اربعین سیم کارت سیم کارت‌های مسدود شده

تعداد سیم کارت‌های مسدود شده از مرز 200 هزار گذشت

مزاحمت‌های تبلیغاتی سیم کارت‌های بدون نام و نشان به یکی از معضلات اساسی مشترکین تلفن همراه تبدیل شده که چندماهی است با ورود جدی وزارت ارتباطات، بخش اعظمی از این سیم کارت‌ها مسدود شده‌اند. آمارهای منتشر شده از سوی رگولاتوری نشان می‌دهد که سیم کارت‌های مسدود شده به چیزی در حدود 218 هزار عدد رسیده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که در دو ماه گذشته چیزی بالغ بر 20 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیام‌های تبلیغاتی مسدود شده است که رقم کلی سیم کارت‌های مسدود شده را به 218 هزار عدد رسانده است.

طبق تصمیم گیری‌های انجام شده از این به بعد در صورتی که مالک یک سیم کارت اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نماید و گزارش آن به سازمان تنظیم مقررات برسد، کلیه سیم کارت‌های متعلق به او با مشکل لغو امکان ارسال پیامک روبرو خواهد شد. رگولاتوری در اطلاعیه مربوطه از مردم خواسته که گزارش‌های خود را برای دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از طریق سامانه «ستاره 800 مربع» ارسال نمایند.

گفتنی است که روند مقابله با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از شماره‌های شخصی به بهمن ماه سال گذشته باز می‌گردد که تا به آخرین آمار اعلام شده، 218 هزار و 93 سیم کارت با گزارش مردم و اقدامات نظارتی رگولاتوری مسدود شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH