16 تا از بهترین و عظیم‌ترین سازه‌های بازی ماینکرفت که تابه‌حال ندیده‌اید

بازی ماینکرفت توسط مارکوس پرسون خلق‌شده و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته و توسعه داده‌ شده است. پس از چندین نسخه‌ی آزمایشی اولیه، ماینکرفت برای اولین بار در ماه مه سال ۲۰۰۹ منتشر شد و قبل از انتشار کامل آن در نوامبر ۲۰۱۱، ینس برگنستن توسعه آن را به دست گرفت. ماینکرفت از آن زمان به چندین سیستم‌عامل دیگر نیز منتقل شد و با فروش ۲۰۰ میلیون نسخه و ۱۲۶ میلیون کاربر فعال ماهانه، از سال ۲۰۲۰ پرفروش‌ترین بازی ویدئویی تمام دوران‌ها است.

زمانی که این بازی وارد بازار شد شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که آن‌قدر محبوب شود و میلیون‌ها کاربر فعال داشته باشد، اما ماینکرفت خیلی زود جای خود را در میان گیمرها پیدا کرد و همین گیمرهای خلاق شروع به خلق ایده‌های خود در این بازی بزرگ کردند. یک بازی که در آن می‌توانید هر چیزی بسازید!

در این مقاله از آی‌تی‌رسان می‌خواهیم به بهترین و عظیم‌ترین سازه‌های ماینکرفت که توسط گیمرهای سراسر جهان خلق‌شده است، نگاهی بیندازیم. ساخت برخی از این سازه‌ها سال‌ها طول کشیده است.

Imperial Summer Palace

best-minecraft-builds

قصر تابستانی شاهنشاهی، بر اساس بسیاری از کاخ‌های معروف اروپایی ساخته‌شده و الهام گرفته‌شده از کاخ شونبرون و ورسای است. این سازه هم در بیرون و هم در داخل با تجملی‌ترین وسایل تزئین شده است. این سازه تازه شروع ماجراست، کمی جلوتر سازه‌هایی را خواهید دید که باور اینکه افراد توانسته باشند آن‌ها را در این بازی بسازند برای شما سخت خواهد بود.

The Titanic

crazy-minecraft-builds-titanic

درست است، کشتی بزرگ تایتانیک هم در این بازی ساخته‌شده است. موارد مشابه زیادی از کشتی تایتانیک ساخته‌شده که البته این مورد می‌تواند بهترین آن باشد. این سازه از ۱۲۰ هزار بلوک دستی ساخته‌شده و دارای حدوداً ۵۰۰ اتاق است که کاملاً تزئین شده‌اند.

Minas Tirith

cool-builds-for-minecraft-minas-tirith

در رشته‌افسانه‌های جان رونالد روئل تالکین، میناس تیریث با نام اصلی میناس آنور، پایتخت فرمانروایی جنوبی نومنوریان و جایگاه خاندان آناریون بود که در دوران دوم تأسیس‌شده و در این دوران و دوران سوم نقش کلیدی در دفع حملات موردور و استرلینگ‌ها داشته. حالا دوستداران این رشته افسانه‌ها این پایتخت بزرگ را به‌طور کامل در بازی ماینکرفت ساخته‌اند. یک سازه واقعاً عظیم!

Minecraft Middle-earth

یک سازه عظیم؛ بهتر است بگوییم یک جهان کامل!

best-minecraft-builds-middle-earth

سرزمین میانه یک سازه بزرگ و یک جهان کامل در بازی ماینکرفت است که هنوز هم ساخت آن به پایان نرسیده و در حال تکمیل است اما شما همچنان می‌توانید به آن سر بزنید.

Game of Thrones-The Wall

Game of Thrones-The Wall in minecraft

اگر طرفدار سریال محبوب Game of Thrones باشید حتماً این دیوار بزرگ را می‌شناسید. این سازه با جزئیات زیادی ساخته‌ شده و از دیوار بزرگ سریال Game of Thrones الهام گرفته‌ شده است که می‌توانید به آن سر بزنید و واقعاً در آنجا حضور پیدا کنید!

WesterosCraft

cool-minecraft-builds-westeroscraf

یک مورد دیگر که از سریال Game of Thrones الهام گرفته‌ شده است. تصویر بالا فقط بخش کوچکی از سرور عظیم این نقشه و جهان بزرگ است. تصویر بالا شهر سانسپیر را نشان می‌دهد که با جزئیات زیاد و دریایی زیبا ساخته‌شده است.

Adamantis

mega-minecraft-builds-adamantis

شصت میلیون بلوک چگونه به نظر می‌رسند؟ مرزها واقعاً توسط jamdelaney1، که سه ماه را صرف ایجاد شهر وسیع آدامانتیس کرد، جابجا شده است. این کلان‌شهر عظیم، کناره تپه‌ای با دره‌های عظیم، حوضچه‌های منعکس‌کننده و ستون‌های وسیع تزئین شده است. یک سازه عظیم که با تحسین هر شخصی همراه است.

Mage’s College of Meridia

cool-builds-for-minecraft-meridia

کالج نصف‌النهار مگ، یک سازه جالب که توسط Block Fortress ساخته شد و از کالج Skyrim’s Winterhold الهام گرفته‌ شده است. شاید حتی سرور Minecraft Pottercraft را جادو کند!

The Shining Maze

minecraft-builds-maze-the-shining

این مارپیچ توسط redditor u/Chris-P ایجادشده و اساساً یک مارپیچ ماینکرفتی الهام گرفته‌شده از The Shining است. همچنین هتل موجود در این فیلم سینمایی نیز ساخته‌ شده تا شما هرچه بیشتر کلاسیک ترسناک استنلی کوبریک را احساس کنید.

Cyberpunk City

Cyberpunk City in minecraft

درست است شهر بزرگ بازی مشهور سایبرپانک هم توسط ElysiumFire با الهام از شهر شبانه Cyberpunk ۲۰۷۷، ساخته‌ شده است. آسمان‌خراش‌های بزرگ، چراغ‌های نئونی که چشم‌ها را خیره می‌کند. بااین‌حال، قبل از بارگیری این سازه مراقب باشید! ElysiumFire​، سازنده این شهر بزرگ در ماینکرفت خاطرنشان می‌کند که این نسخه بسیار سنگین است و ممکن است بازی شما یا حتی رایانه شما را خراب کند.

The Uncensored Library

The Uncensored Library in minecraft

The Uncensored Library نه‌تنها یک ساختمان خیره‌کننده در Minecraft است، بلکه به‌عنوان یک کتابخانه واقعی در Minecraft است که به‌عنوان یک مکان و پناهگاه امن برای روزنامه‌نگاری بدون سانسور به وجود آمده است. یک کتابخانه مجازی که به‌عنوان فضایی برای افرادی عمل می‌کند که می‌خواهد متونی را بدون سانسور در این مکان قرار دهند.

Aman, The Immortal Lands

Aman, The Immortal Lands in minecrat

امان، سرزمین جاویدان، می‌شود این سازه را به‌عنوان یکی از بهترین سازه‌های بازی ماینکرفت معرفی کرد زیرا این سازه‌ منحصربه‌فرد فانتزی است و ساخت کل این سازه توسط Iskillia یک سال و نیم طول کشید و واقعاً هم از جزئیات بالایی برخوردار است.

Consilium

Consilium in minecraft

شهر کوتوله Consilium که توسط Creolucis ساخته‌ شده است. ساختمان بسیار باشکوه که انتخاب یک عکس که نشان دهد چقدر این سازه عالی است دشوار است. این سازه نه‌تنها عظیم بوده، بلکه تعریف لغت عظمت است.

Altsen-upon-brine

best-minecraft-builds-altsen-upon-brine

بسیاری از ساختمان‌های این نقشه خودشان به‌تنهایی یک سازه بزرگ و خاص هستند. به‌ندرت می‌شود فضایی برای ورود به سرور این سازه پیدا کرد.

New Port Notch

crazy-minecraft-builds-new-port-notch

اخیراً، New Port Notch به یکی از مشهورترین پروژه‌های Minecraft تبدیل‌شده است. تا آنجا که subreddit مخصوص خود را ایجاد کرده است. یک شهر سر به فلک کشیده که تنها توسط دو بازیکن ساخته‌شده است. LG193 و ThatDutchLad سازندگان این شهر بزرگ هستند. این شهر آن‌قدر بزرگ است که فقط برای رفت‌وآمد در این شهر باید از سیستم مترو سفارشی آن استفاده کنید.

Crafting Azeroth

best-minecraft-builds-crafting-azeroth

Crafting Azeroth، هنوز یک پروژه در حال انجام برای بازسازی کل World of Warcraft در مقیاس ۱:۱ در ماینکرفت است. شاید فکر کنید که این کار حماقت است و واقعاً هم این کار یک رویای دیوانه‌وار است. این سازه پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و امید داریم که بالاخره به اتمام برسد.

بازی ماینکرفت یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های جهان است و طرفداران بسیار زیادی دارد و خواهد داشت. این بازی مکانی است که می‌توانید خلاقیت و معماری‌هایی که سال‌هاست در ذهنتان نقش بسته را اجرا کنید. این سازه‌ها تمام سازه‌های بزرگ و عظیم ماینکرفت نبودند و هنوز صدها سازه بزرگ و عظیم وجود دارد که انتظار شمارا می‌کشند. شما چه سازه بزرگ دیگری می‌شناسید که در این لیست وجود ندارد؟

1 در مورد “16 تا از بهترین و عظیم‌ترین سازه‌های بازی ماینکرفت که تابه‌حال ندیده‌اید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH