گلکسی S9

گلکسی S9 و مدل پلاس در آخرین به‌روزرسانی خود صاحب قابلیت‌های جدیدی می‌شوند

بیش از یک سال از عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و مدل پلاس می‌گذرد و سامسونگ همچنان به عرضه آپدیت‌های مختلف برای پرچم‌دار سال گذشته خود ادامه می‌دهد. به‌روزرسانی ماه جولای این هندست همراه شده است با ویژگی‌هایی مخصوص طرفداران سامسونگ و همچنین انتخاب‌هایی برای شخصی‌سازی AR Emoji. این تغییرات به همراه بسته امنیتی ماه جولای با حجم 533 مگابایت در حال انتشار در سطح جهان هستند.

گلکسی S9

به گزارش SamMobile، یکی از ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی قابلیتی تحت عنوان Call and Message Continuity است. کاربرد این ویژگی جدید برای کاربرانی است که به جز گلکسی S9 یا مدل پلاس، دستگاهی دیگر از محصولات این شرکت کره‌ای، مثلا یک تبلت نیز دارند. به واسطه این قابلیت، این دسته از کاربران قادر خواهند بود تا پیام‌ها و تماس‌های خود را به شرط استفاده از یک حساب کاربری مشترک بر روی هر دو دستگاه، بر روی تبلت دریافت کنند. این قابلیت جدید از طریق وای‌فای و دیتا نیز کار می‌کند و برای پاسخ دادن به تماس‌ها نیازی نیست که به اسمارت‌فون نزدیک باشید. این ویژگی جدید در منوی Connections گنجانده شده است.

عرضه انتخاب‌هایی برای شخصی‌سازی AR Emoji باعث شده تا شباهت‌های گلکسی S9 و S9 پلاس به پرچم‌دار حال حاضر شرکت بیش از پیش شود. همچنین شاهد بهبودهایی نیز در رابط کاربری دستگاه هستیم که با رفع برخی مشکلات، تجربه‌ای راحت‌تر و روان‌تر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این آپدیت برای چند روز تنها محدود به آلمان می‌شد، اما مدل‌هایی از این اسمارت‌فون‌ها که دارای پردازنده اگزینوس هستند، می‌توانند در هفته‌های پیش‌رو اقدام به دریافت و نصب این به‌روزرسانی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH