اپل‌واچ

اپل رکورد فروش بیشترین گجت پوشیدنی در یک سه ماهه مالی را از آن خود کرد

اپل در سال 2017 بیش از 17 میلیون دستگاه ساعت هوشمند نقل و انتقال داده و از این تعداد حدود 8 میلیون در سه ماهه چهارم مالی این شرکت اتفاق افتاده است. این تعداد بالاترین رکورد نقل و انتقال گجت پوشیدنی در یک سه ماهه مالی توسط یک شرکت تولیدکننده این دستگاه‌هاست.

حدود 9 میلیون از 18 میلیون ساعت هوشمند انتقال داده شده، اپل واچ 3 است. بر اساس اطلاعات Canalys، نسخه LTE این محصول با انتقال حدود 1.6 میلیون دستگاه، دارای رکورد سریع‌ترین فروش در میان محصولات LTE بازار است.

مقدار فروش اپل در سه ماهه مالی چهارم سال 2017 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال پیش از آن 32 درصد بیشتر است؛ به صورت کلی و در مقایسه سال 2017 با 2016، این شرکت در سال گذشته 54 درصد فروش بیشتری را تجربه کرده است.

3 در مورد “اپل رکورد فروش بیشترین گجت پوشیدنی در یک سه ماهه مالی را از آن خود کرد”

  1. دلیل رضایت و فروش بالای آیپد، کامل بودن از نظر نرم افزاری و ساپورت دولوپر ها هست … اگر اپل واچ هم همین ساپورت رو داشته باشه و از نظر برنامه و امکانات بالاتر از بقیه باشه تعجب نداره که فروش بسیار بالایی داشته باشه … ضد آب بودن هم که دیگه جزو امکانات لازم یک ساعت هست اما اینکه بشه باهاش حتی حمام رفت خیلی خوبه و استاندارد خوبی درش استفاده شده. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH