با این اپلیکیشن برای روشن و خاموش کردن نمایشگر نیازی به دکمه پاور نخواهید داشت!

سال 2015 است، آیا همچنان برای روشن و خاموش کردن نمایشگر گوشی خود از دکمه پاور استفاده می‌کنید؟ در این مقاله تصمیم داریم تا یک اپلیکیشن اندرویدی را برایتان معرفی کنیم که قادر است روشن و خاموش کردن صفحه نمایش گوشی را هوشمند‌تر از گذشته انجام دهد.

LG-G4-AH-42

Gravity Screen یک برنامه اندرویدی است که به صورت رایگان از طریق لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید و این برنامه از طریق سنسور شتاب سنج گوشی تشخیص می‌دهد که حال می‌بایست نمایشگر را خاموش کند و یا می‌بایست روشن نمایید. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم، زمانی که شما اسمارت فون را بر روی یک سطح صاف قرار دهید، اپلیکیشن، صفحه نمایش گوشی شما را خاموش خواهد کرد و زمانی که گوشی را از روی یک سطحی بردارید نمایشگر روشن خواهد شد تا نیازی به فشار دادن دکمه پاور نباشد.

لینک دانلود: اندروید

علاوه بر این، اپلیکیشن تشخیص می‌دهد که شما گوشی را در جیب خود قرار دادید و در این زمان نمایشگر را خاموش می‌کند و این قابلیت یک امتیاز بسیار خوب برای کسانی است که نمایشگر گوشی در جیبشان روشن می‌شد و گوشی بر اساس تماس‌هایی که با لباس و بدن فرد داشت به شخصی زنگ می‌زد و اگر گوشی شما سنسور مجاورت داشته باشد شما به سادگی می‌توانید دست خود را بر روی گوشی قرار دهید تا نمایشگر آن روشن یا خاموش شود (برای این کار می‌توانید از طریق اپلیکیشن Wave Unlock وارد عمل شوید).

وب‌سایت Cnet بر اساس تست‌هایی که از اپلیکیشن Gravity Screen بر روی گوشی وان‌پلاس وان داشت اعلام کرده که کارایی اپلیکیشن مذکور بسیار عالی و در حد تبلیغات آن است. برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است که آن را دانلود و سپس نصب نمایید. زمانی که این اپلیکیشن اجرا شود Active را لمس کنید تا فعالیت قابلیت اصلی آن آغاز شود. شما می‌توانید اعداد و ارقام را در بخش تنظیمات تغییر دهید اما مطمئن باشید که بهترین تنظیمات همانی است که به صورت پیش فرض قرار داده شده است و اپلیکیشن در این حالت به بهترین شکل ممکن کار می‌کند.

Gravity-Screen

برای مثال زمانی که نمایشگر گوشی روشن است آن را بر روی یک سطح مثل میز قرار دهید. بعد از یک یا دو ثانیه نمایشگر تیره خواهد شد، حال گوشی را بردارید، در این حالت نمایشگر دوباره به حالت روشن باز خواهد گشت. قابلیت فعال شدن از طریق سنسور مجاورت نیز به خوبی بر روی این گوشی کار می‌کند و در تست‌های انجام شده با عبور دادن دست با فاصله یک اینچی از روی گوشی باز هم نمایشگر سریعا روشن می‌شود.

این اپلیکیشن مخصوصا برای افرادی که دکمه پاور گوشی آن‌ها در مکان مناسبی نیست و دسترسی به آن نسبت سخت است می‌تواند بسیار مناسب باشد. در بخش تنظیمات نیز شما می‌توانید تنظیماتی را در خصوص زمانی که گوشی را از جیب خارج می‌کنید و… اعمال کنید و یا در خصوص دکمه پاور و یا جک هدفون تنظیماتی را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH