آلفارومئو استلویو با طراحی جدید رونمایی شد + گالری تصاویر

در گذشته ندیدیم که خودروهای آلفارومئو استلویو و جولیا ارتقا پیدا کرده باشند ولی در حال حاضر طبق تصاویری که منتشر شده است متوجه می‌شویم که هم از نظر ظاهری و هم از جنبه فضای داخلی خودرو، این خودرو دچار تغییراتی شده‌ است.

در این صورت، نمای بیرونی خودرو و ساختمان داخلی آن با ظاهر و فناوری جدیدتری ارائه خواهند شد.

در قسمت چراغ‌های جلو و عقب هر دو خودرو طرح‌های جدیدی اضافه شده است و چراغ‌های آلفارومئو استلویو نیز ​​تمام ال‌ای‌دی است. حالا این خودروها خیلی شبیه خودروی Tonale که اخیرا معرفی شده است شده‌اند.

این خودرو قرار است در بهار سال آینده به فروش برسد. چراغ‌های عقب آلفارومئو استلویو در طرح شیشه‌ای بوده و روکش شفافی دارد. این خودرو همچنین به شیشه‌های دودی با روکش مشکی براق مجهز شده است. جلوپنجره مثلثی و دریچه پایینی سپر نیز ارتقا یافته است.

تغییرات داخلی خودروها چندان هم پیچیده نیستند! چون خودروی آلفارومئو استلویو تنها به پکیج TFT 12.3 اینچی جدید مجهز شده است که شامل سه طرح است: توسعه‌یافته، خاموش و میراث. نمایشگر میراث (Heritage) که از خودروهای این برند در دهه‌های 1960 و 1970 الهام گرفته شده است می‌تواند جزئیات جالبی را نشان دهد. یکی از این ویژگی‌ها می‌تواند نشان دادن اعداد معکوس در انتهای سرعت‌سنج باشد.

آلفارومئو استلویو در چهار تریم عرضه می‌شود. تریم سوپر به عنوان مدل پایه برای سدان و شاسی‌بلندها عرضه خواهد شد.

قرار است خودروهای آلفارومئو استلویو و جولیا ارتقا یافته همزمان با معرفی سری ویژه Competizione عرضه شوند. سری ویژه Competizione از تریم Veloce پشتیبانی خواهد کرد. همچنین هر نوع موتوری می‌تواند داشته باشد.

این خودرو کمی با سایر تریم‌ها فرق دارد چون نمای بیرونی آن خاکستری مات Moon Light بوده و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ آن در پس رینگ‌های آلیاژی آن قرار گرفته‌اند. این رینگ‌ها اندازه‌ای 21 اینچی دارند. همچنین قرار است در این مدل از سیستم صوتی Harman/Kardon، تکیه‌گاه سر متفاوت، داشبورد و صندلی‌هایی از جنس روکش چرم (با دوخت قرمزرنگ) و شیشه‌های محافظ حریم خصوصی نیز استفاده شود.

با عرضه سدان و شاسی‌بلند ارتقایافته به این برند، خط تولید شرکت توسعه خواهد یافت. طبق شایعاتی که منتشر شده است، این خودروساز قرار است در سال آینده یک خودروی جدید اسپرت را نیز به لیست خودروهای خود اضافه کند. البته امکان دارد این خودرو با قدرت هیبریدی یا الکتریکی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH