رسانه‌ها می‌توانند در جلسات کمیسیون طرح صیانت حضور یابند

دیروز کمیسیون مشترک طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی، یک جلسه دیگر برگزار کرد و در این جلسه،‌ آیین‌نامه داخلی کمیسیون بررسی شد.

در این جلسه، تصویب شد که تمام جلسات کمیسیون مشترک طرح صیانت به طور زنده و مستقیم از رسانه ملی و از وبسایت خانه ملت پخش شود و از این طریق، شرح جلسات به اطلاع عموم مردم برسد.

همچنین رسانه‌ها و روزنامه‌هایی که مجوز ورود به مجلس را دارند، از جمله رسانه ملی، می‌توانند نماینده خود را برای حضور در جلسات کمیسیون مشترک طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی، بفرستند تا خبرنگاران بتوانند از روند جلسات، گزارش تهیه و پخش کنند.

همینطور بنا بر تصمیم اعضای کمیسیون در جلسه دیروز، نماینده رسمی مرکز پژوهش‌ها، نماینده رسمی دیوان محاسبات، نماینده رسمی دولت و نماینده رسمی اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران به عنوان بخش خصوصی، می‌توانند در تمام جلسات کمیسیون شرکت کرده و اظهارنظر نمایند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند یک نفر را به عنوان مشاور، همراه خود به صحن علنی مجلس بیاورند.

همچنین قرار شد در هر جلسه از جلسات کمیسیون مشترک طرح صیانت، بنا بر موضوع مورد بحث در جلسه موردنظر، از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان دستگاه‌های دولتی مرتبط و نمایندگان بخش خصوصی، اصناف و اتاق‌هایی که به موضوع بحث جلسه مرتبط هستند، دعوت به عمل آید تا در جلسه حضور یابند و در بحث مشارکت و اظهار نظر کنند.

2 در مورد “رسانه‌ها می‌توانند در جلسات کمیسیون طرح صیانت حضور یابند”

  1. چرا باید شما اجنبی های غارت گر برای ملت ایران تصمیم بگیرید
    ایرانو گرفتن ملت اعتراض هم بکنن میشن جاسوس اجنبی
    واقعا تاسف باره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH