براساس یک طراحی لورفته گوشی اچ‌تی‌سی Desire 20 Pro به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود

HTC همچنان سعی می‌کند جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند و به‌زودی قرار است از گوشی Desire 20 Pro رونمایی کند. حالا منبعی با نام evleaks@ طراحی این گوشی و اسم رمز آن یعنی “Bayamo” را فاش کرده است. Desire 20 Pro بعد از معرفی شدن تبدیل به اولین هندست HTC با دوربین سلفی هول پانچ خواهد شد.

با این‌حال، گوشی آینده HTC همراه با سایر ترند‌های روز پیش نخواهد رفت و همچنان از نمایشگر مسطح استفاده خواهد کرد. اگر این طراحی لورفته درست باشد، حاشیه‌ها به میزان قابل‌توجهی نازک‌تر خواهند بود.

دوبین چهارگانه پشت گوشی، ما را به یاد هندست‌های اوپو رنو 3 می‌اندازد که یک ماژول دوربین دو بخشی با یک فلاش LED دوگانه در کنارش دارد. کوچکترین لنز موجود در پایین ماژول به احتمال زیاد یک سنسور عمقی است، اما مشخصات سه دوربین دیگر هنوز معلوم نیست. در پشت گوشی می‌توانیم حسگر اثر انگشت را هم ببینیم که نشان می‌دهد ما با یک هندست میان‌رده طرف هستیم.

اما درباره چیپست Desire 20 Pro باید بگوییم که نتایج گیک‌بنچ به اسنپ‌دراگون 660 (یا 665) اشاره دارند که در کنار ۶ گیگابایت رم، کار پردازش گوشی را بر عهده خواهد داشت. سیستم‌عامل دستگاه هم اندروید 10 خواهد بود.

ضمنا یکی از افشاگران اخیرا ادعا کرده بود که Desire 20 Pro دارای جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خواهد بود. با در نظر گرفتن همه موارد فوق، ما در حال‌حاضر مطمئن نیستیم که این گوشی چگونه با برنامه‌های مدیر اجرایی جدید شرکت HTC مبنی بر هدف قرار دادن بازارهای پیشرفته همخوانی دارد. با این‌حال، دیدن یک گوشی جدید از این شرکت خوشحال‌کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH