به‌روزرسانی جدید ایکس‌باکس با امکانات فراوان کاربران را غافل‌گیر می‌کند

چند روزی از انتشار به‌روزرسانی جدید ایکس‌باکس می‌گذرد، اما همچنان صحبت‌ها در مورد ویژگی‌های جدید ارائه شده در این آپدیت ادامه دارد. آن طور که خود ایکس‌باکس اعلام کرده است، به‌روزرسانی ماه نوامبر به صورت رسمی از دیسکورد پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این کاربران با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند از دو سرویس استریم جدید نیز بهره‌مند شوند.

به قطع بزرگترین ویژگی به‌روزرسانی جدید ایکس‌باکس مربوط به پشتیبانی کردن از دیسکورد می‌شود. حالا کاربران کنسول مایکروسافت بدون واسطه و از طریق ایکس‌باکس خود می‌توانند به کانال‌های صوتی متصل شوند. شرکت در این زمینه عنوان کرده است:

«ما با این به‌روزرسانی برقراری ارتباط با کاربران دیسکوردی بر روی دیگر پلت‌فرم‌ها را آسان‌تر کردیم. هنگامی که حساب کاربری دیسکورد شما با ایکس‌باکس لینک شود، می‌توانید به صورت مستقیم و از طریق کنسول خود به سرورهای دیسکورد متصل شوید. برای استفاده از این قابلیت به قسمت Parties & chats بروید و دیسکورد را انتخاب کنید. سپس از بین سرورهای دیسکورد کانال صوتی مورد نظرتان را انتخاب کنید و مشغول گفت‌وگو با دوستانتان شوید.»

شرکت تعداد سرویس‌های استریمی را که ایکس‌باکس به صورت مستقیم به آنها وصل است، افزایش داده است. حالا کاربران علاوه بر Twitch به صورت مستقیم به سرویس‌های استریم Lightstream  و Streamlabs نیز دسترسی دارند. هر چند که متاسفانه یوتیوب هنوز هم در دسترس نیست.

«حالا می‌توانید به صورت مستقیم از کنسول خود با سرویس‌های Lightstream  و Streamlabs نیز شروع به استریم کنید. برای دسترسی به این گزینه‌های جدید از قسمت Capture & share گزینه Live streaming و سپس گزینه More options را انتخاب کنید.»

ویژگی‌های گفته شده بخش کوچکی از به‌روزرسانی ماه نوامبر ایکس‌باکس را تشکیل می‌دهند. با دریافت و به‌روزرسانی کنسول خود می‌توانید با امکانات بیشتر ارائه شده در این آپدیت بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH