آی‌تی‌رسان از عاشقان جهت همکاری دعوت می‌کند!

برای اینکه اشتباهی پیش نیاید همین ابتدا اعلام می‌کنیم که این عشق با اون عشق فرق می‌کند (دیگه خودتان بیابید عاشق را!). اکنون که نزدیک به هشت ماه از فعالیت آی‌تی‌رسان در دنیای وب می‌گذرد، خوشبختانه از یک روند رو به رشدی برخوردار شدیم که این امر جز به سختکوشی اعضای تیم و یاری خوانندگان فراهم نشد. شاید هشت ماه برای نتیجه‌گیری و برآورد برایندکاری زود باشد، اما سیر صعودی کار ما خبر از روزهای روشنی دارد، روزهایی که دوست داریم تا آن را با همه خوانندگان و دوستان خوبی که تا به امروز در کنار ما بوده‌اند تقسیم کنیم.

اگر بخواهیم نگاهی به شاکله اصلی سایت بیندازیم، اکثرا از افرادی تشکیل شده که سابقه حضور فعال در دنیای آی‌تی را دارند و هم اینک نیز حرفه اصلی آن‌ها در همین حوزه (حالا چه به صورت نویسنده، مترجم، خبرنگار، سردبیر و…) است. این امر یک نکته مثبت و یک نکته منفی دارد (کدام را اول بگیم؟!). نکته مثبت آن در این است که مطالب از همان ابتدا دارای قالبی حرفه‌ای و منسجم بوده و می‌توان به آینده کار نیز امید داشت و در کنار این امر پشتیبانی شرکت‌های مادر به منظور گسترش کار و تهیه مطالب دقیق‌تر و با کیفیت‌تر نیز همیشه همراه آی‌تی‌رسان است. نکته منفی هم به مشغولیت بیش از حد برخی از افراد حاضر در تیم آی‌تی‌رسان باز می‌گردد که این امر ما را از سرعت بیشتر و گسترش کار خود با شتاب بالاتر باز می‌دارد.

به همین منظور بر آن شدیم تا از عاشقان آی‌تی (حالا مفهوم اون عشق معلوم شد!) دعوت کنیم تا به جمع ما در آی‌تی‌رسان بپیوندند و با کمک آن‌ها نقاط قوت خود را قوی‌تر و نقاط ضعفمان را کم‌رنگ‌تر کنیم.

برای پیوستن به ما هم تنها شرط، همان عاشق بودن است، زیرا یک عاشق خوب می‌داند که چطور از معشوقش (همون آی‌تی!) بنویسد و به یقین ما نیز به وی کمک خواهیم کرد تا زودتر و بهتر به وصال یارش برسد.

پس اگر عاشق هستید، لحظه‌ای درنگ نکنید و به جمع ما در دنیای صمیمی آی‌تی‌رسان بپیوندید. مطالب ارسالی با نام شما در اینجا به خوبی دیده می‌شود و پس از مدتی که از اعضای ثابت ما شدید، باکس مخصوص به شما نیز در پایین هر مطلبتان گذاشته خواهد شد. قصد داریم تا به زودی تیم نویسندگان خود را نیز تکمیل کرده و به دنبال آن سِمَت‌های مختلف را تعیین نماییم تا شاید عمری را به خوبی در دنیایی متفاوت از آی‌تی در کنار یکدیگر سپری کنیم.

برای پیوستن به ما تنها کافی‌ست شرحی کوچک از خودتان بنویسید و به آدرس ایمیل info@itresan.com بفرستید.
پیشاپیش ورود شما را به جمع آی‌تی‌رسانی‌ها تبریک عرض می‌کنیم.

16 در مورد “آی‌تی‌رسان از عاشقان جهت همکاری دعوت می‌کند!”

  1. سلام – خدا قوت دوستان – آیا با داشتن مدرک شبکه + و سی سی ان ای می توانم کمکی به شما بکنم . network+ CCNA

    1. پیمان گل‌کار

      اگر بتونید بخشی تحت عنوان شبکه را خودتان مدیریت کنید، بلی
      در صورت تمایل ایمیل بزنید

    1. پیمان گل‌کار

      مهم اطلاعات و توانایی خود در نگارش است
      قرار نیست که مطالب ترجمه باشه تا انگلیسی قوی بخواد

  2. سلام خدمت شما

    من شرایطم رو براتون فرستادم . امیدوارم به زودی بهنون به پیوندم 😀

    با تشکر از سایت خوبتون !

  3. من که عاشقم ولی متاسفانه انگلیسیم خوب نیست امیدوارم در این روندی که پیش گرفتید موفق باشید و هر چه سریعتر پیشرفت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH