وان هایپر

موتورولا به زودی اسمارت‌فون وان هایپر را با دوربین پاپ‌آپ ارایه خواهد کرد

موتورولا پیش از این اسمارت‌فون‌های وان ویژن، وان اکشن، وان زوم و وان ماکرو را در سال جاری روانه بازار کرده است؛ اما ظاهرا به زودی باید منتظر عضو دیگری از خانواده گوشی‌های وان باشیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان هایپر (One Hyper) نامی است که موتورولا برای پنجمین اسمارت‌فون این سری از محصولات خود، انتخاب کرده است.

وان هایپر

برخلاف دیگر هندست‌هایی که نام آنها را ذکر کردیم، ظاهرا وان هایپر با صفحه نمایش 6.4 اینچی LCD و تقریبا بدون حاشیه عرضه خواهد شد. ویژگی خاص و متمایزکننده دیگر این دستگاه دوربین پاپ‌آپ آن خواهد بود. در واقع دوربین سلفی وان هایپر یک لنز 32 مگاپیکسلی است که هم راستا با دوربین‌های پشت دیوایس تعبیه شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، پنل پشتی در درجه اول مثل همیشه میزبان لوگوی شرکت موتورولا است.

بر اساس شنیده‌ها، این اسمارت‌فون از یک لنز 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین دوم نیز برای سنجش عمق تصویر اختصاص یافته است. پردازنده به کار رفته در وان هایپر به صورت دقیق مشخص نشده است، اما ظاهرا دیگر نباید منتظر چیپست اسنپدراگون 675 که پیش از این کاربرد آن را در اسمارت‌فون‌های موتو Z4 و وان زوم مشاهده کرده‌ایم، باشیم. در هر صورت، پردازنده این گوشی به همراه 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، تیم پردازشی دستگاه را تشکیل می‌دهد. البته به احتمال فراوان مدل‌های مختلفی از این هندست روانه بازار خواهد شد؛ پس احتمال افزایش یا کاهش در ویژگی‌های گفته شده وجود دارد.

وان هایپر

باتری 3600 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های وان هایپر خواهد بود. اطراف حسگر اثر انگشت یه حلقه LED نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد علاوه بر زیبایی، به عنوان نوتیفیکیشن لایت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نهایت، بر اساس گزارش‌ها، جدیدترین اسمارت‌فون موتورولا به صورت پیش فرض با اندروید 10 وارد میدان خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH