فیلم‌ها با لذت و هیجان بیش‌تری همراه باشد. به‌لطف چیپست میان‌رده هندست می‌توانید اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا کنید. همچنین قادرید برخی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی را نیز دانلود و نصب نمایید. تولیدکننده از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم هم بهره گرفته تا به عمل مالتی‌تسکینگ مشغول شوید و محتواهای مورد علاقه‌تان را ذخیره نمایید. ماژول دوربین سه‌گانه یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی گلکسی A7 2018 است و آن را به گزینه‌ای عالی برای عاشقان عکاسی تبدیل کرده. سنسورهای ۲۴، ۸ و ۵ مگاپیکسلی تصاویری جذاب و مملواز جزئیات می‌گیرند و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کنند. امکان عکاسی پرتره هم فراهم شده تا عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت نمایید. در قاب جلو نیز دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی و واید قرار گرفته تا تصاویر زیبایی خلق کنید.

قیمت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هوآوی Y9 2019

میان‌رده

طراحی مدرن به یکی از دلایل خرید این مدل تبدیل شده. در حقیقت هوآوی Y9 2019 چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد. پردازنده میان‌رده کایرین این اجازه را به شما می‌دهد تا به اجرای اپلیکیشن‌های نیمه‌سنگین بپردازید و در عین حال قادر به تجربه برخی از گیم‌‌ها نیز باشید. این چیپست به‌همراه ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم مجموعه‌ای کامل به‌حساب می‌آید که نیاز طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کند. یک دیسپلی ۶.۵ اینچی در هوآوی Y9 2019 به‌کار گرفته شده تا خواندن کتاب و تماشای محتواها لذت‌بخش‌تر باشد. دو عدد سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی این محصول تعبیه گشته که در شرایط نوری ضعیف عکس‌های نسبتا خوبی ثبت می‌نمایند و عکاسی پرتره را ممکن کرده‌اند. خوش‌بختانه در بخش جلویی نیز دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود تا سلفی‌های جذابی بگیرید و استوری‌های بهتری ضبط کنید. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری گجت طول عمر خوبی دارد و با استفاده ترکیبی تا چندین ساعت قادر به بهره‌گیری از Y9 2019 خواهید بود.

قیمت: ۳ میلیون تومان

شیائومی ردمی 7

میان‌رده

صفحه‌نمایش تقریبا ۶.۴ اینچی یکی از قابلیت‌های مهم این محصول شمرده می‌شود و آن را به اسمارت فونی مطلوب برای خوره‌های بازی و فیلم مبدل می‌کند. چیپستی میان‌رده از کمپانی کوآلکام مهمان ردمی 7 شده و از این رو می‌توانید به اجرای اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین مشغول شوید و برخی از بازی‌ها را نیز دانلود و نصب نمایید. ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت رم هم در نظر گرفته شده تا اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کرده و محتوای دل‌خواه را ذخیره نمایید. در صورت تمایل نیز می‌توانید نسخه‌ گران‌قیمت‌تر ردمی 7 را خریداری نمایید که از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم سود می‌جوید. شیائومی از دو دوربین در قاب پشتی بهره برده تا تصاویری حرفه‌ای و پر از جزئیات ثبت کنید. گفتنی‌ست دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حس‌گر اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دلایل دیگری برای خرید ردمی 7 شمرده می‌شوند. در نتیجه همین‌ حالا اقدام به خرید دیوایس شیائومی کنید!

قیمت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

1 در مورد “بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH