6 ویژگی اصلی گوشی نوبیا رد مجیک 3 مشخص شد

طرفداران گوشی‌های مخصوص بازی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کنند و بیشتر تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید به‌دنبال ایجاد محصولی هستند که مورد علاقه کاربران باشد. گوشی نوبیا با سری رد مجیک در بازار گوشی‌های مخصوص گیمرها، بسیار معروف است و تکرار سری بعدی به‌زودی در دسترس خواهد بود. مدیرکل شرکت نوبیا (Ni Fei) در شبکه اجتماعی Weibo، به 6 ویژگی اصلی ارایه‌شده در گوشی نوبیا رد مجیک 3 که به‌زودی ارایه خواهد شد، اشاره کرد.

برای اولین بار، رد مجیک 3 برای برطرف کردن تنش حرارتی، از سیستم خنک‌کننده‌ای بهره خواهد برد که از ترکیب مایع و هوای سرد استفاده می‌کند. این نوع از سیستم خنک‌کننده قبلاً در هیچ تلفنی به‌کاربرده نشده است؛ در نتیجه گذر زمان مزیت‌های ایجادشده توسط این سیستم را به ما نشان خواهد داد. ویژگی دوم این است که رد مجیک 3 به تراشه اسنپدراگون 855 و رم 12 گیگابایتی تجهیز شده است.

ظاهراً صفحه‌نمایش این گوشی، Refresh Rate (سرعت تعویض فریم‌ها) بالاتری نسبت به اکثر رایانه‌های بازی دارد و همراه با قابلیت‌های ویژه‌ای جهت حفاظت از چشم عرضه می‌شود. هم‌اکنون گوشی مخصوص گیمر دیگری با نام ریزرفون (Razer Phone) با رفرش‌ریت 120 هرتز در مارکت‌ها موجود است و هنوز معلوم نیست گوشی رد مجیک 3 از نظر قدرت رفرش‌ریت، هم‌رده با ریزرفون می‌شود یا از آن پیشی می‌گیرد.

باتری این گوشی، بزرگ‌تر از باتری‌های 3,800 میلی‌آمپر ساعت است که در گوشی‌های رد مجیک قبلی تعبیه شده بود. در نهایت رد مجیک 3 به موتور ویبره 4D با بازخورد لمسی هپتیک قابل تنظیم، مجهز شده است.

طبق گفته‌های فی، این گوشی در ماه آوریل عرضه خواهد شد؛ بنابراین احتمال دارد طی هفته‌های آتی خبرهای جدیدی از این گوشی به گوش برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH