ال‌جی در حال کار بر روی تولید V40 است

ال‌جی پیش از این گوشی جدیدی را از سری V تحت عنوان V30S ThinQ معرفی کرده است. پس شنیدن خبری مبنی بر این که این شرکت کره‌ای در سال جاری محصولی دیگر از این خانواده را معرفی خواهد کرد، موجب تعجب بسیاری از کاربران می‌شود. براساس ادعای ایوان بلس، توییتریست معروف، ظاهرا این موضوع حقیقت دارد و گوشی V40 با اسم رمز Storm در حال تولید است.

این هندست باید جانشین واقعی V30 باشد، چرا که مشخصات V30S ThinQ که بسیار مشابه پرچم‌دار سابق ال‌جی بود، نشان می‌دهد این هندست نمی‌تواند جانشین V30 باشد. البته در حال حاضر به‌جز نام V40 اطلاعات دیگری وجود ندارد. اما می‌توان گفت شرکت کره‌ای پیش از ارایه این گوشی، G7 ThinQ را در نوبت معرفی دارد. عضو جدید محصولات سری G در ماه مه معرفی می‌شود و احتمالا بلافاصله در بازار عرضه خواهد شد.

اخیرا تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان داد که در طراحی آن از ناچ استفاده شده است؛ پس می‌توان شاهد به کارگیری این المان طراحی در V40 نیز باشیم. هر چند حتی برای آغاز گمانه‌زنی در خصوص این گوشی نیز باید کمی زمان بگذرد. نباید انتظار داشت ال‌جی از این گوشی در بازه زمانی زودتری از ماه اگوست یا سپتامبر رونمایی کند. در هر صورت باید دید V40 می‌تواند به مانند اسم رمز خود طوفانی در بازار گوشی‌های هوشمند به راه اندازد یا خیر!

7 در مورد “ال‌جی در حال کار بر روی تولید V40 است”

    1. این همه امکانات درجه یک تو وی 30 هست که تو هیچ گوشی پرچمدار جدید نیست. توی خیلی از سایت های خارجی V30 ال جی رو تنها رقیب آیفون 8 و نوت 8 دونستن با امکاناتی که خیلی پیشرفته تر هستش. هم وزنش کمتره هم کیفیت ساخت و بدنه اش خیلی مرغوب تره. مهم تر از همه این که از نظر دوربین فوق العاده قویتره و دریچه دیافراگم F1.6 توی وی 30 نور بیشتری رو به سوژه میتابونه که هم عکاسی و فیلمبرداری در شب و هم در روز رو خیلی بهتر میکنه. و دیگه اینکه استفاده از لنز شیشه ای به جای پلاستیکی وضوح و شفافیت عکسا رو خیلی بیشتر میکنه.. از نظر عملکرد عکاسی در شب و شرایط کم نور، در حال حاضر وی 30 بهترین تلفن هوشمند دنیاست. نمایشگر OLED Full Vision هم خیلی وضوح و کیفیت تصویر رو بیشتر می‌کنه و مصرف انرژی کمتری هم داره.

      1. ای بابا این ال جی بیچاره نمیدونه به کدوم ساز شما برقصه. طراحی داره هر روز بهتر و کامل تر میشه و به سمت سبک مینی مالیست پیش میره. طراحی هم یه چیز سلیقه ای هستش. اما مطمئنا ال جی از بهترین مهندسا و طراحا برای ساخت و طراحی گوشیاش مثه بقیه محصولاتش استفاده میکنه. جایزه هایی که هر سال میبره قشنگ همینا رو ثابت میکنن. ال جی G5 و V20 برنده جایزه بهترین فناوری ها و طراحی شدند. طراحی داره متفاوت میشه اما کپی پیست نمیشه مثه گوشی های سامسونگ! که خالی از ابتکار و فناوری جدیدن.

    1. ال جی ثابت کرده که اگه بخاد میتونه بهترین ها رو تولید کنه و همیشه پرچمداراش از بهترین و تاپ ترین مدل هایی هستند که کارشناسان این صنعت معرفی میکنن. ال جی در زمینه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و دستگاه های تهویه مطبوع یکی از برندهای اول هستش و همیشه محصولاتی که تولید می کنه در عین حال که طراحی شیک و مبتکرانه ای دارند فناوری های پیشرفته ای هم دارن که برای اولین بار در محصولاتش به کار رفته. در زمینه تلفن های هوشمند هم داره سعی خودش رو میکنه و مطمئن باشید همون طور که بخش های دیگه اش اوله، موبایل هاش هم اول خواهند بود. چون در زمینه طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دقت و وسواس خاصی داره و سعی میکنه بهترین ها رو انتخاب کنه و بیشترین امکانات رو در محصولات خودش بگنجونه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH