پیکسل 3a و مدل XL

گوگل بالاخره از گوشی‌های میان‌رده پیکسل 3a و مدل XL رونمایی کرد!

گوگل در نهایت پرده از گوشی‌های میان‌رده خود، پیکسل 3a و مدل XL برداشت. این دو هندست را می‌توان به نحوی جانشینان سری نکسوس دانست که با دوربین‌های قدرتمند مشابه پرچم‌داران و برچسب قیمتی پایین مخاطبان عام‌تری را مورد هدف قرار داده‌اند.

پیکسل 3a و مدل XL

برادر کوچک‌تر یا همان پیکسل 3a دارای یک صفحه نمایش اولد 5.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2220 است. پردازنده به کار رفته در این دستگاه از نوع اسنپدراگون 670 با کارت گرافیک آدرنو 615 بوده و با وجود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، اولین شباهت‌ها به گوگل پیکسل 3 آشکار می‌شود. باید به این نکته نیز اشاره شود که خبری از حافظه جانبی در این اسمارت‌فون نخواهد بود.

گوگل در پیکسل 3a از سنسور 12.2 مگاپیکسلی IMX363 سونی بهره گرفته که دارای اپرچر f/1.8 است. در واقع با وجود قابلیت‌هایی مانند لرزش‌گیر اپتیکال، Top Shot، حالت شب معروف گوگل و Super Res Zoom بر روی کاغذ باید شاهد عملکرد دقیقی به مانند دوربین پیکسل 3 باشیم. دوربین سلفی این هندست نیز به مانند پرچم‌دار گوگل، هشت مگاپیکسل با اپرچر f/2.0 است. باتری به کار رفته در این اسمارتفون 3000 میلی‌آمپری بوده و با استاندارد USB Power Delivery از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند.

پیکسل 3a و مدل XL

اما در اینجا نوبت به برادر بزرگ‌تر یا همان مدل XL می‌رسد که تقریبا مشخصات گفته شده را با صفحه نمایشی بزرگ‌تر به کاربر عرضه خواهد کرد. صفحه نمایش اولد 6 اینچی این هندست با رزولوشن 1080 در 2160 تقریبا تفاوت اصلی را با مدل معمولی رقم می‌زند. این صفحه نمایش بدون هیچ گونه بریدگی است، اما نسبت به پیکسل 3a حاشیه‌های نسبتا ضخیم‌تری دارد. همانطور که می‌توان حدس زد، صفحه نمایش بزرگ‌تر به معنی باتری بزرگ‌تر نیز خواهد بود. باتری به کار رفته در این دستگاه 3700 میلی‌آمپر است.

پیکسل 3a و مدل XL

برای کاهش هزینه تولید، گوگل در ساخت گوشی‌های میان‌رده خود از پلاستیک استفاده کرده و همچنین برای محافظت از صفحه نمایش هر دو هندست Dragon Trail را جایگزین گوریلا گلس کرده است. از دیگر ویژگی‌های پیکسل 3a و مدل XL می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسپیکرهای استریو و قابلیت Active Edge اشاره کرد.

هر دو هندست در رنگ‌های سفید، مشکی و مایل به ارغوانی در دسترس خرید علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. قیمت در نظر گرفته شده برای پیکسل 3a حدود 399 دلار و برای مدل بزرگ‌تر 479 دلار خواهد بود. فروش میان‌رده‌های جدید گوگل در تمامی نقاط جهان صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH