تصاویر وان پلاس 8 لو رفت؛ اسمارتفونی با نمایشگر هول پانچ و دوربین سه‌گانه

تصاویر وان پلاس 8 اسمارتفون پرچمدار آینده شرکت وان پلاس، امروز لو رفت. همانطور که در رندرها دیده می‌شود، وان پلاس 8، مجهز به یک نمایشگر هول پانچ و یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه در پشت خواهد بود.

هنوز درباره اینکه هندست در چه تاریخی معرفی خواهد شد اطلاعاتی در دست نیست، اما حدس ما این است که این اتفاق در سال ۲۰۲۰ خواهد افتاد. دلیل آن هم این است که وان پلاس، جدیدترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 7T را همین چند هفته پیش رونمایی کرد.

وان پلاس 8

وان پلاس 7T، از یک چیپست اسنپ‌دراگون 855 پلاس و رم و حافظه ۸ و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد و نمایشگر آن نیز یک پنل ۶.۵۵ اینچی آمولد Fluid با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و فرکانس ۹۰ هرتز است که یک سنسور اثر انگشت هم در زیر آن وجود دارد. سیستم عامل دستگاه، اندروید 10 بوده و از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس همچنین یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه نیز به پشت آن اضافه کرده که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و یک لنز واید ۱۶ مگاپیکسلی با گشوددگی دیافراگم f/2.2 می‌شود. در جلوی هندست هم شاهد یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی، در داخل بریدگی قطره‌ای‌شکل بالای نمایشگر (مانند سری وان پلاس 6) هستیم.

وان پلاس 8

با این‌حال، باید انتظار داشت که وان پلاس 8 با مشخصات بهتری نسبت به وان پلاس 7T روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH