به‌روزرسانی‌های iPadOS 16 و macOS 13 Ventura به زودی منتشر می‌شوند

به تازگی شرکت اپل در خبری تاریخ انتشار به‌روزرسانی‌های جدید iPadOS 16 و macOS 13 Ventura را برای آیپد و مک اعلام کرده است.

دوم  آبان ماه (24 اکتبر) زمانی است که این به‌روز‌رسانی‌ها برای iPadOS 16 و macOS Ventura ارائه خواهند شد.

این شرکت در خرداد ماه MacOS 13 Ventura و iPadOS 16 را در کنار به‌روزرسانی‌های iOS 16 ،watchOS 9 و tvOS 16 معرفی کرد که می‌توان گفت به ترتیب در iPhone ،Apple Watch و Apple TV کاربرد خواهند داشت.

باید بدانید که احتمالا iPadOS 16 مهم‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری باشد که قرار است در هفته آینده ارائه شود.

دو به‌روزرسانی ارائه می‌شود، ولی یکی مهم‌تر از دیگری!

در این به‌روزرسانی ویژگی‌های Live Text و اشتراک‌گذاری خانوادگی و ترفندهای جالبی برای عکس‌، ایمیل، پیام‌ها و اخبار ارائه شده است. برای کاربران آیپد پرو نیز ویژگی جدید Stage Manager نیز عرضه شده است که تغییرات جدیدی در دسترسی به برنامه‌ها ایجاد می‌کند.

شرکت اپل همچنین در macOS 13 Ventura، ویژگی Stage Manager را اضافه کرده است که در تمامی دستگاه‌هایی که از Ventura پشتیبانی می‌کنند، کاربردی است.

علاوه بر آن، ساعت و هواشناسی، Handoff در FaceTime و سایر ویژگی‌ها نیز اضافه شده است. برای Continuity Camera نیز به‌روزرسانی جدیدی فعال شده است.

اگرچه معمولا چند هفته پس از به‌روزرسانی iOS و iPadOS، آخرین نسخه macOS انتشار پیدا می‌کند ولی به‌روزرسانی iPadOS هنوز منتشر نشده است. قرار است در همین روزها اپل از آی‌پد جدید، آی‌پد پرو با M2 و اپل تی‌وی 4K جدید خود رونمایی کند. آیپد نسل دهم طراحی و پردازنده جدیدی خواهد داشت که قرار است با قیمت بالایی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH