ویژگی اختصاصی یوتیوب برای گوشی‌های آیفون معرفی شد

یوتیوب جدیدترین برنامه‌ گوگل است که اخیرا ویجت‌های صفحه اصلی را با قابلیت‌های متفاوت در آیفون و آیپد ارائه کرده که خیلی راحت می‌توان به برنامه دسترسی پیدا کرد. ابعاد این ویجت‌ها 4 در 2 است و به‌عنوان سریع‌ترین راه برای جستجو و وبگردی در یوتیوب شناخته شده است. بخشی به نام جستجوی یوتیوب در بالا قرار دارد که بلافاصله صفحه تایپ بالا می‌آید این در حالی است که شکل میکروفون جستجوی صوتی را نشان می‌دهد.

سپس بخش‌های صفحه اصلی، Shorts و Subscriptions را مشاهده خواهید کرد که به نتایج مربوطه منتهی می‌شوند. ویجت‌ها از نمادهای طرح کلی که در نوار پایین هستند، استفاده می‌کنند. در میانبر دوم نیز بخش بسیار کوتاهی از ویدیوی یوتیوب نشان کاربر داده می‌شود.

همچنین یک ویجت 2 در 2 برای جستجو وجود دارد که بک‌گراندی سیاه یا سفید دارد؛ البته این بیشتر با تم دستگاه هماهنگی دارد. این بخش به کاربر این امکان را می‌دهد که متن‌های کوتاه را بنویسد.

در دو هفته گذشته میانبرهای جدید صفحه اصلی یوتیوب برای آیفون و آیپد منتشر شده و امروز نسخه 17.40.5 نیز ارائه شده است. بعد از اینکه به‌روزرسانی را دریافت کردید مانند همیشه با یک فشار طولانی آیکون ویجت را از بالا سمت چپ روی صفحه اصلی خود بیاورید و سپس وارد برنامه شوید.

آخرین نمونه به‌روزرسانی ویجت‌ها در گوشی‌های آیفون در ابتدای سال 2022 بود که برای برنامه‌هایی نظیر Inbox از جیمیل، گزینه‌های XL iPad توسط Drive و میانبرهای ترجمه عرضه شده بود. با این حال، در اوایل این هفته قرار است که به‌روزرسانی شش ویجت صفحه قفل به طور کامل برای گوشی کاربران فرستاده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH