انتشار تصویری جدید از موتورولا موتو G5 پلاس

برای نخستین بار در ماه ژانویه تصاویری از موتورولا موتو G5 پلاس به بیرون درز کرد و حالا تصویر دیگری که ظاهراً منبع آن کشور برزیل است، به‌دست‌آمده که باوجود روکش تجاری مخصوص، اطلاعات زیادی در اختیار ما می‌گذارد.

پیش‌ از این احتمال می‌رفت که موتو G5 پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی بهره بگیرد اما این تصویر، گویای نمایشگر 5.2 اینچی است. بنابراین G5 پلاس، چندان بزرگ‌تر از G5 با نمایشگر 5 اینچی نیست. احتمالاً هر دو محصول همزمان معرفی شده و هر دو نیز، از نمایشگر تمام اچ‌دی استفاده می‌کنند.

پردازنده G5 پلاس، از نوع هشت هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز (احتمالاً اسنپدراگون 625 کوالکام) است. از سایر مشخصات آن می‌توان به حضور NFC، حسگر اثرانگشت، باتری 3000 میلی‌آمپری با تکنولوژی شارژ سریع TurboPower و «فوکوس سریع» در دوربین اصلی اشاره کرد. باوجوداینکه در این تصویر از میزان حافظه اطلاعاتی به‌دست نمی‌آید، اما انتظار می‌رود که G5  پلاس 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی در خود بگنجاند و به‌طور قطع سیستم‌عامل آن اندروید نوقا خواهد بود.

انتظار می‌رود هر دو گوشی موتورولا یعنی G5 و G5 پلاس، در رویداد MWC 2017 و در تاریخ 26 فوریه (هشتم اسفندماه) معرفی شده و با فاصله کمی پس‌ازآن، در ماه مارس به بازارهای جهانی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH