همکاری رونالدو با بایننس

کریستیانو رونالدو با همکاری بایننس قصد دارد طرفداران فوتبال را به وب 3.0 وارد کند

کریستیانو رونالدو گفته که قصد دارد با استفاده از NFT، تجربیات جدیدی را به طرفداران خود بدهد.

سوپراستار فوتبال، کریستیانو رونالدو اخیراً با صرافی بایننس یک همکاری انحصاری چند ساله مربوط به توکن‌های غیرمثلی امضا کرد. هدف از این همکاری این است که طرفداران فوتبال از طریق کمپین‌های NFT با اکوسیستم وب 3.0 آشنا شوند.

طبق بیانیه منتشر شده، این قرارداد شامل یک سری کالکشن NFT با رونالدو است. این کالکشن‌ها به صورت انحصاری از طریق پلتفرم NFT بایننس به فروش گذاشته می‌شوند. همچنین تا آخر امسال، یکی از این کالکشن‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل و موسس صرافی پلتفرم بایننس، ضمن تمجید از این ستاره فوتبال، ذکر کرد که این بازیکن فوتبال، از ورزش فراتر رفته و به نمادی در صنایع مختلف تبدیل شده است. او گفت:

او از طریق اعتبار، استعداد و کارهای خیری که انجام می‌دهد، توانسته طرفداران بسیار زیادی بدست آورد.

مدیرعامل بایننس گفت که بسیار مشتاق است تا به طرفداران رونالدو، روش خاصی را با استفاده از NFT ارائه بدهد تا بتوانند با رونالدو ارتباط برقرار کنند. در همین حال، رونالدو گفت که طرفداران حتماً از کالکشن پیش ‌رو، لذت خواهند برد. او توضیح داد:

رابطه‌ام با طرفداران برای من بسیار اهمیت دارد؛ به همین دلیل ایده‌ آوردن یک تجربه بی‌سابقه و دسترسی از طریق پلتفرم NFT، چیزی است که می‌خواهم بخشی از آن باشم.

در ماه مارس، رونالدو به دلیل موفقیت‌هایی که در حرفه خود کسب کرد، از جایزه‌ای از طریق توکن‌های ارز دیحیتال دریافت کرد. به این ستاره فوتبال مقداری توکن JUV که توکن رسمی تیم یوونتوس است، داده شد.

جدا از فضای قرمزی که بازار ارز دیجیتال را فرا گرفته، مدیرعامل بایننس دید مثتبی به بازار دارد. او گفت که این زمستان ارز دیجیتال، سومین زمستان برای او و دومین زمستان برای بایننس است که اتفاق می‌افتد. منظور او از این جمله این بود که این تیم می‌داند در این زمان چه کاری انجام دهد و چگونه بازار خرسی را به نفع خود هدایت کند.

همچنین مدیرعامل بایننس اعلام کرد که آن‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند تا بتوانند افراد بااستعداد در این زمینه را پیدا و استخدام کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH