فورد موستانگ دارک هوس مدل 2024 معرفی شد + گالری تصاویر

کمپانی فورد در شهریورماه اعلام کرده بود که قصد دارد به زودی از خودروی جدید این شرکت رونمایی کند. این محصول که فورد موستانگ دارک هورس 2024 نام دارد، به چرخ‌های فیبر کربن شرکت کربن رولوشن مجهز شده و وزن کمی خواهد داشت.

این چرخ‌ها، جزو اولین چرخ‌های 19 اینچی هستند که رینگ‌ پنج پره داشته و از جنس فیبر کربن هستند. در بین پره‌ها، مهره به چشم می‌حورد که تداعی‌گر چرخ‌های کلاسیک پنج پره کمپانی موستانگ است. فورد و کربن رولوشن در گذشته نیز در ساخت و تولید موستانگ شلبی GT350R و فورد GT همکاری می‌کردند.

شرکت کربن رولوشن که تجربه بالایی در ساخت قطعات خودرو دارد، در رینگ‌های جلویی این دستگاه از پوشش سرامیک و فلز استفاده کرده تا حرارت چرخ‌ها را در هنگام ترمز کاهش دهد. این چرخ‌ها موفق شدند 200 تست میدانی و غیره را با موفقیت پشت سر بگذارند.

فورد موستانگ دارک هورس 2024 خودروی مسابقه‌ای جذابی است که می‌تواند در پیست از نسخه GT نیز بهتر عمل کند. موتور خودرو از نوع 5.0 لیتری V8 تنفس طبیعی بوده که قادر است قدرتی معادل با 500 اسب بخار (372 کیلووات) و گشتاوری برابر با 418 پوند فوت (566 نیوتن متر) تولید کند. قطعات درونی موتور نیز توسعه یافته‌اند.

بسیاری تجهیزات فورد موستانگ دارک هوس 2024 به صورت اختیاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. دمپرهای ارتقا یافته، دیفرانسیل Torsen، ترمز برمبو در اندازه بزرگتر از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. بال عقب اکنون بزرگتر شده و جلوپنجره در رنگ مشکی براق در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مواردی که به خودرو اضافه شده شامل دیفیوزر عقب و چراغ‌های جلو از نوع LED هستند.

در فضای کابین نیز تغییراتی به چشم می‌خورد؛ در سردنده گیربکس دستی شش سرعته از تیتانیوم انودایز آبی استفاده شده، این در حالی است که در گیربکس اتوماتیک ده سرعته، سردنده در رنگ نقره‌ای حضور خواهد داشت. روی داشبورد دوخت Bright Indigo Blue به چشم می‌خورد، همچنین، تغییراتی در کنسول وسط نیز حاصل شده است. صندلی‌های Recaro هم به صورت اختیاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اگرچه قیمت این محصول هنوز اعلام نشده ولی طبق گفته فورد احتمالا قیمت‌ها به زودی منتشر خواهند شد. تولید فورد موستانگ نیز از تابستان امسال در ایالت متحده آغاز خواهد شد. در هر صورت، برای اطلاعات بیشتر باید کمی منتظر بمانیم تا اخبار جدید این محصول منتشر شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH