گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم! (شهریور ۹۶)

ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید چند گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمت‌شان ارزش دارند (با توجه به لیست قیمت) را بدهیم و چند مدلی که زیادی گران هستند نیز معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید! البته ممکن است جابه‌جایی‌هایی در این لیست و با گذشت زمان رخ دهد، پس اگر قصد خرید دارید، حتما به تاریخ آخرین پیشنهاد ما (تاریخ به روز رسانی مطلب) توجه کنید!

هر سئوالی هم در این باره دارید، برای گرفتن جواب دقیق آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا بسته به علاقه و شرایط مدنظرتان، بهترین گزینه‌ها را برایتان معرفی کنیم.

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

هواوی Mate 9

Mate 9 هنگام ورود به بازار ایران قیمت بسیار بالایی داشت در حالی که این روزها با پرداخت قیمتی مناسب می‌توانید از این دستگاه فوق‌العاده لذت ببرید. هواوی از قرار دادن هیچ گونه امکاناتی بر روی این پرچمدار خود دریغ نکرده است و به سختی می‌توان ایرادی در آن پیدا نمود. Mate 9 در داخل بدنه خوش ساخت فلزی خود به سخت‌افزار قدرتمندی شامل پردازنده ۸ هسته‌ای های‌سیلیکون کایرین ۹۶۰ با سرعت ۱/۸ و ۲/۴ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت رم مجهز شده و به آسانی می‌تواند با برترین پرچمداران بازار به رقابت بپردازد.

صفحه نمایش این دستگاه با قطر ۵/۹ اینچ از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد که در نتیجه تراکم پیکسلی متوسط ۳۷۳ پیکسل بر اینچ را ارایه می‌دهد اما در عمل کیفیت خوبی دارد. از دیگر امکانات این فبلت دو سیم کارته می‌توانیم پشتیبانی از پورت USB type C، سنسور اثر انگشت، فرستنده مادون قرمز، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را نام ببریم. دوربین اصلی Mate 9 با همکاری کمپانی لایکا توسعه یافته و به دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است و می‌تواند عکس‌های کم‌ نظیری ثبت کند؛ دوربین سلفی آن هم رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. بررسی کامل Mate 9 را از اینجا بخوانید. این مدل در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱/۶۵۰/۰۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.


هواوی Nova 2 Plus 

هواوی Nova 2 Plus یکی از ارزشمندترین اسمارتفون‌ها در رده قیمتی خود به شمار می‌رود. امکاناتی مانند دوربین دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تله‌فوتو، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ سخت‌افزاری شامل پردازنده ۸ هسته‌ای کایرین ۶۵۹ با سرعت ۱/۷ و ۲/۳۶ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت حافظه رم، در کنار بدنه باریک و زیبای ساخته شده از آلومینیم و منیزیم را در هیچ یک از رقیبان این گوشی ۱/۲۰۰/۰۰۰ میلیون تومانی نمی‌توان یافت! بررسی کامل هواوی Nova 2 Plus  را از اینجا بخوانید.


بلک‌بری Priv

Priv نام نخستین محصول اندرویدی کمپانی کانادایی بلک‌‌بری و یک اسمارتفون خاص، زیبا و رده بالاست که این روزها پس از گذشت بیش از ۱/۵ سال از تاریخ معرفی، قیمت بسیار مناسبی دارد. این دستگاه به یک صفحه کلید فیزیکی مجهز شده که به صورت کشویی باز می‌شود. همچنین لبه‌های صفحه نمایش ۵/۴ اینچی AMOLED آن از دو طرف خمیده بوده و با شیشه گوریلاگلاس ۴ محافظت می‌شود. از مهم‌ترین مزایای این گوشی دوربین ۱۸ مگاپیکسلی آن است که از اپتیک کمپانی آلمانی Schneider-Kreuznach استفاده می‌کند و توانایی ثبت تصاویر بسیار خوبی در روشنایی دارد. سخت افزار این مدل از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ شامل پردازنده ۶ هسته‌ای با سرعت حداکثر ۱/۸ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است. این دستگاه زیبا را می‌توانید با قیمت حدودی یک میلیون تومان تهیه کنید.


ال‌جی G6

ال‌جی G6 از نمایشگری ۵/۷ اینچی با رزولوشن  ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد که ال‌جی عبارت Full Vision را در مورد آن به کار برده است. همچنین ۲ سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین اصلی این فبلت را تشکیل می‌دهند که می‌توانند تصاویر بی‌نظیری را در حالت واید ثبت نمایند. چیپست ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با حداکثر سرعت ۲/۱۵ گیگاهرتز در کنار ۴ گیگابایت رم قدرت پردازشی بسیار خوبی را برای پرچمدار جدید ال‌جی فراهم می‌کنند؛ این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و حداکثر از ۲۵۶ گیگابایت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.طراحی زیبا، متریال خوب و سخت افزار قدرتمند قیمت ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومانی این اسمارتفون را کاملا توجیه می‌کنند.


اچ‌تی‌سی U Ultra

امسال اچ‌تی‌سی گوشی‌های رده بالایش را در سری جدید U معرفی نموده و فبلت U Ultra  بزرگ‌ترین دستگاه این سری محسوب می‌شود. U Ultra از جنس فلز و شیشه ساخته شده و طراحی متفاوتی نسبت به سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی دارد؛ صفحه نمایش ۵/۷ اینچی این گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل با تکنولوژی Super LCD 5 ساخته شده است که تراکم فوق‌العاده ۵۱۳ پیکسل بر اینچ را به ارمغان می‌آورد و علاوه بر آن همانند گوشی‌های ال‌جی، یک صفحه نمایش ثانویه ۲/۰۵ اینچی در بالای نمایشگر اصلی دیده می‌شود. چیپست ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با حداکثر سرعت ۲/۱۵ گیگاهرتز در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم به خوبی از عهده اجرای تمامی اپلیکیشن‌های اندروید در هفتمین نسخه از این سیستم عامل محبوب برمی‌آیند. مجموعه تصویربرداری U Ultra از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک مبتنی بر تشخیص فاز و فوکوس لیزری و همچنین لرزشگیر اپتیکال، در کنار یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده است. بررسی کامل U Ultra را از اینجا بخوانید. این مدل در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱/۵۰۰/۰۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 


سونی Xperia XA1 Ultra

Xperia XA1 Ultra جدیدترین فبلت سونی محسوب می‌شود که در سری X معرفی شده و اگر به دستگاهی قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ و قیمتی مناسب نیاز دارید، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع IPS با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده که تراکم پیکسلی 367 را ارایه می‌کند؛ همچنین ساختار بدنه آن از یک شاسی فلزی با بدنه‌ای از پلی‌کربنات تشکیل شده است.

XA1 Ultra با وجود این که یک فبلت میان‌رده به شمار می‌رود به سخت افزار قدرتمندی شامل چیپست Mediatek MT6757 Helio P20 با ۸ هسته پردازشی دارای فرکانس حداکثر ۲/۳ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی مجهز شده است. در زمینه ثبت تصاویر و ویدیوها نیز این فبلت سونی با برخورداری از دوربین‌های اصلی و سلفی ۲۳ و ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه توانمندی محسوب می‌شود. این مدل در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱/۳۰۰/۰۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.



مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

اپل آی‌فون 7 پلاس

iphone-7-plus

اپل که باارزش‌ترین برند در دنیا محسوب می‌شود، هرساله آی‌فون‌های جدید خود را روانه بازار می‌کند. این شرکت بعد از مدت‌ها تصمیم گرفت تا باتوجه به تمایل بازار به دستگاه‌های مجهز به نمایشگر بزرگ، آی‌فون 6 و 6 پلاس را با نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی روانه بازار کند. این دو دستگاه‌ها فروش قابل‌توجهی را تجربه کردند که نشان‌دهنده اقدام مناسب و مثبت این شرکت و همچنین آینده‌نگری آن بود. اپل در سال گذشته از نسل جدید نسخه پلاس تحت نام آی‌فون 7 پلاس رونمایی کرد که دارای تفاوت کمی با نسخه پیشین حود بوده و شاید باید اصلی‌ترین به‌روزرسانی آن را مربوط به دوربین دوگانه دانست که البته حتی این دوربین دوگانه نمی‌تواند قیمت نجومی ۳/۶۰۰/۰۰۰ میلیون تومانی آن (نسخه 32 گیگابایتی) را منطقی جلوه دهد.


بلک‌بری  Porsche Design P9983

محصولاتی که نشان  Porsche Design را دارند جز لوازم خاص و لوکس به حساب می‌آیند و بر این اساس قیمت بالایی هم دارند. Porsche Design P9983 یکی از گوشی‌های هوشمند بسیار زیبا و با کیفیت کمپانی کانادایی بلک‌بری است که البته در حال حاضر کارایی چندانی ندارد. این گوشی از سیستم عامل منسوخ شده بلک‌بری 10 استفاده می‌کند که با توجه به محدودیت‌های آن و البته توانایی اجرای ضعیف برخی از اپلیکیشن‌های اندروید، نباید انتظار چندانی از آن داشته باشید. به علاوه سخت‌افزاری شامل چیپست Qualcomm MSM8960 Snapdragon با پردازنده ۲ هسته‌ای با سرعت ۱/۵ گیگاهرتز و دوربین‌های اصلی و سلفی ۸ و ۲ مگاپیکسلی به هیچ وجه قیمت ۲/۴۰۰/۰۰۰ تومانی این دستگاه خاص، زیبا  و دلربا را توجیه نمی‌کند.


سونی  اکسپریا X Compact

معمولا گوشی‌هایی با پسوند کامپکت یا لایت قیمت‌های پایین‌تری از نمونه‌های اصلی خود دارند اما این موضوع درباره سونی صدق نمی‌کند! Xperia X Compact کم و بیش مشخصات Xperia X را در بدنه‌ای کوچک‌تر و صفحه نمایش ۴/۶ اینچی ( در برابر ۵ اینچ ) ارایه می‌دهد در حالی که  از برادر بزرگترش گران‌تر است؛ از سوی دیگر هر دو گوشی از مشخصات فنی یکسانی با دیگر میان‌رده‌های بازار بهره می‌برند. پردازنده اسنپدراگون 650 و نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی ویژگی‌های مناسبی برای پرداخت مبلغی نزدیک به ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان نیستند و در شرایط فعلی اگر قصد خرید این گوشی را دارید  Xperia X  با قیمت  ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان از ارزش بیشتری برخوردار است.


اچ‌تی‌سی دیزایر 825

مشاوره خرید گوشی موبایل

برخلاف مدل دیزایر 830 که از ارزش خرید بالایی برخوردار است، برادر کوچکتر آن ارزش خرید پایینی دارد. این دستگاه دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 400 و 2 گیگابایت رم بوده که با توجه به اختلاف قیمت کم با دیزایر 830 و همچنین مشخصات فنی ضعیف ارزش خرید کمی دارد. اگر خواهان خریداری دستگاهی میان‌رده از برند اچ‌تی‌سی هستید، به‌هیچ‌عنوان دستگاه یاد شده را با قیمت ۷۰۰/۰۰۰۰ هزار تومان خریداری نکنید.


گوگل پیکسل و پیکسل XL

مشاوره خرید گوشی موبایل

گوگل سال 2016 تصمیم گرفت تا سنت‌شکنی کند و به‌جای معرفی دستگاه‌های نکسوس با همکاری شرکت‌های دیگر، گوشی‌های هوشمند جدیدی را با برند خود روانه بازار کند. اگزچه دو دستگاه یاد شده دارای قطعات قدرتمندی بوده و از آخرین نسخه اندروید بهره می‌برند ولی قیمت بالای آن‌ها در ایران ارزش خرید پیکسل و پیکسل XL را به شدت کاهش می‌دهد. برای خرید گوگل پیکسل 32 گیگابایتی باید مبلغی در حدود ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان بپردازید.

سئوالات خودتان را از ما بپرسید تا بهترین جواب‌ها را از کارشناسان ما بگیرید!

5,149 در مورد “گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم! (شهریور ۹۶)”

    1. محمدرضا احمدپور

      این محدوده قیمت برای گوشی‌های اندرویدی ، ارزان قیمت محسوب میشه . تا جایی که می‌دونم y6 2017 تو بازار موجود نیست بنابراین از قیمتش خبر ندارم. برای انتخاب گوشی مقاله‌های مشاوره‌ای سایتو بخونین مثل:
      http://itresan.com/104511/بهترین-گوشی‌های-زیر-۵۰۰-هزار-تومان-مو/.html

  1. سلام خسته نباشین به نظر شما از بین این 3تا گوشی کدومو پیشنهاد میدین هواوی y3 2017 هواوی y5 2017 هواوی y6 2017میدونم فرق زیادی ندارن ولی چون دیدم تو نظرات بیشتر گفتن دوربین y5 زیاد خوب نیس ینی اون پیکسلی که نوشته نیس به نظر شما درسته ؟ اندروید هر سه 6 هست شما میدونین براشون اپدیت میاد یا نه ؟ ببخشید سوالام طولانی شد چون باید میپرسیدم میخام یکیشو بگیرم و نمیدونم کدوم شما از هر لحاظ کدومو پیشنهاد میدین مچکرم از لطفتون که برامون وقت میزارین

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. y۶ ۲۰۱۷ دوربین بهتری داره و البته هنوز نمی‌دونم به صورت رسمی وارد بازار ایران شده یا نه، در ضمن مگاپیکسل دوربین همون عددیه که اعلام شده یعنی ۸ مگاپیکسل؛ اما در نظر داشته باشین که کیفیت عکس به عوامل زیادی بستگی داره که فقط یکی رزولوشنه و درضمن از کیفیت عکس گوشی باید در حد قیمتش انتظار داشته باشین. احتمال ارایه آپدیت هم برای گوشی‌های ارزان قیمت‌ هواوی بسیار کمه ولی غیر ممکن نیست و تاجایی که میدونم هنوز اعلام نشده.

  2. محمدرضا احمدپور

    y5 2017 به دلایلی از جمله حافظه داخلی بیشتر، مقدار رم بالاتر، باتری قوی‌تر از محصول ال‌جی بهتره

  3. اهان خیل ممنون که با حوصله جواب میدین فقط به نظر شما این بهتره یا ال جی k8 شما کدومو پیشنهاد میدین لطفا دلیلتونم بگین سپاس

  4. سلام خسته نباشین ببخشید من یه گوشی میخام که اندازش متوسط همون 4یا 4.5 باش اندرویدشم 5یا6 دوربینشم 5 و 8 یا دو باش باتریش لیون 2000 به بالا باش قیمتشم حدود500اینا شما از برند هواوی همچین مدلی سراغ دارین یا از برندهای دیگه خیل ممنونم ازتون منتظر جواب میمونم

  5. سلام من میخوام یه گوشی بخرم در حدود 1900000حداکثر . نظرم روی گلکسی اس7 اج هستش ولی نمیدونم چیکار کنم تو بیشتر نظرات ایراد مبنی بر داغ کردن گوشی یا خط صورتی صحبت میکنن و نمیدونم منتظر بمونم همچنان یا نه

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. اگه منظورتون اطمینان از اصلی بودن باتریه راه مطمئنی وجود نداره. بهترین کار اینه که باتریو از نماینده اصلی بخرین.

  6. سلام و خسته نباشید یه سوال تو رنج قیمت 800 تا 950 هزار تومان تحقیق کردم از Q6 ال جی گرفته تا اچ تی سی one x9 و هواوی p10 lite سامسونگ j5 pro و غیره واقعا نمیدونم چی بگیرم میشه راهنمایی کنید ؟ ممنون

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      بستگی به نیاز شما داره اما بین مدل‌هایی که گفتین در مجموع P10 لایت گوشی بهتری هست

  7. سلام ببخشید من برا گوشیم یه باتری میخاستم که اصل باش اما موقع خرید نمیدونم از کجا تشخیص بدم میشه راهنمایی کنین ممنون یه دونه گرفتم فروشنده گفت اصله ولی متاسفانه شارژ نگه نمیداره به کمکتون نیاز دارم

  8. سلام من یه گوشی در حد 500 میخام اندرویدش تقریبا 5 یا 6 باش از لحاظ سخت افزاری خوب باش از جمله باتری شما چی پیشنهاد میدین خیلی ممنون از زحمات و لطفتون

  9. سلام وقتتون بخیر یه سوال از خدمتتوم داشتم اینکه اندروید گوشی اگه پایین باش در اینده مشکلی ایجاد میکنه؟

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. مهمترین اشکالش اینه که ممکنه تا چند وقت دیگه بسیاری از اپلیکیشن ها رو اجرا نکنه، در ضمن سرعت پایین، مصرف باتری بالاتر، امنیت کمتر و …

  10. سلام اقای احمد پور ممنون بابت زحماتتون خسته نباشین من یه سوال داشتم میخاستم بدونم نظرتون راجع به گوشیهای نوکیا چیه در رنج قیمت 300تا 400 گوشی خوبی داره ارزش خرید داره در این رنج شما چی پیشنهاد میدین منتظر جوابتون هستم چون واقع ضروریه ممنون

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. نوکیا در محدوده قیمت مورد نظر شما گوشی اندروید نداره، ارزان ترین اندرویدی نوکیا، نوکیا ۳ در حدود ۵۰۰ تومانه، بهتره که برای خرید گوشی هوشمند قیمت بالاتری در نظر بگیرین، با این حال هواوی Y5II نسخه 3g و ال‌جی K4 گزینه‌های بدی نیستن که البته باید انتظار بالایی نداشته باشین

  11. اهان درسته ولی بخاطر باتریش که لیتیموم پلیمر هست میترسم بخرم بخاطر اینکه این نوع باتری ها امکان اتیش گرفتن دارن

  12. ببخشید مگه هواویy5 ii زیر 400 تومنه ؟ بعد ببخشید هواوی y3 ii چطوره به نظرتون دوربین y3 ii3g با 4g فرق داره ممنون از پاسختون

  13. سلام به نظرتون من با بودجه 300تا 350 هزار تومان از گوشی های جدید هواوی که میخام دوربینش تقریبا 8 و 5 باش 2 هم باش مشکلی نیس میخام باتریش خیلی خوب باش صفحه نمایشش هم تقریبا با وضوح بالایی باش چی پیشنهاد میدین ؟

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. با توجه به انتظاراتی که دارین باید قیمت بالاتری در نظر بگیرین، در محدوده قیمت کمتر از ۴۰۰ هزار تومان می‌تونین هواوی Y5II بخرین اما نبابید انتظار بالایی اشته باشین. توی این قیمت شیاومی Redmi 2 خوبه که البته مشکلاتی هم داره.

  14. سلام خسته نظرتون راجع به مارک zte چیه مثلا zte nubia z5s mini و zte blade منتظر جوابتونم ممنون از زحماتتون

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. zte از برندهای خوب چینیه ولی با توجه به این که گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی نداره و بسیاری از گوشی های جدید این برند وارد ایران نمی‌شه خرید این مارک رو توصیه نمی‌کنیم

  15. سلام من بین گلکسیc5و جی7 پرایم واستایلوس3 موندم میخوام ازنطرسخت افزاریودوربین خوب باشه ب نطرشماکدوم بهتره

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      گوشی ال‌جی رو کلا حذف کنید که ارزش خرید نداره
      بین دو مدل باقی مونده J7 پرایم محصول با ارزش‌تری هست

        1. محمدرضا احمدپور

          سلام. یکی از دلایلش این که رام گلوبال نداره و مدل‌های موجود بدون گارانتی و با رام چین هستن که مشکلاتی ایجاد می‌کنن، مثلا با کدهای ussd مشکل دارن

      1. شما به چه دلیلی میگید گوشی ال جی کلا حذف کنن؟ چرا از چیزی که اطلاعات ندارید در موردش اینجوری حرف میزنید؟ بد نیست تخصصی تر در مورد ال جی اطلاعات به دست بیارید. خودم الان نزدیک به 8 سال است که مدل 4x دارم وآخ نگفته. ولی برندی مثل سامسونگ کمتر از 1/5 سال دوام نیاورد.

        1. محمدرضا احمدپور

          منظور از حذف این نیست که ال‌جی خوب نباشه، مدل استایلوس ۳ نسبت به j7 و c5 ارزش خرید کمتری داره

        2. سلام
          من ال جی v10 خریدم بعد از 1 سال خراب شد تازه وقتی سالم بود توی خونه هم خط نمی داد بردش هم معیوب بود

          هر ماه هم اندرویدش خراب می شد بعد 1سال تو دستم خراب شد ورفت سطل اشغال

  16. سلام خدمت دوست عزیز
    یه مشورت میخوام، چند وقتیه دنبال یه گوشی خوبم از برند هوآوی، تو رنج ۷۰۰ تا ۸۰۰ و به این گزینه ها رسیدم
    honor 8 lite
    Y7 prime
    لطفاً کمکم کنید.
    اینکه آیا این ۲ تا خوبن یا دنبال گزینه دیگه ای باشم؟
    یا اینکه یکم بیشتر هزینه کنم و دنبال گوشی دیگه ای بگردم؟
    فردا میخوام بخرم دیگه خسته شدم بس که تحقیق کردم

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. honor ۸ lite زیباتره و نمایشگر و پردازنده نسبتا قوی‌تری داره، در حالی که Y۷ prime باتریش بسیار قوی‌تره. باید اولویت‌های خودتون را مشخص کنین. هر دو برای کارهای عادی و استفاده معمول عالی هستن. درضمن نگاهی به آنر 6X داشته باشین.

      1. سلام میخوام یه گوشی بگیرم خودم j5 دارم ولی به دلیلی میخوام عوضش کنم گوشی نوکیا از نظر شما چطوره خصوصاازنظر باطری وشارژوکارکردش

  17. سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان
    وشما که واقعا سایتتون حرف نداره
    یه سوال داشتم خواستم بدونم
    Lg k10 2017 خوبه یا sm j5 2016
    از هر نظر
    ممنون میشم جوابمو بدین
    خواهش میکنم یکیو مشخص کنید نگین فرقی نداره و در یه سطحن
    البته میدونم الجی اثرانگشت داره سایر ابعاد برسی کنید
    بسیار تشکر

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. دوربین j5 بهتره٬ ظاهر k10 زیباتر، از نظر سایر ویژگیها تفاوت زیادی ندارن، در ضمن k10 2017 نسخه موجود در ایران سنسور اثر انگشت نداره٬ در مجموع بین این دوتا j5 2016 را توصیه می‌کنم.

    2. آقا من تا 1.5 بودجه دارم برا خرید گوشی موندم این همه امکانات و تبلیغاتی که برا nova 2 plus میکنن مشکوک نیست چطور این همه امکانات و داستانا فقط 1.200 پولشه،حالا به نظرتون a5 2017 بخرم یا nova 2 plus

  18. سلام بین سامسونگ اس 8 پلاس و هواوی پی 10 پلاس و هواوی میت 9 و ال جی G6کدوم بهتره قیمت مهم نیست

  19. محمدرضا احمدپور

    سلام. با کمی افزایش هزینه هواوی میت 9 را بخرید، تمامی ویژگی‌هایی را که مد نظر شماست داره، به جز باطری قابل تعویض که البته شارژدهی بالایی داره. در غیر این صورت با قیمت پایین تر هواوی نوا ۲ پلاس، در مورد برند هم اطمینان داشته باشین که هواوی هیچ ضعفی نسبت به سامسونگ نداره

  20. سلام وخسته نباشید ….من خیلی از نظراتو خوندنم اما هنوز سردرگمم توروخدا ج بدید….. من ی گوشی به قیمت1،500مد نظرمه … اولویتام اول از نظر سخت افزاری بالا باشه و لگ نزنه و دوم از نظرر طول عمر باتری دوام بالا باشه و داغ نکنه و زودخالی نشه…سوم حافظه داخلی بالا داشته باشه و درگاه رم داشته باشه…دوربینشم معمولی رو به خوب … اندرویدشم زیر5نباشه اگه دوسیم و باتری قابل تعویض باشه که عالیه ولی این دومورد زیاد مهم نیستن….. برند سامسونگ خیلی خوبه بنظرم ولی از باتری هاشون میترسم بعد ی سال باتری داغون میشه و همشم هنگ میکنه…. راجب برندای دیگه مثه هواوی و… زیاد مطمن نیسم چون تاحالا باهاشون کارنکردم….بنظد شما بهترین گوشی تو این رنج قیمت و اولویتای من چی خوووبه؟؟؟؟؟ لطفا ج بدید مممنونمممممم….

  21. سلام خدمت دوستان بنده بین دو گوشی هواوی نوا ۲ پلاس و سامسونگ A۵ موندم کدوم رو بخرم؟ از لحاظ ارزش قیمت، دوربین، سخت افزار که من نرم افزار سنگین برای کار فنی استفاده میکنم جواب بده چون htc ۱۰ جواب نداد، صفحه نمایش بالای ۵.۲ اینچ ،سرعت دانلود بالا و در آخر میخوام حداقل سه سال برام بدون مشکل کارکنه میخوام تا حدود ۱۳۰۰ هزینه کنم. بازم اگه شما پیشنهاد بهتری دارید راهنمایی کنید ممنون

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. نوا ۲ پلاس گزینه بهتریه اما سخت‌افزارش قوی‌تر از htc ۱۰ نیست. با توجه به امکاناتی که مد نظرتونه باید هزینه بالاتری در نظر بگیرین.

    1. محمدرضا احمدپور

      یقینا LG G6 جدیدتر و بهتره و این دو تا نباید با هم مقایسه بشن؛ LG G6 رو می تونین با سونی xz یا xz premium مقایسه کنین.

  22. با سلام خدمت گلکار بنده بین دو گوشی هواوی نوا 2 پلاس و سامسونگ A5 موندم کدوم رو بخرم؟ از لحاظ ارزش قیمت، دوربین، سخت افزار که من نرم افزار سنگین برای کار فنی استفاده میکنم جواب بده چون htc 10 جواب نداد، صفحه نمایش بالای 5.2 اینچ ،سرعت دانلود بالا و در آخر میخوام حداقل سه سال برام بدون مشکل کارکنه میخوام تا حدود 1300 هزینه کنم. بازم اگه شما پیشنهاد بهتری دارید راهنمایی کنید ممنون

  23. سلام خسته نباشید لطف میکند راهنمایی بفرمایید از بین هواوی ۸لایت۲۰۱۷و ۱۰لایت و انر۶ کدوم ارجحیت داره ممنون میش از راهنماییتون
    ن

  24. سلام به مدیر و دست اندرکاران سایت بسیار خوب و جذاب آیتی رسان
    من یه گوشی خوب میخوام که هنگ نکنه و سرعتش خوب باشه در واقع برای مدت طولانی میخوامش و نظرم رو این دو گوشی یعنی
    (htc u ultra )و(Apple SE 64G)افتاده لطفا یه راهنمایی بکنید که کدومشو بخرم درواقع دیگه میخوام تصمیم قطعی رو بگیرم و باید بگم که خیلی محتاج راهنماییتون هستم و در آخر لطف کنید قیمت این دو گوشی رو که در بالاتر اسمشون رو بردم برام بگید خیلی ممنون میشم وخواهش میکنم هر چه سریعتر جواب بدید
    با تشکر از زحمات بی پایان شما.

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. دو گوشی مد نظر شما از هر نظر کاملا با هم فرق دارن و در واقع از دو دنیای متفاوت هستن. شما اول باید خواسته های خودتونو از گوشی مشخص کنین؛ مواردی مثل سیستم عامل، سایز صفحه نمایش، قیمت و…تا بتونیم کمکتون کنیم.

      1. سلامی دوباره خدمت شما آقای احمد پور
        من در واقع این دو گوشی رو فقط برای سرعت و دقتشون میخوام و سایز صفحه این دو گوشی که مثلا یکی 5.7 و یکی دیگه 4 اینچه برام فرقی نداره و سیستم عاملشونم که خوبه و نظری ندارم در موردش ولی در مورد قیمت تا 1.700.000 میتونم هزینه کنم و در این میان باید بگم که بعلاوه قیمت سرعت این گوشی ها خیلی برام مهمه و من الان فقط سرعت و عملکرد این گوشی هابرام مهمه که خواستم بدونم کدوم رو پیشنهاد میدید از این دو مورد htc u ultra یاApple SE ۶۴G

        1. محمدرضا احمدپور

          سلام. هر دو کاملا سریع هستن؛ بین این دوتا خودم htc u ultra را انتخاب می‌کنم.

  25. با سلام خدمت دوستان و آقای گل کار
    و تشکر میکنم از شما بخاطر سایت خوبتون

    خواستم بپرسم سامسونگ سریC بهتره یا سریA
    هر دو مدل ۲۰۱۶ مد نظر است
    مثلا آ۵ ۲۰۱۶ بهتره یا سی۵ ۲۰۱۶
    و همین طور آ۷ بهتره یا سی ۷
    ممنون ک جواب میدین

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. سری C رام گلوبال نیست و معمولا با رام چین ارایه می‌شه که برای استفاده در ایران مشکلاتی داره؛ به همین دلیل A7 بهتره

  26. سلام
    من بین g6 و s8 موندم . ایا ارزش داره اختلاف قیمت برا s8 بدم !؟
    باطری و عملکرد سریع و روان و بروز شدن سیستم عامل الویت هام هست.

  27. سلام دوستان خواستم بدونم
    J5 2017خوبه یاj7 prim
    از نظر دوربین پردازنده کیفیت صفحه نمایش ک hdدر برابرfdh
    ولی امولد در برابر ips
    در کل کیفیت کدوم بهتره
    در حالت کلی کدومو بخرم بهتره

  28. سلام و درود بی کران
    ابتدا تشکر میکنم از سایت و توضیحات و وقتی که برای کاربراتون میذارید…
    خدا قوت
    در ادامه ازتون میخوام بهم یه کمکی برسونید و بگید گلکسی s8 چطوره!؟
    ایا خوبه یا پیشنهاد بهتری دارید تو همین قیمت!؟
    اگرم امکانش هست بگید این گوشی با پلاسش توفیقی میکنه که من هزینه کنم و اون گوشی رو خریداری کنم یا خیر!؟
    متشکرم ازتون

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      لطف دارین شما
      در رنج خودش گلکسی S8‌ بهترین گزینه‌اس و ارزش خرید بیشتری نسبت به رقبا داره
      اگه با سایز نسخه پلاس مشکلی ندارید، می‌تونید بخرید و از نمایشگر بزرگ‌تر لذت ببرید اما به صورت کلی خرید S8 منطقی‌تر هست

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      با توجه به تنوع محصولات واقعا نمیشه بهترین رو مشخص کرد اما در این رنج معمولا محصولات هواوی (مثلا GT3) ارزش خرید بالایی دارن

  29. سلام خدمت دوست عزیز.ممنون میشم راهنمایی کنید که تو این بازار با برندهای بسیار مختلف چه مارکی و چه مدل گوشی تو قیمت تقریبی ۱ تا ۲ میلیون مناسب تره.بنده هیچ اطلاعی از گوشی ندارم.با تشکر

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      در این رنج محصولات متنوع و بسیار زیادی در بازار هست و شما باید اولویت‌های خودتون رو برای خرید مشخص کنید که بشه بهتر راهنمایی کرد

  30. در حالت کلی بنظرتان گوشی خودمو که سامj5 2016 است با سونیXA عوض کنم؟
    هر دو گوشی در حد صفرن
    باور کنید هنوز با گوشیای سونی کار نکردم نمیدونم چطوری هستن کیفیت دوام
    هرروز فیلمهاشو تو آپارات نگا می کنم ولی بازم تردید دارم
    مسئله مشکل تاچ این گوشی چیه شما چیزی شنیدین

    خواهش میکنم یکم راهنمایی کنید

    1. محمدرضا احمدپور

      سونی XA در مجموع مشخصات بهتری داره و البته به نظر شخصی خودم از از J5 2016 بسیار زیبا‌تره. باز هم طبق نظر شخصی خودم گوشی‌های سونی البته به جز چند محصول میان‌رده کیفیت خوبی دارن ورا بط کاربری سونی هم با وجود سادگی زیبا و دوست داشتنیه. در ضمن درباره دوام باتری سونی XA تحقیق کنید.

  31. سلام بین j5 2016 وhonor 8lite 20
    17 کدوم رو بگیرم بهتره؟؟؟
    واینکه بنظر شما چه گوشی بین 600تا700 یا یکم بالا و پایین بردارم خوبه؟

  32. سلام خدمت شما
    یه سوال دارم خواهش میکنم کمک کنید زیاد از گوشی سر در نمیارم واس همین
    من یدونه سانj5 2016دارم میخوام با یدونه سونیXA عوض کنم
    هر دو گوشی در حد صفر است
    سخت افزار زیاد برام مهم نیست جز دوربین

    کیفیت ساخت و دوربین کدوم بهتره
    ایا سامسونگ رو با سونی عوض کنم؟
    ممنون میشم جواب بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH