نسخه سفارشی وان‌پلاس 11 با طراحی الهام گرفته از سیاره مشتری رسما معرفی شد

وان‌پلاس 11 در اوایل ماه دسامبر سال گذشته معرفی و پس از آن طی ماه فوریه در بازارهای جهانی عرضه شد. این گجت با 2 مدل رنگی مشکی و سبز روانه بازار شده و روز گذشته نیز سومین مدل رنگی آن با ظاهری به مراتب زیباتر از 2 گزینه دیگر رسما معرفی شد.

این نسخه منحصربه‌فرد، Jupiter Rock نامگذاری شده و بر اساس بافت سطحی بزرگ‌ترین سیاره منظومه شمسی طراحی شده است. هر دستگاه دارای الگوی متفاوتی بوده و با ماده‌ای موسوم به سنگ میکرو کریستالی سه‌بعدی ساخته شده است. این ماده در اثر تابش نور، درخشش زیبایی را از خود نشان می‌دهد.

فرآیند تحقیق و توسعه این پنل بیش از یک سال زمان برده و این ماده پیش از تبدیل شدن به پنل پشتی وان‌پلاس 11، نه فرآیند پیچیده را پشت سر می‌گذارد. به گفته وان‌پلاس، فرآیند تولید بسیار پیچیده بوده و راندمان آن تنها برابر با 25 درصد است. این در حالیست که ساخت پنل شیشه‌ای سبز رنگ از بازدهی 50 درصدی برخوردار است.

بر اساس اعلام کمپانی چینی، لمس پنل جدید حسی مشابه با لمس سنگ یشمی که هزاران سال زیر آب چشمه قرار داشته را به کاربران منتقل می‌کند. بنابراین لمس پنل پشتی دستگاه ابدا موجب آزردگی پوست نخواهد شد.

مشتری اگرچه احتمالا یک سیاره گازی به‌شمار می‌رود؛ اما طراحی و مواد مورد استفاده در آن بر پایه یک سنگ میکرولیتی هستند. بنابراین وان‌پلاس نام Jupiter Rock را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است.

 

جعبه خرده فروشی OnePlus 11 Jupiter Rock

نسخه جدید وان‌پلاس 11 یک گوشی بسیار خوش‌دست به مشخصات داخلی کاملا مطلوب محسوب می‌شود. این مدل با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت‌گذاری مشابه با مدل‌های رنگی سبز و مشکی یعنی 4899 یوان (710 دلار/ 655 یورو) روانه بازار می‌شود.

دریافت پیش‌سفارش برای این گوشی در چین هم‌اکنون آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فروش آن از روز 3 آوریل (14 فروردین ماه) شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH