سری وان‌پلاس 10 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد

با اعلام رسمی پیت لاو، مدیرعامل کمپانی وان‌پلاس، اسمارت‌فون‌های نسل بعدی این شرکت از پردازنده‌ پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره خواهند برد. در حالی که وان‌پلاس در اطلاعیه‌ خود صراحتا به گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس 10 اشاره‌ای نکرده است، اما کاملاً بدیهی به نظر می‌رسد که مقصود مدیرعامل وان‌پلاس سری پرچم‌دار آینده‌ این شرکت بوده است که به تراشه‌ جدید کمپانی کوالکام مجهز خواهد شد.

پیت لاو همچنین افزوده است که در طراحی سری جدید این کمپانی، منابع توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار وان‌پلاس تا حد امکان بر بهینه‌سازی سری فوق با پردازنده‌ جدید اسنپ‌دراگون متمرکز شده‌اند که این امر تجربه‌ کاربری و نرم‌افزاری بسیار بهینه‌ای را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

گزارشات حاکی از آن است که گوشی‌های هوشمند سری وان‌پلاس 10، برخلاف نسل‌های پیشین خود، در ماه ژانویه سال آینده میلادی در کشور چین عرضه خواهند شد. با رونمایی زودهنگام محصولات جدید این کمپانی چینی، پرچم‌داران وان‌پلاس یکی از اولین دستگاه‌هایی لقب خواهند گرفت که به نسل جدید چیپست پرچم‌دار کوالکام مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که رویداد معرفی و عرضه‌ جهانی این دستگاه‌ها همانند نسل‌های قبل در ماه مارس یا آوریل سال آینده صورت پذیرد.

مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند سری وان‌پلاس 10

گفته می‌شود که اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو دارای یک صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی منحنی با کیفیت کواد اچ‌دی پلاس و نرخ نو‌سازی 120 هرتز بوده و حفره‌ای در ناحیه فوقانی و سمت چپ این صفحه نمایش نیز میزبان دوربین سلفی این گوشی هوشمند خواهد بود. افزون بر این، چیپست پرچم‌دار این دستگاه توسط 8 یا 12 گیگابایت حافظه‌ رم از نوع LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌ داخلی از نوع UFS 3.1 همراهی می‌شود.

همچنین گوشی هوشمند وان‌پلاس 10 پرو از یک ماژول دوربین سه‌گانه موسوم به Hasselblad بهره خواهد برد. این ماژول متشکل از یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو خواهد بود.

رندر‌های منتشر شده از این امر حکایت دارند که طراحی پرچم‌داران جدید وان‌پلاس احتمالا تغییرات بزرگی به خود دیده و ابعاد ماژول دوربین آن‌ها نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت. گفته می‌شود که دوربین‌های پشتی این اسمارت‌فون در یک ماژول با چیدمانی مربع‌شکل و در سمت چپ قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH