ریچ کواک

علاقه به توکن ریچ کواک در حال افزایش است

پروژه ریچ کواک یکی از پروژه‌هایی است که در حوزه سیستم مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) فعالیت می‌کند. ریچ کواک سعی دارد تا با حمایت مالی به پروژه‌های جدید، در این راه به آن‌ها کمک کرده و صنعت بلاک‌چین را به نوبه خود گسترش دهد. برای آشنایی بیشتر با این توکن می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش‌هایی که ریچ کواک وارد آن شد، حوزه متاورس است. تیم پشت این پروژه در وایت پیپر توضیح داده‌اند که ریچ کواک قصد دارد تا با همکاری با پروژه‌های متاورسی دیگر، این صنعت را گسترش داده و تجربه جذابی را وارد آن کند. اولین تجربه ریچ کواک قرار است در Vimpto worlds راه‌اندازی شود.

موضوع دیگری که قرار است در مورد آن صحبت کنیم افزایش علاقه فعالان بازار ارز دیجیتال به این پروژه است. این توکن که در دسته میم‌کوین‌ها قرار می‌گیرد برای مدتی است که در کنار میم‌کوین‌های دیگر از جمله دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی اینو، در لیست برترین میم‌کوین‌های بازار و همچنین در فضای مجازی قرار گرفته است. داده‌های پلتفرم LunarCrush اخیرا نشان داد که این رمزارز  از لحاظ عملکرد خود در بازار و همچنین فضای مجازی جزو پنج توکن برتر قرار دارد.

این میم‌کوین از ابتدای سال 2023 در روند صعودی قرار داشته و در حال حاضر از لحاظ مارکت‌کپ در رتبه 360 بازار ارز دیجیتال قرار دارد که نسبت به میم‌کوین‌های دیگر جایگاه بسیار خوبی محسوب می‌شود.\

نحوه خرید توکن ریچ کواک (QUACK)

ریچ‌کواک را شاید نتوان در هر صرافی پیدا کرد. پلتفرم معاملاتی ارزیف یکی از معدود پلتفرم‌هایی است که این میم‌کوین را ارایه کرده و شما می‌توانید به سادگی آن را خریداری کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید. همچنین در پلتفرم ارزیف توکن‌های نایاب دیگری هم از جمله شیبادوج،  بیتگرت، اسپوکی شیبا، متاپتز، سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، آریوا، بینامون و … وجود دارد که می‌توانید اقدام به خرید و معامله کرده و کسب سود کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH