کاردانو به لطف هزاران پروژه‌، یکی از آینده‌دارترین ارزهای دیجیتال است

در حال حاضر بیش‌تر از هزار پروژه روی شبکه کاردانو توسعه داده شده است. کاردانو یکی از امیدوار کننده‌ترین پروژه‌های حال حاضر است. در اصل طبق توئیت منتشر شده توسط Input Output HK که یکی از گروه‌های اصلی توسعه کاردانو است، دقیقاً 1003 پروژه روی شبکه کاردانو وجود دارد.

قسمت جالب در این است که تقریباً 40 درصد این پروژه‌ها در حال ساخت راه‌حل‌های کالکشن NFT هستند. 6 درصد آن مربوط به انجمن، 4.8 درصد مربوط به ابزارهای توسعه و 4.2 درصد روی بازی تمرکز دارند.

بعضی از پروژه‌های دیگر هم مربوط به اطلاعات، دیفای، صرافی غیرمتمرکز، وام دهی، متاورس و چیزهای دیگر است. این موضوع نشان‌ می‌دهد که جدا از ریزش‌های اخیر بازار و کاهش بیت‌کوین به زیر 30 هزار دلار، شبکه کاردانو به سرعت در حال گسترش است.

هدف اصلی کاردانو از ابتدا این بوده که یک جایگزین مناسب برای پروژه‌های دیگر مثل اتریوم باشد و مشکلاتی که آن‌ها دارند را نداشته باشند. در حال حاضر، با گسترش اکوسیستم کاردانو، این پروژه روز به روز به اتریوم و بایننس اسمارت چین و جایگزین آن‌ها شدن نزدیک‌تر می‌شود.

ارزش بازار (Market Cap) کاردانو در حال حاضر تقریباً 1.53 میلیارد دلار است که در 7 روز گذشته 14.25 درصد افزایش داشته است. این باعث شده جزو 20 ارز دیجیتال برتر قرار بگیرد و افزایش بیشتری نسبت به بقیه آن‌ها داشته باشد. بنابراین کاملاً واضح است که علاقه به شبکه کاردانو و راه‌حل‌هایی که به این حوزه وارد کرده، در حال افزایش است. به لطف ویژگی‌هایی که این شبکه دارد، پروژه‌های بر بستر آن، این توانایی را دارند که راه‌حل‌های کارآمد‌تری به این صنعت معرفی کنند.

در کنار این موارد، تحلیل آن‌چین شبکه کاردانو هم اهمیت پیدا می‌کند. طبق داده‌های سایت سنتیمنت که یک پلتفرم بزرگ در زمینه آن‌چین به حساب می‌آید، تعداد تراکنش‌های شبکه بلاک‌چینی کاردانو افزایش پیدا کرده است. این داده نشان می‌دهد که نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال مقدار زیادی ارز کاردانو (ADA) خریداری کرده‌اند.

داده‌های موجود، این را نشان می‌دهند که کاردانو در حال جذب سرمایه‌گذاران و پروژه‌های زیادی به خود است. هرچه تعداد پروژه‌های بیشتری از شبکه کاردانو استفاده کنند، تعداد کاربران آن نیز افزایش پیدا می‌کند و این کاربران جزوی از اکوسیستم کاردانو می‌شوند. اما در همین زمان، پلتفرم‌های دیگر، این مقدار افزایشی را که کاردانو تجربه کرد را ندیدند.

1 در مورد “کاردانو به لطف هزاران پروژه‌، یکی از آینده‌دارترین ارزهای دیجیتال است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH