وان پلاس 7T

آپدیت جدید وان پلاس 7T قابلیت ضبط ویدیو‌های سوپراسلوموشن را به دستگاه اضافه می‌کند

اسمارتفون جدید وان پلاس 7T دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی است و همین ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا واکنش اکثر کاربران به تلفن جدید وان پلاس، مثبت باشد. اما یکی از قابلیت‌های مهم معرفی‌شده برای این تلفن، به صورت پیش‌فرض در اختیار صاحبان آن قرار نگرفته است. ویژگی ضبط ویدیو‌های سوپر اسلوموشن (ویدیو‌های آهسته) به عنوان یک حلقه گم‌شده در این زنجیره مشاهده می‌شود. وان پلاس نیز اعلام کرد که با انتشار یک بروزرسانی برای نرم‌افزار اسمارتفون جدید خود، این حلقه گم‌شده را به زنجیره ماجرا اضافه می‌کند.

کمپانی چینی به طور رسمی تایید کرد که آپدیت جدیدی را برای وان پلاس 7T منتشر می‌کند تا نرم‌افزار دوربین آن توانایی ضبط ویدیو‌های آهسته با نرخ 960 فریم‌بر‌ثانیه و کیفیت 720p را داشته باشد. به نظر می‌رسد که وان پلاس در این قسمت ماجرا بسیار خوب عمل کرده است، زیرا دوربین تلفن‌های قبلی این شرکت در رزولوشن 720p توانایی ضبط ویدیو‌های آهسته با نرخ 480 فریم‌بر‌ثانیه را داشتند. البته، سنسور دوربین وان پلاس 7T به تنهایی نمی‌تواند ویدیو‌های آهسته با نرخ 960 فریم‌برثانیه را ضبط کند، بنابراین، احتمال می‌دهیم که سخت‌افزار و نرم‌افزار هندست وان پلاس با استفاده از روش‌ها و فرمول‌های درونیابی، این کار را انجام دهند.

هم‌چنین، لنز الترا‌واید گوشی جدید وان پلاس با دریافت این بروزرسانی قادر به ضبط‌ ویدیو‌های 4K خواهد بود. ما در بررسی‌های اولیه دوربین وان پلاس 7T متوجه شدیم که ضبط فیلم‌ها با رزولوشن 2160p به لنز اصلی و تله‌فوتو این هندست محدود شده و لنز الترا‌واید در بهترین حالت قادر به ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت 1080p است. همین موضوع باعث تعجب ما شده بود، تا این که وان پلاس اعلام کرد با انتشار آپدیتی جدید، قابلیت ضبط ویدیو‌های 4K را به لنز الترا‌واید این دستگاه نیز می‌رساند.

لنز الترا‌واید وان پلاس 7 پرو هم از این مسئله رنج می‌برد، اما شرکت وان پلاس با انتشار آپدیت اندروید 10 برای این اسمارتفون، مسئله فوق را حل کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH