گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم! (شهریور ۹۶)

ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید چند گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمت‌شان ارزش دارند (با توجه به لیست قیمت) را بدهیم و چند مدلی که زیادی گران هستند نیز معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید! البته ممکن است جابه‌جایی‌هایی در این لیست و با گذشت زمان رخ دهد، پس اگر قصد خرید دارید، حتما به تاریخ آخرین پیشنهاد ما (تاریخ به روز رسانی مطلب) توجه کنید!

هر سئوالی هم در این باره دارید، برای گرفتن جواب دقیق آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا بسته به علاقه و شرایط مدنظرتان، بهترین گزینه‌ها را برایتان معرفی کنیم.

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

هواوی Mate 9

Mate 9 هنگام ورود به بازار ایران قیمت بسیار بالایی داشت در حالی که این روزها با پرداخت قیمتی مناسب می‌توانید از این دستگاه فوق‌العاده لذت ببرید. هواوی از قرار دادن هیچ گونه امکاناتی بر روی این پرچمدار خود دریغ نکرده است و به سختی می‌توان ایرادی در آن پیدا نمود. Mate 9 در داخل بدنه خوش ساخت فلزی خود به سخت‌افزار قدرتمندی شامل پردازنده ۸ هسته‌ای های‌سیلیکون کایرین ۹۶۰ با سرعت ۱/۸ و ۲/۴ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت رم مجهز شده و به آسانی می‌تواند با برترین پرچمداران بازار به رقابت بپردازد.

صفحه نمایش این دستگاه با قطر ۵/۹ اینچ از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد که در نتیجه تراکم پیکسلی متوسط ۳۷۳ پیکسل بر اینچ را ارایه می‌دهد اما در عمل کیفیت خوبی دارد. از دیگر امکانات این فبلت دو سیم کارته می‌توانیم پشتیبانی از پورت USB type C، سنسور اثر انگشت، فرستنده مادون قرمز، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را نام ببریم. دوربین اصلی Mate 9 با همکاری کمپانی لایکا توسعه یافته و به دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است و می‌تواند عکس‌های کم‌ نظیری ثبت کند؛ دوربین سلفی آن هم رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. بررسی کامل Mate 9 را از اینجا بخوانید. این مدل در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱/۶۵۰/۰۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.


هواوی Nova 2 Plus 

هواوی Nova 2 Plus یکی از ارزشمندترین اسمارتفون‌ها در رده قیمتی خود به شمار می‌رود. امکاناتی مانند دوربین دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تله‌فوتو، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ سخت‌افزاری شامل پردازنده ۸ هسته‌ای کایرین ۶۵۹ با سرعت ۱/۷ و ۲/۳۶ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت حافظه رم، در کنار بدنه باریک و زیبای ساخته شده از آلومینیم و منیزیم را در هیچ یک از رقیبان این گوشی ۱/۲۰۰/۰۰۰ میلیون تومانی نمی‌توان یافت! بررسی کامل هواوی Nova 2 Plus  را از اینجا بخوانید.


بلک‌بری Priv

Priv نام نخستین محصول اندرویدی کمپانی کانادایی بلک‌‌بری و یک اسمارتفون خاص، زیبا و رده بالاست که این روزها پس از گذشت بیش از ۱/۵ سال از تاریخ معرفی، قیمت بسیار مناسبی دارد. این دستگاه به یک صفحه کلید فیزیکی مجهز شده که به صورت کشویی باز می‌شود. همچنین لبه‌های صفحه نمایش ۵/۴ اینچی AMOLED آن از دو طرف خمیده بوده و با شیشه گوریلاگلاس ۴ محافظت می‌شود. از مهم‌ترین مزایای این گوشی دوربین ۱۸ مگاپیکسلی آن است که از اپتیک کمپانی آلمانی Schneider-Kreuznach استفاده می‌کند و توانایی ثبت تصاویر بسیار خوبی در روشنایی دارد. سخت افزار این مدل از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ شامل پردازنده ۶ هسته‌ای با سرعت حداکثر ۱/۸ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است. این دستگاه زیبا را می‌توانید با قیمت حدودی یک میلیون تومان تهیه کنید.


ال‌جی G6

ال‌جی G6 از نمایشگری ۵/۷ اینچی با رزولوشن  ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد که ال‌جی عبارت Full Vision را در مورد آن به کار برده است. همچنین ۲ سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین اصلی این فبلت را تشکیل می‌دهند که می‌توانند تصاویر بی‌نظیری را در حالت واید ثبت نمایند. چیپست ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با حداکثر سرعت ۲/۱۵ گیگاهرتز در کنار ۴ گیگابایت رم قدرت پردازشی بسیار خوبی را برای پرچمدار جدید ال‌جی فراهم می‌کنند؛ این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و حداکثر از ۲۵۶ گیگابایت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.طراحی زیبا، متریال خوب و سخت افزار قدرتمند قیمت ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومانی این اسمارتفون را کاملا توجیه می‌کنند.


اچ‌تی‌سی U Ultra

امسال اچ‌تی‌سی گوشی‌های رده بالایش را در سری جدید U معرفی نموده و فبلت U Ultra  بزرگ‌ترین دستگاه این سری محسوب می‌شود. U Ultra از جنس فلز و شیشه ساخته شده و طراحی متفاوتی نسبت به سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی دارد؛ صفحه نمایش ۵/۷ اینچی این گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل با تکنولوژی Super LCD 5 ساخته شده است که تراکم فوق‌العاده ۵۱۳ پیکسل بر اینچ را به ارمغان می‌آورد و علاوه بر آن همانند گوشی‌های ال‌جی، یک صفحه نمایش ثانویه ۲/۰۵ اینچی در بالای نمایشگر اصلی دیده می‌شود. چیپست ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با حداکثر سرعت ۲/۱۵ گیگاهرتز در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم به خوبی از عهده اجرای تمامی اپلیکیشن‌های اندروید در هفتمین نسخه از این سیستم عامل محبوب برمی‌آیند. مجموعه تصویربرداری U Ultra از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک مبتنی بر تشخیص فاز و فوکوس لیزری و همچنین لرزشگیر اپتیکال، در کنار یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده است. بررسی کامل U Ultra را از اینجا بخوانید. این مدل در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱/۵۰۰/۰۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 


سونی Xperia XA1 Ultra

Xperia XA1 Ultra جدیدترین فبلت سونی محسوب می‌شود که در سری X معرفی شده و اگر به دستگاهی قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ و قیمتی مناسب نیاز دارید، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع IPS با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده که تراکم پیکسلی 367 را ارایه می‌کند؛ همچنین ساختار بدنه آن از یک شاسی فلزی با بدنه‌ای از پلی‌کربنات تشکیل شده است.

XA1 Ultra با وجود این که یک فبلت میان‌رده به شمار می‌رود به سخت افزار قدرتمندی شامل چیپست Mediatek MT6757 Helio P20 با ۸ هسته پردازشی دارای فرکانس حداکثر ۲/۳ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی مجهز شده است. در زمینه ثبت تصاویر و ویدیوها نیز این فبلت سونی با برخورداری از دوربین‌های اصلی و سلفی ۲۳ و ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه توانمندی محسوب می‌شود. این مدل در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱/۳۰۰/۰۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.



مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

اپل آی‌فون 7 پلاس

iphone-7-plus

اپل که باارزش‌ترین برند در دنیا محسوب می‌شود، هرساله آی‌فون‌های جدید خود را روانه بازار می‌کند. این شرکت بعد از مدت‌ها تصمیم گرفت تا باتوجه به تمایل بازار به دستگاه‌های مجهز به نمایشگر بزرگ، آی‌فون 6 و 6 پلاس را با نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی روانه بازار کند. این دو دستگاه‌ها فروش قابل‌توجهی را تجربه کردند که نشان‌دهنده اقدام مناسب و مثبت این شرکت و همچنین آینده‌نگری آن بود. اپل در سال گذشته از نسل جدید نسخه پلاس تحت نام آی‌فون 7 پلاس رونمایی کرد که دارای تفاوت کمی با نسخه پیشین حود بوده و شاید باید اصلی‌ترین به‌روزرسانی آن را مربوط به دوربین دوگانه دانست که البته حتی این دوربین دوگانه نمی‌تواند قیمت نجومی ۳/۶۰۰/۰۰۰ میلیون تومانی آن (نسخه 32 گیگابایتی) را منطقی جلوه دهد.


بلک‌بری  Porsche Design P9983

محصولاتی که نشان  Porsche Design را دارند جز لوازم خاص و لوکس به حساب می‌آیند و بر این اساس قیمت بالایی هم دارند. Porsche Design P9983 یکی از گوشی‌های هوشمند بسیار زیبا و با کیفیت کمپانی کانادایی بلک‌بری است که البته در حال حاضر کارایی چندانی ندارد. این گوشی از سیستم عامل منسوخ شده بلک‌بری 10 استفاده می‌کند که با توجه به محدودیت‌های آن و البته توانایی اجرای ضعیف برخی از اپلیکیشن‌های اندروید، نباید انتظار چندانی از آن داشته باشید. به علاوه سخت‌افزاری شامل چیپست Qualcomm MSM8960 Snapdragon با پردازنده ۲ هسته‌ای با سرعت ۱/۵ گیگاهرتز و دوربین‌های اصلی و سلفی ۸ و ۲ مگاپیکسلی به هیچ وجه قیمت ۲/۴۰۰/۰۰۰ تومانی این دستگاه خاص، زیبا  و دلربا را توجیه نمی‌کند.


سونی  اکسپریا X Compact

معمولا گوشی‌هایی با پسوند کامپکت یا لایت قیمت‌های پایین‌تری از نمونه‌های اصلی خود دارند اما این موضوع درباره سونی صدق نمی‌کند! Xperia X Compact کم و بیش مشخصات Xperia X را در بدنه‌ای کوچک‌تر و صفحه نمایش ۴/۶ اینچی ( در برابر ۵ اینچ ) ارایه می‌دهد در حالی که  از برادر بزرگترش گران‌تر است؛ از سوی دیگر هر دو گوشی از مشخصات فنی یکسانی با دیگر میان‌رده‌های بازار بهره می‌برند. پردازنده اسنپدراگون 650 و نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی ویژگی‌های مناسبی برای پرداخت مبلغی نزدیک به ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان نیستند و در شرایط فعلی اگر قصد خرید این گوشی را دارید  Xperia X  با قیمت  ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان از ارزش بیشتری برخوردار است.


اچ‌تی‌سی دیزایر 825

مشاوره خرید گوشی موبایل

برخلاف مدل دیزایر 830 که از ارزش خرید بالایی برخوردار است، برادر کوچکتر آن ارزش خرید پایینی دارد. این دستگاه دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 400 و 2 گیگابایت رم بوده که با توجه به اختلاف قیمت کم با دیزایر 830 و همچنین مشخصات فنی ضعیف ارزش خرید کمی دارد. اگر خواهان خریداری دستگاهی میان‌رده از برند اچ‌تی‌سی هستید، به‌هیچ‌عنوان دستگاه یاد شده را با قیمت ۷۰۰/۰۰۰۰ هزار تومان خریداری نکنید.


گوگل پیکسل و پیکسل XL

مشاوره خرید گوشی موبایل

گوگل سال 2016 تصمیم گرفت تا سنت‌شکنی کند و به‌جای معرفی دستگاه‌های نکسوس با همکاری شرکت‌های دیگر، گوشی‌های هوشمند جدیدی را با برند خود روانه بازار کند. اگزچه دو دستگاه یاد شده دارای قطعات قدرتمندی بوده و از آخرین نسخه اندروید بهره می‌برند ولی قیمت بالای آن‌ها در ایران ارزش خرید پیکسل و پیکسل XL را به شدت کاهش می‌دهد. برای خرید گوگل پیکسل 32 گیگابایتی باید مبلغی در حدود ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان بپردازید.

سئوالات خودتان را از ما بپرسید تا بهترین جواب‌ها را از کارشناسان ما بگیرید!

5,149 در مورد “گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم! (شهریور ۹۶)”

  1. سلام.میشه مشکلات اکسپریا t رو بهم بگین؟ این که پانارومای 3 بعدی نداره درسته؟ یا اینکه میگن نور صفحش کم نمیشه.حتی یه نفر بهم گفت صفحش hd نیست و نمیتونه بازی یا فیلم های hd رو باز کنه!!

    1. پیمان گل‌کار

      پانارومای سه بعدی اصلا مساله مهمی نیست
      اینکه یک نفر هم گفته اچ‌دی نیست کاملا غلطه!
      نسبت به قیمت گوشی بسیار مناسبی است

  2. سلام
    اگه قرار باشه از بین این دو گوشی یکیو بهم پیشنهاد کنی بخرم کدومو انتخاب میکنی؟ اگه ج ایمیل کنی ممنونت میشم

    experia j
    یا
    experia sola

        1. محمد جهانی

          اگر مراقب گوشی باشید بدون گارانتی بخرید!! در ضمن گوشی اگر آسیب جدی هم ببینه گارانتی زیر بار تعمیر گوشی نمیره!!

  3. سلام می خواستم بدونم برنامه ای هست که گوشی ال جیL7 II بتونه فیلم های فول اچدی اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. میشه رو اکسپریا زذ بازی نصب کرد بعد منتقلش کرد رو micro sd ??????
    و این داک مخصوصش چه کاری انجام میده جز شارژ کردن؟؟

    1. محمد جهانی

      بله با نرم افزارهای جانبی میتونید انجام بدید!!
      فقط برای شارژ کردنه البته اگه مدل Charging Dock DK26 رو مد نظرتون هست!!

  5. سلام جناب گلکار وقتتون بخیر
    میخواستم ببینم این درسته که تموم گوشی های موجود در بازار چینی هستند ولی گوشی های ال جی کره ای هستن و قابل اعتمادتر؟
    با تشکر

    1. محمد جهانی

      خیر همچنین چیزی امکان نداره!! شرکت های معتبر برای کاهش هزینه هاشون اسمارت فون هاشون رو میدن کارگرای ارزون چینی درست کنن و ال جی هم از این قاعده مستثنی نیست!!

  6. سلام بد جوری بین xperia z و note 2 موندم
    از لحاظ سخت افزاری میدونم و برام حیلی فرقی نداره
    از یه طرف قلم نوت و باز بودن پورت هاش مهمه و باتریش
    اما خوب صفحه نمایش و ضد آب بودن و زیبایی سونی هم عالیه
    میخام ببینم اکسپریا زد بعد یه مدت که در پورت هاش زیاد باز بشه کنده نمیشه؟چون خیلی آهنگ گوش میدم و برای همین هی در جک صدا را باز میکنم الان یه اسکپر یا اس دارم در شارژش کنده شده

    1. پیمان گل‌کار

      اگر از اکسپریا اس خودتون راضی هستید، خرید اکسپریا زد را توصیه می‌کنم
      درهای پورت اکسپریا زد خیلی محکم‌تر از اس است اما باز باید مراقب باشین

  7. ببخشید…منتو جی اس ام ارنا دیدم سی پیو تی ایکس از اس تری وان ایکس اپتیموس فور ایکس بهتره…در عمل هم همینطوره؟اگه نیست چرا تو اون پنچمارک اینطوریه؟ممنون از وقتتون…

    1. محمد جهانی

      لطف کنید آدرس بدید تا چک کنم!! میدونم اشتباه دیدین!! یه بار نوشته های روی عکسو بخونین فکر مپکنم نوشته هرچی کم تر باشه قوی تره!!

  8. سلام
    گوشی قبلی من سامسونگ ویو8500 بود . ازش راضی بودم و فقط با سیستم عاملش مشکل داشتم.
    ارزون ترین گوشی که میتونم بخرم که اندروید باشه و بقیه چیزاش حداقل مثل گوشی قبلیم باشه رو معرفی کنید
    تو بازی هم در حد معمول باشه و دوربینش هم برا عکس خوب باشه
    سقف هزینمم 800 تومنه

    1. محمد جهانی

      خیر!! همه با این مشکل مواجه نشدن اما خب شاید شانستون بخونه و چنین مدلی با این مشکل نصیبتون شه! اول از فروشنده هه مطمئن شید تاحالا چنین مشکلی براش پیش نیومده و اگه گوشی ماله 6 ماه به بالا بود با خیال راحت بخریدش!! انشاالله به خوبی ازش استفاده کنید 😉

    1. محمد جهانی

      میگن صفحه نمایش یه سریش بعد از مدتی مشکل پیدا میکنه!! واسه همین بود که وان ایکس پلاس اومد!!

  9. سلام
    من LG L7 II Dual دارم،برای انتقال برنامه ها به رم اکسترنال مشکل دارم،یعنی اصلا این گوشی این اجازه رو بهت نمیده! میخواستم بدونم شما راه حلی واسش دارین؟

  10. اقا پیمان امروز رفتم اکسپریا وی بخرم ولی نظرم عوض شد دست خود فروشنده یه وان ایکس بود نظرم بیشتر به اون جلب شد به نظر شما بهتره یه وان ایکس دست دوم بخرم یا ایکسپریا وی نو

    1. محمد جهانی

      گوشی دست دوم اگر بدون مشکل باشه گزینه خوبیه اما وان ایکس تا اونجا که بنده اطلاع دارم و به احتمال فراوون بعد اذیتتون کنه! همون اکسپریا وی گزینه خوبیه!!

  11. اقا پیمان ببخشید این سوالو اینجا میپرسم از لحاظ قدرت و کارایی در بحث گرافیک و بازی aderno 225 بهتره یا ULP Geforce

  12. سلام
    من در یه زمینه ی دیگه کمک میخوام…
    میخوام سونی اکسپریا زد بگیرم ولی شنیدم که صفحه نمایشش دوتاست یکی شارپ و دیگری جی دی سی میگن شارپه اصلا خوب نیست و فقط جی دی سی خوبه.
    من از کجا قبل از باز کردن جعبه میتونم بفهمم که صفحه نمایشش چیه ؟؟؟؟؟؟؟
    از روی کد 0280 و 0270 هم نمیشه فهمید چون یکی از آشناها 0280 خرید ولی صفحه نمایشش شارپ بود…
    ببخشید که طولانی شد
    ممنون

  13. با سلام مجدد
    من دیروز با توجه به راهنمایی شما برای خرید g330 رفتم ولی فروشنده گلکسی اس داس رو پیشنهاد داد
    گفت هاوایی خوب جواب نداده وسامسونگ بهتره.شما میگین چیکار کنم.با تشکر فراوان

  14. سلام اقا پیمان
    سونی سولا برای بازی خوبه؟دوربینش چطوره؟
    با800 تومن بهترین گوشی ک دوربین خوبی داشته باشه هم برا بازی خوب باشه چی میتونم بخرم؟اگه میشه چند تا گزینه بگین. ممنون از پاسخگوییتون

    1. محمد جهانی

      برای بازی اگه به آندروید 4 آپدیت بشه بدرد نمیخوره!! چون بازی های گرافیکی و 3دی رو اجرا نمیکنه!! دوربینشم خوب است اما سری L کمپانی ال جی گزینه خوبی براتون هست!!

  15. سلام. ببخشید به نظر شما xperia Z بهتره یا Iphone 5?
    قیمت هم خیلی مهم نیست. البته iphone 16gig که ارزون تره.

    1. محمد جهانی

      دوست عزیز مقایسه این دو اصلا درست نیست! اکسپریا زد از یک سیستم عامل دیگه به نام آندروید استفاده میکنه و آیفون 5 از سیستم عامل آی او اس! در ضمن اپل به زودی پرچم دار جدیدشو معرفی میکنه اونوقت آیفون 5 قدیمی میشه! بهتره تا اومدن پرچم دار بعدی اپل صبر کنید اما یادتون نره آی او اس با آیفون یک اکو سیستم بی نقص درست کرده اند که به نظر خودم فعلا سیستم عاملی نتونسته با پرچم دارانی مانند: اکسپریا زد چنین اکو سیستم بی نقصی درست کنه!

  16. سلام
    من فیلم تو گوشیم زیاد می بینم بازی زیاد می کنم کیفیت دوربین خیلی برام مهمه اندروید 4 به بالا تا 800 کدوم گوشی بهتره؟

  17. سلام. به نطرسما بین این سه گوشی من کدومو بگیرم؟
    xperia Z
    galaxy s4
    htc one
    اگر از اینا بهتر یا مثل اینا سراغ دارین ممنون میشم بگین.

    1. پیمان گل‌کار

      نسبت به قیمت اکسپریا زد ارزش خوبی برای خرید داره
      اما اگر قیمت خیلی مهم نبود، اس ۴ رو بگیرید
      اچ‌تی‌سی وان هم خوبه اما دیگه زیادی گرونه!

      1. اقا پیمان ایا با برتری هایی که z بر tx داره برتری قیمتش هم قابل قبوله ؟؟
        منظورم اینکه میارزه حدوده 800 تومان بیشتر برای z بدم؟؟؟؟؟
        و 1 سوال دیگه ! ایا zl وz هم مثل t و tx هستند؟ یعنی به خاطر مشکلاتی که z داشته zl اومده ???
        من عاشقم سونی هستم لطفا بفرمائین که کدوم رو گوشی رو بخرم ؟ پولم هر چقد که ارزش داشته باشه حاضرم بدم

        1. محمد جهانی

          اکسپریا زد مسلما گزینه شایسته تری هست!! و فلسفه تولید اکسپریا زد ال فقط برای اینه تا کسایی که نخوان این همه پول اکسپریا زد رو بدن ولی یه گوشی چهارهسته ای داشته باشن اینو بخرن!! زد هم مشکلی نداره که سونی بخواد براش جانشین بیاره!!

    1. پیمان گل‌کار

      نسبت به قیمتش کمی گرونه!
      با کمی مبلغ بیشتر Y300 هواوی رو بگیرید که ارزش خرید بالایی داره

  18. سلام .خسته نباشید
    ممنون از راهنمایی های خوبتون
    من بین دو برند سونی و هاوایی موندم باتوجه به اینکه می خوام دو سیم کارته باشه درحدود500تا650 چه مدلی رو پیشنهاد میکنین.با تشکر

  19. با سلام و تشکر از سایت بی نهایت خوبتون
    سوالی داشتم لطفاً به ایمیلم جواب بدین(چون تو شرکت اجازه باز کردن سایتها رو به ما نمیدن)
    لطفاً به من بگین توی رنج قیمتی 500-650 چه گوشی میشه خرید که بهترین باشه کار با اینترنت و گرفتن مقاله ,pdf و… برام مهمه ضمن اینکه بدنه قوی و خوبی داشته باشه دوربین دوم هم ترجیحاً داشته باشه. ممنون میشم اگه سریعتر جواب بدین چون برای تولد پدرم میخوام بخرم.

  20. ببخشید انقد سوال میکنم
    xperia tx میتونه بازی های سنگینی مثل most wanted رو اجرا کنه ؟؟؟؟
    در ضمن اینکه خیلی از سایتا مثل دیجی کالا نوشتن دوربین xperia z رو به زور میتونیم معادل 8 مگا پیکسلی ها قرار بدیم راسته؟
    چون میخوام ی گوشی از sony بخرم ولی دوربینش خیلی واسم مهمه

  21. اقا پیمان یه وان ایکس دست دوم پیدا کردم
    به نظر شما بخرم یا ارزش نداره چون معایبی شنیدم که منصرف شدم مثل زرد شدن و لق شدن صفحه نمایش یا داغ کردن زیاد و به هم ریختن رنگ های صفحه نمایش این مشکلان مربوط به سری اول میشه یا همه مدل ها اینجوریه شما میگید چیکار کنم

    1. پیمان گل‌کار

      این مشکلات برای این گوشی اصلا عمومی نیست و به ندرت مشاهده می‌شه
      قبل از خرید گوشی دقت کنید این مشکلات رو نداشته باشه
      »»»اگر به دنبال یک مشاوره خوب و دقیق هستید، پیشنهاد می‌کنم به انجمن آی‌تی‌رسان بپیوندید: http://forum.itresan.com«««

  22. با سلام
    شما که با دو گوشی xperia tx و xperia sp کار کردید:
    دوربین کدوم بهتر بود؟
    صفحه نمایش کدوم کیفیت بهتری داشت؟
    راستی پس کی بررسی xperia sp رو قرار میدین؟ جون به لب شدیم.
    با تشکر

    1. پیمان گل‌کار

      دوربین TX بهتره
      بررسی SP هم خیلی وقته که روی سایت قرار داره!!
      »»»اگر به دنبال یک مشاوره خوب و دقیق هستید، پیشنهاد می‌کنم به انجمن آی‌تی‌رسان بپیوندید: http://forum.itresan.com«««

  23. سلام
    خسته نباشید می خواستم نظرتون رو درباره ی هواوی g600 بدونم. کیفیت صفحه و سرعت برام مهمه. ممنونم.

    1. پیمان گل‌کار

      گوشی خوبی هست و بزرگ‌ترین مشکلش واحد گرافیکی نسبتا ضعیف اونه
      »»»اگر به دنبال یک مشاوره خوب و دقیق هستید، پیشنهاد می‌کنم به انجمن آی‌تی‌رسان بپیوندید: http://forum.itresan.com«««

  24. سلام
    شما میدونید قیمت xperia sp چند دلار یا چند یورو است؟
    میخوام ببینم ارزششو داره منتظرش بمونیم یا xperia tx رو بخرم؟

    1. پیمان گل‌کار

      فکر کنم TX بخرید بهتر باشه چون تا به قیمت این مدل برسه زمان زیادی طول می‌کشه
      »»»اگر به دنبال یک مشاوره خوب و دقیق هستید، پیشنهاد می‌کنم به انجمن آی‌تی‌رسان بپیوندید: http://forum.itresan.com«««

  25. سلام. خسته نباشید
    بین گوشی G600 و G510 کودوم بهتره؟؟
    خودتون چه گوشی ای رو تو رنج 750 پیشنهاد میکنید؟
    دوربین و بلندگوی گوشی برام مهمه.

    1. پیمان گل‌کار

      G600 از همه لحاظ برتر است
      در این رنج گوشی‌هایی چون اکسپریا سولا و L7 II هم گوشی‌های قابل اطمینانی هستند

  26. سلام خسنه نباشی با500تا800 تومن چه گوشی خوبه ازهمه نظر به روز باشه بخرم ممنون {لطفا دووسه مورد بگید}

  27. دوباره سلام
    ممنون از راهنمایی شما
    میخواستم ببینم کیفیت صفحه نمایش سولا با تراکم حدود 265 در پیکسل خیلی بهتره از گو با تراکم حدود
    165 در یک پیکسل ؟؟؟؟
    یعنی کیفیت صفحه ی گو ضایع نیست که تو ذوق بزنه ؟؟؟؟
    من خودم سولا رو ترجیح میدم ولی به خاطر اشعه اش که حدود 1.4 برابر گو هستش موندم چکار کنم !!!!!!
    لطفا راهنمایی ام کنید
    ضد آب بودن گو برام خیلی مهم نیست

    1. پیمان گل‌کار

      سولا بگیرید و به این اشعه‌ها که گفته می‌شه توجهی نکنید
      کیفیت بالاتر نمایشگر سولا مشهود است
      »»»اگر به دنبال یک مشاوره خوب و دقیق هستید، پیشنهاد می‌کنم به انجمن آی‌تی‌رسان بپیوندید: http://forum.itresan.com«««

    1. پیمان گل‌کار

      نمایشگر ابعاد بزرگی داره و سخت افزار قدرت قابل قبول
      گوشی خیلی خوبی برای انتخاب شماست

  28. سلام آقا پیمان. خسته نباشید.
    می خواستم یه گوشی تو رنج 700 تا 900 بخرم.
    صفحه نمایشش از 4 اینج کمتر نباشه.
    مخصوصا لمسش نرم و حساس باشه. آهنگ هم زیاد گوش میدم و بعضی وقتا بازی هم میکنم. در ضمن دوربینش هم عالی باشه.
    شما چه گوشی ای رو پیشنهاد میکنید؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. پیمان گل‌کار

      اگر قیمت برام اهمیتی نداشته باشه، SP را انتخاب می‌کنم
      نمایشگر بزرگ‌تری داره
      نوار شیشه‌ای جالب و متفاوته
      قدرت سخت‌افزاری هم بالاتره
      باتری توان مناسب‌تری داره
      دوربین برای من چندان مهم نیست وگرنه در این مورد TX بهتره

  29. سلام آقا پیمان
    خسته نباشید
    بین دو گوشی اکسپریا سولا و اکسپریا گو کدام رو ترجیح میدهید؟
    تو این رنج (700 تا 800) غیر از هواوی گوشی دیگه ای رو پیشنهاد میدید؟
    دوربین با فیلم برداری 720p و اجرای بدون لگ فیلم و بازی های اچ دی و همچنین کیفیت صفحه نمایش برام مهمه !!!!!

    یه سوال دیگه میخواستم ببینم USB On-the-go چیه؟؟؟

    ممنون از سایت خوبتون

    1. پیمان گل‌کار

      بین سولا و گو اگر قابلیت ضد آب بودن براتون مهم نیست، سولا را بگیرید
      این قابلیت هم کاری می‌کند تا از طریق یک کابل اتصال، بتوانید فلش مموری خودتون رو مستقیم به گوشی متصل کنید

  30. سلام مهندس
    من یه سونی پی دارم و از تنوع خوشم میاد هرچند ماه یکبار گوشیمو عوض میکنم میخوام این گوشی رو بفروشم و یکی دیگه بگیرم شما کدوم گوشی رو تا سقف 800 تومن پیشنهاد میکنید؟

  31. سلام میخوا ستم بدونم glx G4 بهتره یا LG II p715 ؟ اخه G4صفحه نمابش 5.3 داره کیفیت صفحه وباتری هم میگن خوبه فیلم های فول اچدی روهم پخش میکنه تازه هم قیمت LGهم هستش نظر شما چیه؟

  32. سلام
    روزتون بخیر
    برای خرید گوشی رو سه گزینه تردید دارم
    Sensation XE
    LG L9
    سونی Xreria P

    کیفیت صدا و اینترنت و کیفیت تصویر کدوم راضی کننده تره؟
    در کل کدوم بهتره؟ بازی برام مهم نیست
    ممنون از شما موفق باشید

  33. سلام آقای گل کار
    خسته نباشید
    بین چهار گوشی xperia sola & xperia go & xperia j & lg optimus l7 II کدوم رو پیشنهاد میکنید که
    1. فیلم برداری 720p و 2. فیلم و بازی های اچ دی و 3. گرافیک و کیفیت صفحه. بهتر باشه؟؟؟؟؟؟

    آیا تو این رنج قیمت غیر از هواوی گوشی دیگه ای پیشنهاد میکنید که بهتر باشه؟؟؟

  34. سلام جناب گل کار
    خسته نباشید
    ممنون میشم اگه یه گوشی دو سیم کارته خوب تو رنج قیمت 700 تا 800 بهم معرفی کنید
    لطف کنید اگه ویژگی خاصی هم داره توضیح بدید
    برقرار باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH