توکن کت گرل (Cat Girl) چیست و چگونه آن‌را بخریم؟

در دنیای جذاب رمز ارزها، این روزها هر چیزی یافت می‌شود. در واقع شاید اگر بگوییم برای هر سلیقه‌ای، توکنی وجود دارد، بیراه نگفته‌ایم!

همان‌طور که می‌دانید انیمه‌های ژاپنی، در دنیای امروز طرف‌داران زیادی دارند. از سوی دیگر، NFTها یا همان توکن‌های غیرمثلی نیز روزبه‌روز در حال گسترش بوده و همه فعالان بازار ارزهای دیجیتال به دنبال ورود به این دنیای جذاب هستند. خب حال فرض کنید دنیای رمز ارزها، انیمه‌های جذاب ژاپنی و NFTها با هم ترکیب شوند؛ چه می‌شود؟

توکن CatGirl

کت گرل یا دختر گربه‌ای، توکنی است که در نظر دارد تا سه دنیای جذاب را با یکدیگر ترکیب نموده و خریداران خود را به سود جذابی برساند.

سایت رسمی کت گرل، در خصوص این توکن به طور خلاصه معتقد است که CatGirl یک ارز دیجیتال مبتنی بر NFT و کاملا جامعه‌محور بوده و به‌راحتی قابل بهره‌گیری در دنیای واقعی است.

این توکن که همانند بسیاری از توکن‌های بازار رمز ارزها بر روی BSC یا همان بایننس اسمارت چین راه‌اندازی و توسعه داده شده است، هم اکنون بیش از 200 هزار هولدر فعال دارد.

بر اساس اعلام سایت CMC، تعداد واحدهای کت گرل برابر 9,007,199,254,740,991 واحد است اما از این میزان بیش از 63 درصد سوزانده شده است.

سیستم توکنومیک

این توکن، همانند برخی از توکن‌های بازار، دارای مالیات جداگانه یا توکنومیک خاص خود است. این میزان 5 درصد بود و به شرح ذیل کسر و در موارد مختلفی هزینه خواهد شد.

1 درصد از هر فروش این توکن به طور خودکار به کیف پول هولدرهای کت گرل واریز می‌شود (کیف پول‌های رسمی مانند تراست ولت و …).

1 درصد دیگر از مالیات کسر شده به نقدینگی خودکار کت گرل تعلق دارد و از هر معامله صورت‌ گرفته، 1 درصد برای تولید نقدینگی خودکار کسر خواهد شد.

2 درصد از هر معامله به طور خودکار به استخر استخراج این توکن افزوده می‌شود (مرتبط با بازی).

و نهایتا 1 درصد از معاملات صورت‌گرفته، برای توسعه و بازاریابی این توکن هزینه خواهد شد.

 

مارکت کپ

این توکن هم اکنون دارای حجم بازار یا مارکت کپ مناسبی برابر با 62 میلیون دلار است که باعث کسب رتبه 3 هزار در وب‌سایت معتبر کوین مارکت کپ شده است.

 

از کجا CatGirl بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری کت گرل کار بسیار سختی است اما در بین صرافی‌های داخلی، بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید کت گرل را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به شیبادوج،  بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH