تبلت جدید هواوی

تبلت جدید هواوی با نام میت‌پد پرو به‌زودی روانه بازار خواهد شد

به نظر می‌رسد که کمپانی چینی هواوی برای رقابت با رقیب آمریکایی خود، یعنی گوگل، قصد دارد تا یک تبلت جدید را به بازار عرضه کند. چینی‌ها در سال‌های اخیر، عملکرد خوبی در زمینه تبلت‌ها نداشته‌اند. اما هم‌اکنون انتظار داریم که هواوی به عنوان رهبر وارد بازار مهیج تبلت‌ها شود.

رندر‌هایی از تبلت جدید هواوی در اواسط ماه اکتبر به بیرون درز کردند. این تبلت دارای حاشیه‌های بسیار باریکی بوده که شباهت زیادی به جدیدترین نسخه آیپد پرو دارد. از تفاوت‌های تبلت جدید هواوی با آیپد پرو می‌توان به وجود یک سوراخ کوچک دوربین سلفی واقع در گوشه سمت چپ بالای این تبلت اشاره کرد.

در آن زمان انتظار داشتیم که این تبلت با نام هواوی مدیاپد ام 7 (Huawei MediaPad M7) معرفی شود. اما Evan Blass، افشاگر معروف و معتبر ادعا می‌کند که این تبلت با نام هواوی میت‌پد پرو (Huawei MatePad Pro) معرفی خواهد شد.

باتوجه به نامگذاری این تبلت می‌توان به راحتی فهمید که هواوی برای ایجاد حاشیه، این کار را انجام می‌دهد. هم‌چنین، احتمال می‌دهیم که تبلت جدید هواوی از یک صفحه‌کلید و قلم اختصاصی بهره خواهد برد. این قلم و صفحه‌کلید، شباهت زیادی به Smart Keyboard و Apple Pencil دارد. تبلت جدید چینی‌ها در چهار رنگ مختلف، از جمله نارنجی و سبز عرضه می‌شود.

هیچ جزییاتی درباره مشخصات فنی تبلت میت‌پد پرو منتشر نشده است. در تصاویر منتشر‌شده این محصول می‌توان یک اسپیکر چهارگانه استریو و دوربین دوگانه آن را مشاهده کرد. ما احتمال می‌دهیم که این تبلت به عنوان یک تبلت رده بالا از طرف کمپانی هواوی به بازار عرضه شود.

شاید اکثر شما کاربران تصور کنید که این محصول مجوز استفاده از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل را نداشته و فروش آن فقط به بازار‌های آسیایی محدود می‌شود، اما باید گفت به نظر می‌رسد که هواوی امکان دسترسی مجدد به نرم‌افزار‌ها و خدمات گوگل را در چارچوب‌های مشخصی خواهد داشت.

بنابراین، اگر میت‌پد پرو به عنوان یک تبلت اندرویدی کامل در بازار حضور پیدا کند، می‌توان رقابت جدیدی را میان تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب اس 6 و اپل آیپد پرو شاهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH