گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد؛ حاشیه دیجیتال به همراه سنسور ECG!

گلکسی واچ اکتیو 2 ساعاتی قبل به صورت رسمی معرفی شد و بسیاری از منتظران این محصول از نزدیک با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شدند. شاید مهم‌ترین ویژگی اسمارت‌واچ جدید کره‌ای‌ها را باید جایگزینی حاشیه دیجیتال آن با نمونه فیزیکی چرخان در مدل‌های قبلی بدانیم. در واقع رابط کاربری نونما شده OneUI گلکسی واچ اکتیو 2 را قادر ساخته است تا در صفحه نمایش سوپر امولد خود از حاشیه دیجیتال استفاده کند و به این ترتیب حالا بیشترین قسمت از مچ دست توسط صفحه نمایش اشغال می‌شود. برای درک بهتر این موضوع باید گفت نسخه 44 میلی‌متری گجت جدید سامسونگ از نسخه 46 میلی‌متری قبلی خود صفحه نمایش بزرگتری دارد.

گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 در دو مدل 40 و 44 میلی‌متری و همچنین در دو استایل عرضه می‌شود. استایل معمولی این ساعت هوشمند با بدنه سبک وزن آلومینیومی و بند FKM و نسخه پریمیوم با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ و بندهای چرمی ارایه خواهد شد. هر دو مدل دارای بندهای مختلف با تنوع رنگ‌بندی فراوان خواهند بود. در همین خصوص شاهد به کارگیری قابلیت جدیدی هستیم که در آن فرد با استفاده از قابلیت جدید My Style در Galaxy Wearables app تصویری از خود تهیه می‌کند تا حتی زمینه ساعت نیز با توجه به رنگ لباس‌ها و چهره فرد تغییر کند.

خوانش اپتیکال ضربان قلب در گلکسی واچ اکتیو 2 با استفاده از هشت LED به مراتب بهتر و سریع‌تر شده است. همچنین قابلیت از پیش وعده داده شده ECG نیز در این گجت حضور دارد. در واقع اگرچه نام این ساعت بر فعالیت استوار است، اما سلامت و حتی خواب کاربر خود را نیز نظارت و کنترل می‌کند. اسمارت‌واچ جدید سامسونگ می‌تواند تا 39 فعالیت بدنی مختلف را نیز تشخیص دهد و برای برخی از این فعالیت‌ها زیرگونه‌هایی نیز تعریف شده است. استاندارد 5ATM و همچنین گواهینامه مقاومت در برابر آب خیال کاربر را بابت شنا با این ساعت راحت می‌کند و استفاده از محافظ گوریلا گلس DX پلاس تا حدود زیادی جلوی آسیب صفحه نمایش در برابر ضربات مختلف را می‌گیرد.

گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 قابلیت دنبال کردن سطح استرس کاربر را نیز دارد و می‌توان با استفاده از اپلیکیشن Calm به اجرای تمرینات مدیتیشن و همچنین دنبال کردن خواب پرداخت. هر دو مدل از این ساعت دارای صفحه نمایش‌های سوپر امولد با رزولوشن 360 در 360 هستند. پردازنده به کار رفته در این گجت‌ها از نوع اگزینوس 9110 به همراه 768 مگابایت رم خواهد بود. سامسونگ در جدیدترین محصول پوشیدنی خود از سیستم عامل خاص شرکت یعنی تایزن استفاده کرده است.

نسخه LTE این محصول نیز موجود است که با 1.5 گیگابایت رم به دارنده خود اجازه می‌دهد تا شبکه‌های مجازی را به صورت به‌روز مشاهده کند. در واقع فرد با با این گجت می‌تواند توییت‌ها را بخواند، لایک کند و حتی جواب آنها را بدهد. قابلیت تماشای ویدیو و ترجمه متن و صوت به 16 زبان نیز در این دستگاه گنجانده شده است. به لطف همکاری سامسونگ با اسپاتیفای، حالا کاربران می‌توانند با استفاده از ساعت خود موسیقی گوش کنند. برای این کار تنها باید وارد حساب کاربری سامسونگ خود شوید.

از گلکسی واچ اکتیو 2 می‌توان به عنوان یک کنترل از راه دور برای دوربین برخی پرچم‌داران سامسونگ، از قبیل گلکسی S9، نوت 9 و S10 استفاده کرد. این گجت از اکوسیستم سامسونگ به برنامه‌هایی از قبیل بیکسبی، Pay و Smart Things و همچنین سامسونگ Health دسترسی دارد. پیش فروش جدیدترین اسمارت‌واچ سامسونگ از ششم سپتامبر آغاز خواهد شد و بیست و ششم همان ماه محصولات به دست خریداران خواهد رسید. در خصوص قیمت مدل‌های مختلف گلکسی واچ اکتیو 2 نیز باید گفت، مدل 40 میلی‌متری با استایل آلومینیومی 280 دلار و مدل 44 میلی‌متری با همین استایل 300 دلار خواهد بود. قیمت نسخه فولادی این محصول هنوز به صورت رسمی عنوان نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH