وان‌پلاس 5 با کسب یک امتیاز شگفت‌انگیز در گیک‌بنچ رویت شد

به‌تازگی یک تصویر از گیک‌بنچ منتشر شده که نشان‌دهنده تست وان‌پلاس 5 در این بنچمارک است. منبع اصلی این خبر GSMArena بوده که اعلام کرده منتشرکننده این تصویر یک شخص قابل اعتماد است. به‌هر حال اگر این تصویر صحت داشته باشد نشان می‌دهد پرچم‌دار آتی وان‌پلاس، عملکردی بهتر از پرچم‌داران سامسونگ و سونی خواهد داشت. این درحالی است که هر سه اسمارت‌فون از چیپست اسنپدراگون 835 استفاده می‌کنند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، وان‌پلاس 5 توانسته است در بخش پردازش تک هسته‌ای امتیاز 1963 را کسب کند و در بخش پردازش چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 6687 شده است. هم‌چنین این اطلاعات به ما می‌گویند که اسمارت‌فون تست شده از اندروید 7.1.1 بهره می‌برد و با شماره مدل A5000 و شماره ساخت “OnePlus A5000_20_170509” شناخته می‌شود. وان‌پلاس 5 موفق به پشت سر گذاشتن رکورد کسب شده توسط گلکسی S8 و اکسپریا XZ Premium شده است. گلکسی S8 در بخش پردازش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 1929 شده و اکسپریا XZ Premium در این بخش امتیاز 1943 را کسب کرده است. در بخش پردازش چند هسته‌ای نیز این دو اسمارت‌فون به ترتیب امتیازهای 6084 و 5824 را کسب کرده‌اند. همان‌طور که مشخص است این تفاوت چندان زیاد نبوده اما به‌هر حال این وان‌پلاس است که بار دیگر به عنوان قاتل پرچم‌داران عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

جدول بالا نشان دهنده مقایسه نتایج به‌دست آمده توسط وان‌پلاس 5 با سایر اسمارت‌فون‌هایی است که در گیک‌بنچ آزمایش شده‌اند. همان‌طور که مشاهده می‌نمایید آیفون 7 پلاس هنوز هم با کسب امتیاز 3473 در بخش پردازش تک هسته‌ای در رتبه نخست قرار دارد. پس از این اسمارت‌فون، گلکسی S8 Plus و وان‌پلاس 5 قرار گرفته‌اند که با کسب امتیاز 1978 و 1963 در رتبه‌های دوم و سوم پشت سر آی‌فون 7 پلاس ایستاده‌اند. در بخش پردازش چند هسته‌ای وان‌پلاس 5 در صدر لیست قرار گرفته و پس از آن گلکسی S8 Plus و هواوی Mate 9 با کسب امتیاز 6375 و 6112 رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتظار می‌رود وان‌پلاس 5 به نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و یا QHD مجهز شود که از نوع AMOLED خواهد بود. هم‌چنین این اسمارت‌فون از 6 یا 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند و مدیریت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید نوقا بر عهده دارد که به رابط کاربری اختصاصی وان‌پلاس یعنی OxygenOS مزین شده است. گفته می‌شود دوربین اصلی وان‌پلاس 5 از نوع دوگانه بوده که وضوح آن 12 مگاپیکسل است. البته باید توجه داشت که تمامی این اطلاعات در حد شایعه بوده و هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی پیرامون این اسمارت‌فون وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH